No worries. Ihan toiseen maahan oon menossa.
En mä sinne enää oo tulossa
29
345
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mika-Mika-maan Ihmefantu muuttaa maskotiksi Happylandiaan. -sivu
- Anonyymi00004UUSI
Ooks kokeillu myydä tätä pamfettiosaamistas jo esim Suomen perustalle? Ei sisällön niin väliä, vaan se tunne. TT
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ooks kokeillu myydä tätä pamfettiosaamistas jo esim Suomen perustalle? Ei sisällön niin väliä, vaan se tunne. TT
En. Mut pellettikoneestas kerroin jo useemmalle taholle.
- Anonyymi00002UUSI
Uppoava laiva kannattaa jättää jos vain kielipäätä löytyy. Täällä ei kohta ole ilmaista koulutusta, ilmaista terveydenhuoltoa, sosiaaliturvaa tai mitään muutakaan. Ei pelottelua - valtiontaloudellinen fakta.
- Anonyymi00006UUSI
Tuskin se raha tästä maailmasta häviää jos ei sitä polta ja sulata. Sivusta
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuskin se raha tästä maailmasta häviää jos ei sitä polta ja sulata. Sivusta
Painetaahan sitä kokoajan lisää. Suomessakin uusitaan seteleitä.
- Anonyymi00014UUSI
Missä maassa sä olet?
Ei täällä nytkään ole ilmaista koulutusta saati terveydenhuoltoa! - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Missä maassa sä olet?
Ei täällä nytkään ole ilmaista koulutusta saati terveydenhuoltoa!No täällä ei kuitenkaan hammasoperaatio maksa viittä tonnia tai lukukausi yliopistossa 25 000 eur.
siv
- Anonyymi00003UUSI
Minun maahan ei tartte tulla- hyvä kun älysit
- Anonyymi00007UUSI
Jos olet valehtelija niin pitäis olla huolissaan jos tänne jäisit.
- Anonyymi00008UUSI
Ei nyt ole olennaista mihin maahan on tulossa tai menossa, kiva siellä on menestyä, ettei tarvitse suin päin hortoilla.
- Anonyymi00009UUSI
Mene vittu. Olisit jättänyt hakematta tanssimaan tunteilla leikkijä. Valehtelija.
- Anonyymi00012UUSI
- Anonyymi00016UUSI
Harvoinpa tänne hyvää musiikkia linkataan. Ylituotettu tämäkin tosin.
- Anonyymi00015UUSI
Norjassa tienaa joillain aloilla kovaa taalaa. Eli ihan helvetin hyvin. Mut pitää osata vähän paremmin ku tsuugu köttbullar.
- Anonyymi00018UUSI
Hei Hei Hei, sinä olet niin kaukana, toisessa maassa.....
Sulla on oma elämä siellä, jossa minä olisin vain tiellä........
https://youtu.be/O3Md-83DKgQ?si=6B0OipONKe6s281X
😢👋🏻👋🏻👋🏻🫶🏻 - Anonyymi00019UUSI
Olet saanut lahjaksi ulkomaan matkan sitten varmaan. Ja kyllähän sinä sinnekin oot vielä tulossa, en ollenkaan usko että minun vuoksi et koskaan enää siellä kävisi!
- Anonyymi00022UUSI
Hahaa, et kai luullut tuota aloittajaa minuksi.😁 Tänäänkin saatan siellä käväistä, jos pyydetään.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hahaa, et kai luullut tuota aloittajaa minuksi.😁 Tänäänkin saatan siellä käväistä, jos pyydetään.
Hahaa itselles. Kuka kumma siellä nyt sunnuntaina käy, sunnuntaina pitää käydä kirkossa tekemässä synninpäästö! Oh dear Lord kun syntiä taas teen :/
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hahaa itselles. Kuka kumma siellä nyt sunnuntaina käy, sunnuntaina pitää käydä kirkossa tekemässä synninpäästö! Oh dear Lord kun syntiä taas teen :/
Kävin eilen. Jaa, semmoista oot puuhaillut. Parempi sitten ettei tänään törmätä🤔
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kävin eilen. Jaa, semmoista oot puuhaillut. Parempi sitten ettei tänään törmätä🤔
Mut joo, eihän se tänään oo ees auki.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Joo tänään en kyllä mene yhtään minnekään. Enkä jaksanu sinne ripittäytymäänkään mennä 😅 ei jaksa yhtään mitään.. 😑
Päässä soi vaan tuo umk-biisi.. kuumaa ja jääkylmää. Taitaa kuvata hyvin minuakin🔥🥶. Parempi varmaan olla jääkylmä - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Joo tänään en kyllä mene yhtään minnekään. Enkä jaksanu sinne ripittäytymäänkään mennä 😅 ei jaksa yhtään mitään.. 😑
Päässä soi vaan tuo umk-biisi.. kuumaa ja jääkylmää. Taitaa kuvata hyvin minuakin🔥🥶. Parempi varmaan olla jääkylmäAjattelinkin että rupattelen naisen kanssa 😁Nainen oon minäkin.
- Anonyymi00020UUSI
https://youtu.be/7viY-K4Twlg?si=PFNfz_mhaMZgvuKm Vedä vee päähäsi luistele pakoon sinne vuorille. Nyt, kun lähdet niin vielä ennätät ennen, kuin sammuu valot ja loputkin jäät sulaa.
- Anonyymi00021UUSI
Jos olen ymmärtänyt oikein niin et osaa muuta, kuin yksinkertaisesti paeta ja siihen ne sun taidot sitten loppuen lopuksi vaan jää.
- Anonyymi00023UUSI
Eräs tulee tästä väkisinkin mieleen, joten jos olet hän niin sulla pitäis olla jo kokemusta jäävuorelta pakenemisesta luistellen, että jatka samaan malliin vaan, kun et nähtävästi yksinkertaisuuksissasi mitään muuta osaakaan, mutta tällä kertaa toisinpäin. Ja hei muista teroituttaa luistimet ennen lähtöä, kun et sitäkään osaa ja kykene ehkä itse varmaan tekemään niin matka luistaa sitten sekin paremmin. m-n
- Anonyymi00024UUSI
En ole hän aloittaja
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
En ole hän aloittaja
Jotain yhteistä teissä silti vaan on.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
En ole hän aloittaja
Hyvä vielä jos et ole junttimaisessa yksinkertaisuudessaan hän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808