Sokeri loppuu milläs maustatte juopot litkunne 🤣
Pontikan keittäjät huomio
10
531
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sitä pontikkaa ole ennenkään tomu tai palasokerilla tehty
ottaisit selville asioista no oppia ikä kaikki.- Anonyymi00003
Itehän sinä palasokerin keksit
- Anonyymi00002
Olisipa kiva tietää miten pontikkas teet
- Anonyymi00004
paskakikkareestahan se maku tulee, lisäksi lutakosta vettä ja
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
paskakikkareestahan se maku tulee, lisäksi lutakosta vettä ja
On tullu nähtyä monenlaista tehdasta,ennen syrjäkylän kaupat saatiin pirettyä pystyssä hiivan,sokerin ja ruisjauhon voimalla.Kohta on jo menneet kaikki tehtailijat mananmajoille ja sukupolven vaihdoksia ei ole tapahtunut tai keittäjät on ollu niin peräkammari poikia että niillä ei ole perillisiä hm...eipä ollu kyläkirjoissa tästä perinteisestä ammatista mitään mainintaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
On tullu nähtyä monenlaista tehdasta,ennen syrjäkylän kaupat saatiin pirettyä pystyssä hiivan,sokerin ja ruisjauhon voimalla.Kohta on jo menneet kaikki tehtailijat mananmajoille ja sukupolven vaihdoksia ei ole tapahtunut tai keittäjät on ollu niin peräkammari poikia että niillä ei ole perillisiä hm...eipä ollu kyläkirjoissa tästä perinteisestä ammatista mitään mainintaa.
No eehän sitä..vähä salaperästä hommaahan se. Van jos kuitennii sanasen..Sen verran voin sanoa että sillä saralla ois pitkät perinteet ja omintakeista osaamista kylän ukoilla. Niin jospa kaupunki antais starttirahaa avokätisesti ja hyvät tilat rakentais, meinaan että pontikkatehtaalla vois Pyhäjärviki päästä ryysyistä rikkauksiin. Voiskohan EU ki jottai tukiaisia perinnejuoman maailmankuuluisuuteen antaa. Miljuuna tai kaks. Voishan sitä keittokirjanki eri kyliltä saadun tiedon pohjalta. Erilaisia makumuistoja..
- Anonyymi00007
Narkkijuoppoja kylä täynnä
- Anonyymi00008
Sokeri ei ole mauste
- Anonyymi00010
MIKSI JUODA TUOTA PASKAA KUN ON PAREM PAAKIN TARJOLLA.
- Anonyymi00011
Voi Teitä"asiantuntijoit"!
Asiantuntijat kertokaapa miten tislataan 1: selläkierrolla 80%:sta alkoholia?
Miten tiskataan 80%:sta alkolista 95,7%:sta piritus fortusta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492