Vapaaehtoinen osallistumismahdollisuus vastauksin
1. Mitä on hyvä elämä?
2. Mikä on vääryyden vääryys?
3, Mikä on ehdottoman totta?
4. Pitääkö aina olla kiltti?
5. Pystytkö olee rehellinen tässä nykymaailmassa?
6. Kumpi on parempi pahe, vaarallinen vai syntinen?
7. Kannattaako mennä sieltä mistä aita on matalin?
8. Ellet saa sitä mitä haluat, onko pakko ottaa vastaan se mitä et halua?
9. Kuu, maa vai jokin tähdistä;) ?
10. Onko rakkautta myös ilman luopumista?
Typeriiii kysymyksiiii
11
104
Vastaukset
- Anonyymi00001
1. Mitä on hyvä elämä? Että kykeenee rakastamaan ja antamaan anteeksi.
2. Mikä on vääryyden vääryys? Valhe.
3, Mikä on ehdottoman totta? Että olemme olemassa.
4. Pitääkö aina olla kiltti? Ei.
5. Pystytkö olee rehellinen tässä nykymaailmassa? En aina eikä kannatakaan.
6. Kumpi on parempi pahe, vaarallinen vai syntinen? Syntinen.
7. Kannattaako mennä sieltä mistä aita on matalin? Joskus kannattaa.
8. Ellet saa sitä mitä haluat, onko pakko ottaa vastaan se mitä et halua? Ei ole vaan haluta seuraavaksi paras mitä haluat.
9. Kuu, maa vai jokin tähdistä;) ? Maa on tässä.
10. Onko rakkautta myös ilman luopumista? On, voi saada kaiken. - Anonyymi00002UUSI
Elämä on laiffii.
- Anonyymi00004UUSI
Hän joka etsii, hän hakee ja penkoo.
- Anonyymi00003UUSI
3. Kaikki muuttuu, on vain kyse nopeudesta millä.
- Anonyymi00008UUSI
Mikään ei ole niin pysyvää, kuin muutos.
- Anonyymi00005UUSI
1. Mitä on hyvä elämä?
Minulle se tarkoittaa sopusointua ja henkistä tasapainoa itseni kanssa
2. Mikä on vääryyden vääryys?
Lasten kärsimys, olipa se missä muodossa tahansa
3, Mikä on ehdottoman totta?
Kuolema
4. Pitääkö aina olla kiltti?
Pitäsi ensiksi määritellä mitä kiltillä tarkoitetaan. Kiltteys sinällään jos tarkoitetaan toisten huomista ja ystävällisyyttä, silloin saa ja voi olla aina kiltti. Jos taas kieltteys on itsen unohtamista ja toisen parasta vain ajattelemista, niin silloin ei
5. Pystytkö olee rehellinen tässä nykymaailmassa?
MIten niin nykymaailmassa? Ei kai nykymaailma estä olemasta rehellinen sen enempää kuin muulloinkaan. Pystyn olemaan rehellinen.
6. Kumpi on parempi pahe, vaarallinen vai syntinen?
Taas epämääräisiä käsitteitä. Vaarallinen miten ja kenelle. Syntinen kenen mielestä?
7. Kannattaako mennä sieltä mistä aita on matalin?
Totta kai, joskus. Riippuu täysin asiasta.
8. Ellet saa sitä mitä haluat, onko pakko ottaa vastaan se mitä et halua?
Ei ole. En ihan ymmärtänyt kysymystä. Pakkohan ei ole oikeastaan ottaa mitän vastaan , jos ei halua
9. Kuu, maa vai jokin tähdistä;) ?
Rakastan kuutamoa
10. Onko rakkautta myös ilman luopumista?
En ymmärtänyt kysymystä - Anonyymi00006UUSI
Aloituksen otsikko on tietyllä tavalla paras vastaus näihin elämää suurempiin kysymyksiin, minkä aloittaja kenties kirjoittaessaan tiesikin.
Nimittäin, vaikka olen vanha ja viisas, en pysty vastaamaan yhteenkään kysymykseen kuin ylimalkaisin latteuksin. Ylimalkaisia latteuksia en vanhana ja viisaana viitsi enää esittää.- Anonyymi00007UUSI
No nyhän sä viisaita haastat, mää ole ihan kauhiasti hämmästyny, mää olen ihan ku klapilla päähä lyäty.
"jos se onkin samaantyyliin kuin "sitä saa, mitä tilaa" . teemoitettuna =)
Ehkä parempi kysymys olisi - onko 1 + 1 aina 3 =)- Anonyymi00009UUSI
Ai, voisi kuvitella, että kun ikää tulee lisää ja sen myötä itsetuntemus kasvaa ja tämän takia olisi helpohkoa vastailla elämääkin suurempii kysymyksiin, joita nuo kysymykset eivät tosin ole
Latteuksia voi sanoa kuka vain mutta miksi niitä sanoa, jos oikeasti osaa olla jotain mieltä asioista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163405Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833147Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772978Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362809Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582308- 491979
- 941924
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141849Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181829- 571719