Joukkuekisa

Anonyymi-ap

Hieno on kuva joukkuekisan podiumilta.

Meidokanin joukkueessa näkyvissä 2 x Rovaniemi, Kitee, Orimattila ja Raahe.

No eipä taida mikään seura saada omaa joukkuetta kasaan ja onhan noissa hyvä tunnelma.

36

1037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aivan mahtava tunnelma joukkuekisassa! Hienoa, että saatiin kasaan näin monta joukkuetta.

• Anonyymi00002

Sitä ihmettelin, että kisojen kovin jengi ei lähtenyt voittamaan joukkuekisaa, Chikara.

• Anonyymi00004

Millä perusteilla kovin jengi, ei voittanut yhtäkään mitalitilastoa missään ikäluokassa?

• Anonyymi00005

Liian yhteisöllistä touhua kuninkaille, ei sovi alentua leikkimään rahvaan kanssa

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Liian yhteisöllistä touhua kuninkaille, ei sovi alentua leikkimään rahvaan kanssa

Lähtisitkö itse vielä joukkuekisaan kun olet ensin otellut la aikuisissa ja su M21 tait vet? Riittäisikö sulla rahkeet?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Lähtisitkö itse vielä joukkuekisaan kun olet ensin otellut la aikuisissa ja su M21 tait vet? Riittäisikö sulla rahkeet?

Kyllä Chikara pystyy, ei vaan halunneet tavisten kanssa.
        Olis voinu vaikka hävitä väsyneenä?
        Kovat kulkee omia polkuja ja muut vikisee.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No kyllä siellä oli iso määrä kisaajia joukkuekilpailussa jotka oli olleet aikuisissa, U21 tai veteraanit. Silde, Seikkulat, Karjalainen, Kärnä, Pyykönen, Anthoni, Balayev, Tenhu..... Veikkaan että Chikara tiesi etteivät voi voittaa sillä naisissa ei riittävää edustusta. Toi liika kisaaminen ei kyllä ole syynä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä Chikara pystyy, ei vaan halunneet tavisten kanssa.
        Olis voinu vaikka hävitä väsyneenä?
        Kovat kulkee omia polkuja ja muut vikisee.

Nyt on kyllä niin katkeraa suolausta, että hävettää seurata jopa sivusta. Eikös tuollainen joukkuekisa vaadi sitä, että pitäisi olla koko joukkue kasassa? Jos on porukka vajaa syystä tai toisesta niin huonoa siinä on yhdenkään seuran osallistua. Toivottavasti et ole sieltä suunnalta mistä epäilen, vaan ihan ulkopuolelta rinkiä…

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Nyt on kyllä niin katkeraa suolausta, että hävettää seurata jopa sivusta. Eikös tuollainen joukkuekisa vaadi sitä, että pitäisi olla koko joukkue kasassa? Jos on porukka vajaa syystä tai toisesta niin huonoa siinä on yhdenkään seuran osallistua. Toivottavasti et ole sieltä suunnalta mistä epäilen, vaan ihan ulkopuolelta rinkiä…

Höpö höpö, täällä ei pyöri kukaan ulkopuolinen.

• Anonyymi00003

Meidokanin koutsi on ykkönen!

• Anonyymi00007

kalja kaveri

• Anonyymi00009

nokka pystyssä, ei edes moikannut

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuten aina, ei ole uutta

• Anonyymi00012

Kyllä@!!!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kateus pitää ansaita.

• Anonyymi00006

Kaipaa entisiä aikoja Stadi vs. TRE

• Anonyymi00013

Missä muuten Mansen äijät; isä ja poika Ojanne, Määttä, muut hurjat jotka pari vuotta sitten vei kaikkia?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Missä muuten Mansen äijät; isä ja poika Ojanne, Määttä, muut hurjat jotka pari vuotta sitten vei kaikkia?

Tämän huomion tein itsekin. Ojanne, Marttila, Rehtola, Määttä, Yliruusi, Luoto... Jossain vaiheessa näytti siltä, että vievät kohta kaken... Viime vuonna useampi SM-mitali ja tänä vuonna vain 2 mitalia junnuista. Loukkaantumisia?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tämän huomion tein itsekin. Ojanne, Marttila, Rehtola, Määttä, Yliruusi, Luoto... Jossain vaiheessa näytti siltä, että vievät kohta kaken... Viime vuonna useampi SM-mitali ja tänä vuonna vain 2 mitalia junnuista. Loukkaantumisia?

Rokin opit otettu käyttöön.
        Niin kuin Krapu sanoi SM-koosteessa että joka reenin jälkeen aivan loppu.
        Ja sitä ei kaikki kestä (fyysisesti tai henkisesti).

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Rokin opit otettu käyttöön.
        Niin kuin Krapu sanoi SM-koosteessa että joka reenin jälkeen aivan loppu.
        Ja sitä ei kaikki kestä (fyysisesti tai henkisesti).

Tamperelaiset ei treenaa urheassa....

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tamperelaiset ei treenaa urheassa....

Ei niin kukaan väittänytkään, opit voi silti ottaa käyttöön.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Luoto, Yliruusi loukissa/kipeinä. Ojanne streamin mukaan yökerhossa. Rehtola oli mukana.

• Anonyymi00023

Todella idioottimaista ja raukkamaista höpöttää nuoresta urheilijasta perättömiä huhuja.

• Anonyymi00033

Idioottimaista ehkä mutta perätöntä tuskin kun toinen herroista on harvasen lauantai kyseisen kuppilan ovella seisomassa

• Anonyymi00024

Silloin ennen vuonna 1971 olin nuori oranssin vyön judoka ja SM joukkuesarjassa voitin 1 dan mustavyöisen judokan ja sain palkinnoksi vihreän vyön.
      Siitä alkoi judourani 3.dan asti olin aktiivi judoka ja koulutin monta tulevaa mestaria.
      Vuonna 1986 aloitin Auvo Niinikedon opissa tehokkaan itsepuolustuksen jujutsun ja laji vei mennessään ja Jujutu tatamilla käyn yhä mutta ikävä kyllä harvemmin kun ikä painaa jo.
      Kaikista judo ja jujutsuvuosistani olen kiitollinen ikuisesti.
      T.Sensei and Sensei.

• Anonyymi00025

Nuo oli hienoja aikoja, oikeaa Samurai henkeä ja yhteistä hyvää.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Nuo oli hienoja aikoja, oikeaa Samurai henkeä ja yhteistä hyvää.

Suuresti kunnioitan myös.
        Ota gainii Rei.

• Anonyymi00027

Moro.Olin itsekin 70 luvun tatameilla ja Judo 1 dan ja Shiomitsu sensein myöntämä wado ry karaten 1 dan ,oli kovaa aikaa ja kovia olimme mekin lajin pionerit ja kuokimme jäiseen peltoon tietä nuorille eli tulevalle polvelle.
        Harjoittelin myös Takadossa jujutsua ja escrimaa ja kaikki oppi on minuun jäänyt ja aina valppaana kuljen otavan tähden viitoittamaa polkua.
        Kun miä kuljen pimeässä laaksossa en pelkää koska minä olen pahin painajainen siellä.
        Ns.tuhovoimaa ja vain ollakseni oikealla tiellä ja oikeuden puolustaja.
        Oli elämäni parhainta aikaa kun olin ja olen nuori yhä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Moro.Olin itsekin 70 luvun tatameilla ja Judo 1 dan ja Shiomitsu sensein myöntämä wado ry karaten 1 dan ,oli kovaa aikaa ja kovia olimme mekin lajin pionerit ja kuokimme jäiseen peltoon tietä nuorille eli tulevalle polvelle.
        Harjoittelin myös Takadossa jujutsua ja escrimaa ja kaikki oppi on minuun jäänyt ja aina valppaana kuljen otavan tähden viitoittamaa polkua.
        Kun miä kuljen pimeässä laaksossa en pelkää koska minä olen pahin painajainen siellä.

Ehkä yhdet konjakit vielä? Kello ei ole vielä yhdeksääkään.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kossua Poika!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Parasta ranskalaista konjakkia tuo yäs mieleeni ne 5 buotta kun astuin legioonan portista sisään.
        Hain elämääni ja sen löysin vaikka siellä aavikon hiekassa näin tuhannen kuolemaa ja legiponassakin harjoitin myös aseetonta taistelua.
        La Canne portista ulos tuli eri mies kuin se joka sinne meni.
        Kuoleman korpraali tuhannen tuskan taival.
        Kotimaassani aloitin taas tatamilla ja piirun verran kovempana.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Masafumi Shiomitsu Sensei suuri esikuvani myönsi lontoossa minulle aidon wado karaten mustan vyön,judon danini suoritin tukhlman kesäleirillä Omaga senseille.
        Alkuperäiisen wado karaten järkähtämätön turpaanrunttaaminen kasvatti mielen ja miehen.
        Murskausta harjoitin myös ja nyrkki kovetettiin makiwaralla ja tuhansilla rystyspunnerruksilla ja vielä tänä päivänä olen valmis lyömään nyrkin läpi oven.
        Judossa otimme randoria 10 ottelua ja aina uusi vastustaja itse seisoin keskellä ja heitin ja minut heitettiin ja luovutusta ei tunnettu.
        Oli kova judon ja karaten aikaa silloin 70 luvulla.
        Karatessa japanilaiset olivat käyneet okinawalla kovan koulun ja kun koitin potkaista tuntui kuin potkaisi betonipylvääseen ja takaisin tuli nin että melkein tukka lhti päästä kun lensit pitkin dojon kovaa lattiaa.
        Nykyään ei semmoista kovuutta tunneta vaan kivaa pitää olla.
        Olimme kovia ja meitä pelättiin ja met meitä kourallinen suomessa.
        Tappelua emme hakeneet mutta niitä tuli kun meidän yli ei kävelty.

• Anonyymi00032

Kertookohan jotain Meidokanin valmennuksesta, ettei Suomen suurimpana seurana saada tuotettua omia kilpailijoita? Joukkuekisassa vain kaksi kasvattia, K ja A ja niistäkin on jo helvetin kauan aikaa.

• Anonyymi00034

Joo. Valkku Esa K-A, haluatko kommentoida? KAIKKI huiput on muiden seurojen kasvatteja. Miten Esa omat taidot?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Joo. Valkku Esa K-A, haluatko kommentoida? KAIKKI huiput on muiden seurojen kasvatteja. Miten Esa omat taidot?

Esan taidot on soppalassa ja pussikaljassa. Mielistelee päävalkkua koko ajan ihan hävettää kun näkee kun se mielistelee.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Meinaatko, että Suomen kaikkien aikojen valmentaja Roki ottaa apupojakseen ihan ketä vaan? Kyllä Esa on osaamisellaan vakuuttanut Rokin, urheilijat ja Judoliiton.
        Kateelliset kitisee!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      95
      3339
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      195
      2906
    3. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      143
      2887
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      219
      2454
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      130
      1893
    6. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      201
      1803
    7. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      47
      1734
    8. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1249
    9. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      88
      1115
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      197
      1088
    Aihe