Minä niin toivoisin että näin 3 vuotta myöhemmin menisimme jälleen Vaasaan yhdessä 12-13.6, yövyttäisiin siinä ihanassa lemmenpesässä jossa oltiin silloin se toinen yö, puhuttaisiin, rakasteltaisiin, anteeksi pyydettäisiin ja annettaisiin, käytäisiin festareilla välillä ja ajeltaisiin auringonlaskuun kesäyössä käsikädessä. Ikävöin sinua niin paljon. Rakastan sinua! ❤️ Ei tämä ikäväni lopu. Haluan sinut omakseni yhteiseen elämään koko loppuajaksi mitä meille on annettu. Ei tämä rakkautemme sammu koskaan. Voi kun vain lähestyisit, laittaisit viestiä, tapaisimme. Olet kaikkeni, olet maailmani ja sinua minä niin paljon rakastan ❤️.
Marikasi iäti
Rakas P-m!
11
117
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Yks P mies lähtee ulkomaille T naisen kanssa.Tuskin sama.Onnea teille.
- Anonyymi00002UUSI
Enpä usko että sama mies
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Enpä usko että sama mies
Vai voisko sittenkin olla? Kerropas tarkemmin.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vai voisko sittenkin olla? Kerropas tarkemmin.
Miksi?Mitä väliä sillä on?Saat itse hoitaa selvittelys oman P miehesi kanssa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi?Mitä väliä sillä on?Saat itse hoitaa selvittelys oman P miehesi kanssa.
Jos onkin se sama varattu P jolla on paljon vaihtoehtoja.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos onkin se sama varattu P jolla on paljon vaihtoehtoja.
P miehet on aina suosittuja.P on kirjain mitä kaikki haluaa.A :t taas on epäonnen miehiä.
- Anonyymi00004UUSI
Mitä noista,ihmiset tekevät mitä tekevät,niinkuin parhaaksi näkevät
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä ihmisellä täytyy jotain vastuuta olla tekemisistään/sanomisiaan/sanomatta jättämisistään.
- Anonyymi00009UUSI
Marikalle oikein paljon ihanaa elämässä.Varo T naisia ,vanhoja.T kirjaimella alkavat naiset on myrkyllisiä.
- Anonyymi00010UUSI
Niin tuntuu olevan.
Marika - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin tuntuu olevan.
Marika👍🏻Hyvää yötä sinulle.😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808