Se että kiusaaja luulee saavansa naisen itselleen sabotoiden naisen ihastumiset yhteen mieheen.
Samat metodit ei nimittäin seuraavalla kerralla onnistu.
Viime kerralla pilasit minun ystävyys suhteen menemällä ystäväni ovelle ilman kutsumista ja juu,se kerto sen heti minulle.
Mikä on ikävää?
11
283
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Lisään.Hän oli ystävä ei seksisuhde kuten luulotautisena luulit.Menisit hoitoon jo.
- Anonyymi00002
Hihhih
- Anonyymi00005
No sitäpä bimbo tai mimbo mitä tulee aapeeäijän köyhään esitykseen. Kyllä elämä voittaa vielä, mutta ei ehkä sinun kohdalla
- Anonyymi00003
2026-03-01 23:10:52
Kirjoitettu, mielenkiintoista.
Nappaan varmuuden vuoksi kansioon, niin saadaan poliisillle matskua siitä, miehestä joka on sua kiusannut.- Anonyymi00004
Haluan nähdä poliisin ilmeen, kun alat todistella tätä juttua tallenteilla. :D
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Haluan nähdä poliisin ilmeen, kun alat todistella tätä juttua tallenteilla. :D
No älä nyt aapeeäijä, palveluammatti ja kaikkea. Tonnin seteli ilme on monen tonnin arvoinen. Ei ole
- Anonyymi00009
Mielenkiintoista on se myöskin että kuinka kummassa löysit ja nostit tämän ellei sitten ollut sinun aloitus tai jotain sellasta. /sivulta
- Anonyymi00012
Keneksi oletat aloittajan?
- Anonyymi00006
Haluan nähdä sun ilmeen, kun kuvittelet joksikin henkilöksi.
- Anonyymi00007
Älä guben provoihin vastaaja muuta viserrä
- Anonyymi00011
Ja kaveris asuu maitokaapissa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty471509Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3451279Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto351080Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3311029- 60987
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine136914Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33821Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte195728- 61625
- 42609