Kökkötraktorin hovi.

Anonyymi-ap

Pattayn rakkaat on yhteisö jolle on erilaisia nimityksiä, kuten lahkolaiset ja popula, mutta nimistään huolimatta on kyse niin sanotusti hovista joka ilmenee seuraavasta:

Narsisti on usein pinnallisesti viehättävä huippu-urheilijan näköinen, mutta sisimmältään tunnekylmä, manipuloiva ja äärimmäisen itsekeskeinen henkilö, joka kaipaa jatkuvaa ihailua.

Hänellä on heikko itsetunto, jota hän pönkittää alentamalla muita, eikä hän kykene empatiaan.

Narsisti ei ota vastuuta virheistään ja kokee kritiikin raivokkaasti.

Narsistin keskeiset piirteet:

Manipulatiivisuus ja kontrolli:

Narsisti pyrkii hallitsemaan muita ja kääntämään tilanteet omaksi edukseen.

Empatian puute:
Kyvyttömyys tai haluttomuus ymmärtää toisten tunteita.

Korkea itsetunto (näennäinen):

Mahtipontinen kuva itsestä, mutta todellisuudessa hauras itsetunto.

Ihailun tarve:

Vaatii erityiskohtelua ja jatkuvaa huomiota.

Uhriutuminen:

Syyttää epäonnistumisista aina muita.

Suhtautuminen palautteeseen:

Ei kykene ottamaan vastaan kritiikkiä, reagoi usein raivolla.

Käyttäytyminen ihmissuhteissa:

Narsisti on usein aluksi hurmaava, mutta muuttuu suhteessa kontrolloivaksi, vähätteleväksi ja henkisesti (joskus fyysisesti) väkivaltaiseksi.

Hän luo ympärilleen "hovin", joka ei haasta häntä.

17

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tuossa olisi haastetta melkoisesti terapeutille, saadakseen tuo jolpin edes välttävään kuntoon, narsismia ei voi edes parantaa...

• Anonyymi00002
        UUSI

Aloittajaa tarkoittanet.

• Anonyymi00003
        UUSI

En 2010 narsismi joka hän selvästi ja epäilemattä on, on erittäin vaikea hoitoinen jopa mahdoton.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En 2010 narsismi joka hän selvästi ja epäilemattä on, on erittäin vaikea hoitoinen jopa mahdoton.

Hauskoja tämä 2010 kommentit omasta luxus elämästään joka rahoitetaan velkarahalla, ja osamaksuilla, esimerkki... qatar airways lentää pompulla, yhdellä välilaskulla, lento saattaa olla 100 euroa halvempi yhteensuuntaan, ihankuin tämä 100 euroa olisi lahkolaisista massia lainkaan, ovathan he kaikki lähes miljonäärejä, tosiasiassa lento voi olla ilman matkatavaroita hieman finskiä edullisempi, mutta kun sinulla on muutama pakaasi, qatar airways on selkeästi finskiä kalliimpi siis huomattavasti, doha on yksi maailman upeimmista lentokentistä, minulla ei koskaan ollut mikään pakko istua koneessa 11 -12 tuntia, huomattavasti helpompi on lentää dohan kautta, jos se olisi edullisempi millään muotoa.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Saisiko saman suomeksi.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hauskoja tämä 2010 kommentit omasta luxus elämästään joka rahoitetaan velkarahalla, ja osamaksuilla, esimerkki... qatar airways lentää pompulla, yhdellä välilaskulla, lento saattaa olla 100 euroa halvempi yhteensuuntaan, ihankuin tämä 100 euroa olisi lahkolaisista massia lainkaan, ovathan he kaikki lähes miljonäärejä, tosiasiassa lento voi olla ilman matkatavaroita hieman finskiä edullisempi, mutta kun sinulla on muutama pakaasi, qatar airways on selkeästi finskiä kalliimpi siis huomattavasti, doha on yksi maailman upeimmista lentokentistä, minulla ei koskaan ollut mikään pakko istua koneessa 11 -12 tuntia, huomattavasti helpompi on lentää dohan kautta, jos se olisi edullisempi millään muotoa.

Miksi ihmeessä pitää lentää johonkin kentälle odottamaan lentoa jos suorallakin pääsee.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Qatarilla lipun hintaan kuuluu painavampi ruumalaukku kuin finskillä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Upea lentokenttä on housussasi. Lentokenttä on lentokenttä, kauttakulkupaikka. Ei se mikään kulttuurikeskus ole tai museo ja jos kerran olet siellä käynyt niin kerropas mitä mullistavan ihanaa ja mahtavaa koit tuolla maailman upeimmalla lentokentällä?
        Kuvasit itsesi?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Upea lentokenttä on housussasi. Lentokenttä on lentokenttä, kauttakulkupaikka. Ei se mikään kulttuurikeskus ole tai museo ja jos kerran olet siellä käynyt niin kerropas mitä mullistavan ihanaa ja mahtavaa koit tuolla maailman upeimmalla lentokentällä?
        Kuvasit itsesi?

En kuvannut se kenttä on oikeasti ihan upea, junat liikkuvat kentän sisällä, se käy ihan kulttuurikeskuksesta, olet koskaan edes käynyt, muualla kuin pattayan savossa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Qatarilla lipun hintaan kuuluu painavampi ruumalaukku kuin finskillä.

Mitä ajattelit kuljettavasi Thaimaahan suuressa laukussa? Minulla on noin kolmet shortsit, viidet bokserit, pari T-paitaa ja loput periltä jos tarvii. Mahtuu käsimatkatavaroihin ja shortsit on jalassa jo koneessa. Kosmetiikka ostetaan seiskasta, hammasharjat yms dödöt.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mitä ajattelit kuljettavasi Thaimaahan suuressa laukussa? Minulla on noin kolmet shortsit, viidet bokserit, pari T-paitaa ja loput periltä jos tarvii. Mahtuu käsimatkatavaroihin ja shortsit on jalassa jo koneessa. Kosmetiikka ostetaan seiskasta, hammasharjat yms dödöt.

Eikös sitä laukkua voi kuljettaa suomeenpäin, samalla lailla.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Turisti pitää shortseja lentokoneessa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Olis vaihteeksi kiva kuulla Senssun seikkailuista Chiang Maissa eikä näitä havukka-ahon ajattelijan ajatuksia..

• Anonyymi00011
        UUSI

Senssu seikkailee vain S24 ihmeellisessä maailmassa. Itse asiassa ei seikkaile itse, vaan narisee ja marisee siitä mitä muut tekee. Yön ritari suurkaupungin sykkeessä vaaroja uhmaten kuin Batman konsanaan. Kaikki tämä suomikaksnelosella yleisön pyynnöstä huolimatta.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Senssu seikkailee vain S24 ihmeellisessä maailmassa. Itse asiassa ei seikkaile itse, vaan narisee ja marisee siitä mitä muut tekee. Yön ritari suurkaupungin sykkeessä vaaroja uhmaten kuin Batman konsanaan. Kaikki tämä suomikaksnelosella yleisön pyynnöstä huolimatta.

Matkailu pattayansavossa ei ole paikkakunta vaan mielentila.

• Anonyymi00013
      UUSI

Hovi aktiivinen kiitettävästi Kökkötraktorin pienen sielun itkiessä verta.

• Anonyymi00017
        UUSI

Narsismista kyse niin hovinarri ryhtyy puhumaan shortseista ja hammasharjasta, tyypillistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3682
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3585
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3361
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3174
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2969
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2458
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2255
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      97
      2132
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1989
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1979
    Aihe