tietääkö suomessa kukaan muu mary-kate ja ashley olsenista..? (todella kauniit kaksoset)
itse olen juuri tullut USA:sta, ja siellä he ovat TODELLA suosittuja.
MARY-KATE & ASHLEY OLSEN
22
6584
Vastaukset
- ...
Olsenin kaksoset... Kukapa niitä ei tietäisi? Minä ainakin tiedän, ja jos on yhtään seurannut näitä juorulehtiä niin pitäisi muidenkin tietää. Molemmilla anoreksia, toinen seurustelee jonkun kolmikymppisen staran kans jne.
Sexyjä misuja jos multa kysytään...- american girl
Molemmilla tytöillä on NIIN kiva tyyli! netissä on heistä aivan mielettömästi paparazzi-kuvia.
- minna
Tottakai tiedetään Mary-kate ja Ashley. Pyörihän niiden sarja So little time täällä Suomessakin reilu vuosi sitten. Itse kuulin kaksosista myös ollessani Jenkeissä neljä vuotta sitten.
- krizza
joo kyllä mä ainaki tiiän ne!!!
oikeesti ne on mun lempi näytteliöitä,oon lukenu pari kirjaakin niistä!!!!!!!!!!!!
- Lahtis
Onhan niiltä tullut monia elokuvia. Viimeisin jonka näin oli joku LONDON-juttu. Ja sitten näitä pikkulikkoina filmattuja elokuvia on tosi monta. TV-sarjoja on nähty Suomessa useampia. Olsenin tytöt olivat Hollywoodin historian nuorimmat omilla ansioilla miljonääreiksi nousseet. "He perustivat" oman tuotantoyhtiön viisivuotiaina. Subilta tuli ohjelma "Good to be Mary-Kate & Ashley Olsen" pari kuukautta sitten.
- Tytti
Kyllä tiedetään. He ovat kyllä suomessakin aikamoisen suosion saavuttaneet.
- sillä
meri-keit änd äsli juus tu bii sou hansam (eminem)
- haha
Ootko vähän tyhmä! SÄ et kai koskaan telkkaria katso tai lue lehtiä. Kuka niitä ei tietäs! :D
- Chiang
Joskus ne olivat varmaan söpöjä kaksosia koskapa rikkaiksi tulivat, mutta nykyään Mary-Kate on tunnettu anorektiastaan ja kammottavasta pummilookistaan ja Ashley yrityksistään imitoida Lindsay Lohania.
- boooring
BLAAAH.ketä oikeesti kiinnostaa tollaset pikkupimatsut.Eikä edes mitenkään kauniita mielestäni, korkeintaan söpöjä..niinkuin muutkin tavalliset teinitytöt.En varmasti jaksais katsoa jotain niiden teinihömppäohjelmia
- vattu is best
Kuka nyt ei niistä tietäis..? Mun mielest joskus aika ällöttävii ku ne on niiiiiiiiiin pirteitä ja ilosia aina!! Mut ihan OK.. mun mielest.. mut vattu kuka niist ei titäis paitsi joku ihan hölmö tyyppi..?:O
- tipu
minusta olsenin kaksoset ovat parhaita ja olen katsonut heistä elokuvia ja lukenut kirjoja...:)
- juulia
moi musta olsenin kaksoset ovat niin ihania
- olsen
I love MK & ASHLEY!!!
- olsennin fani
moi joo olsenin kaksoset ovat niin kauniita mut pitän eniten ashleystä olsenista
- olsen
Olen olsen fani.
- olsen
Olsenit ovat ihania,tietävätkö muut että ashley on pidempi ja heillä on molemmilla noin 150 miljoonaa dollaria eli n.300 mlj...,he omistavat dualstar yhtiön ja omia tuotteita jotka tuottavat heille n.160 mlj vuodessa.Elokuvista New York Minute rulettaa.So Little Time sarjaki on iha kiva.
- olsen
olsen kirjoitti:
Olsenit ovat ihania,tietävätkö muut että ashley on pidempi ja heillä on molemmilla noin 150 miljoonaa dollaria eli n.300 mlj...,he omistavat dualstar yhtiön ja omia tuotteita jotka tuottavat heille n.160 mlj vuodessa.Elokuvista New York Minute rulettaa.So Little Time sarjaki on iha kiva.
Heillä on mukava vaatelinja ja dualstar.
- olsen
olsen kirjoitti:
Heillä on mukava vaatelinja ja dualstar.
New York Minute on todella kiva,You Tubesta löytyy New York Minute hakusanalla mukavia videoita.Ne ensimmäiset.Olsenit Rulettaa!!!Minun mielestäni maailman kauneimmat tytöt,ja muutenkin todella mukavia luonteita,eli ihania ilman pinnallista ajatusta.Olsenit ovat hauskoja.Tsekatkaa New York Minute.
- Ashley
olsen kirjoitti:
New York Minute on todella kiva,You Tubesta löytyy New York Minute hakusanalla mukavia videoita.Ne ensimmäiset.Olsenit Rulettaa!!!Minun mielestäni maailman kauneimmat tytöt,ja muutenkin todella mukavia luonteita,eli ihania ilman pinnallista ajatusta.Olsenit ovat hauskoja.Tsekatkaa New York Minute.
Ööö...Myydäänkö suomessa Olsenien vaatteita ja tuotteita? Ois kiva jos joku vastais ku oon niiiten suuri fani..Varsinkin Ashleyn!
- FANI!!
Tottakai tiedän oon suuuuri fani! : D
- tiedetään ;)
Ne on ihan parhaita!!! Olen suuren suuri fani :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418