Taloyhtiön osakkeen omistaja, tilaaja pyysi tehtävän yritykseltä jonka taloyhtiö valitsi ja hyväksyi. Taloyhtiön valitsi myös valvojan.
Aikanaan valvoja hyväksyi suoritetun tehtävän ja asukas, siis tilaaja maksoi kustannukset.
Meni aikaa ja nyt taloyhtiön hallitus totesi tehtävän olleen väärin tehdyn ja vaatii asukasta maksamaan "väärin" tehdyn työn korjaamista. Työ täytti tarvittavat vaatimukset, mutta rakentaja oli käyttänyt väärää materiaalia.
Asukas luotti valvojan ammattitaitoon ja annettun tehtävän arviointikykyyn ja hyväksyntään.
Onko totta ettei valvojalla ole vastuuta tehtävästään, eikö valvojan tehtävä ole edustaa tilaajaa ja valvoa tilaajan etua.
Rakennusvalvojan vastuu
Anonyymi-ap
3
212
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos ihmisen moraalinen kompassi on pielessä, niin sellainen ihminen ei välitä tai piittaa.
- Anonyymi00002
Montako avausta tästä asiasta pitää tehdä?
- Anonyymi00003
Anteeksi, löytyykö toinen tai kolmas. Mulle riittäisi niidenkin vastaukset.
En ole lukenut alkuunkaan näitä kaikkia - otan vihjeen vastaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632