1. painosi nytten?
2.painosi laihimmillaan?
3.painosi painavimmillaan?
4. unelmapainosi?
5. Lähtöpainosi (jos laihdutat)
25-26 syömishäiriökausi 2
pituus: 162cm
lähtöpaino: ~43-44kg
nyt: 45.3kg
laihin: 40.8kg
painavin: 47kg>
tavoite: 39kg
23-24 syömishäiriökausi 1
pituus: 159cm
lähtöpaino: ~38kg-39kg
laihin: 35.8kg
painavin: 45.3kg
tavoite: 34kg
painokeskustelu
7
830
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
kaipaan vanhoja laihimpia mittojani niin paljon
- Anonyymi00002
Mikset sitten laihduta?
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mikset sitten laihduta?
Ehkä et tajua sitä että se voi olla vaarallista joillekin jos on esim ollut anarektikko(täydellisyyttä tavoittelevat ihmiset voi sortua liialliseen kikkailuun painonpudotushommissa jolloin kuviot ei pysy hallinnassa ja tulee eriasteisia ongelmia ja jopa hengenvaarallisia ongelmia).
. Eikö sulla ole tunneälyä/älyä ollenkaan?? - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ehkä et tajua sitä että se voi olla vaarallista joillekin jos on esim ollut anarektikko(täydellisyyttä tavoittelevat ihmiset voi sortua liialliseen kikkailuun painonpudotushommissa jolloin kuviot ei pysy hallinnassa ja tulee eriasteisia ongelmia ja jopa hengenvaarallisia ongelmia).
. Eikö sulla ole tunneälyä/älyä ollenkaan??Joo, SH kanssa nää vaarallisia. Helppo sortua takaisin vaikka olis jo "parantunut"
- Anonyymi00003
1. 66kg
2. 44kg
3. 70kg
4. Nykynen hyvä
5. En laihduta, anoreksia riitti
SH onneksi ei jättäny pysyviä haittoja liiemmin. Nyt olen toipunut. Ja joo.. 177cm pitkä nuori nainen olen - Anonyymi00004
Kaksi tapaa suomen seurakunnan kautta
Lestadiolaiset aloittaa ihmisten sää vainon tavaralla, tuulta ja raamattua hyväksi käyttäen
Koodattu viha Röikkönen
Anoreksia syntyy Kirkon piirissä lihakeitto joka Kirkkoherran valtaan asettaminen tekee
Ei lopu ruoka kesken kun kirkkoherra Oiisoa ryhmä vihan langettaa - Anonyymi00005
Kiva ei ole annettu lupaa, livenä ei ole avattu historia pot toimintoa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5161038- 59677
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160593- 52584
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166568Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.239551Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.83540Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20476Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta97469Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187460