Jos nainen lähtee varatun miehen mukaan,vaikka tietää,että mies on varattu,vaikka marjaan,tai mökille.Onko molemmat pettureita,mielestäni on.
Onko mielipidettä
25
1352
Vastaukset
- Anonyymi00001
No jos molemmat ovat toisilleen täysin tuntemattomia niin kyllä voi sanoa että petoksen merkit on ainakin ilmassa.
Eihän tuo normaalia ole. - Anonyymi00002
Nainen ei tuossa tapauksessa niinkään syyllinen ole kuin mitä on mies.
- Anonyymi00003
Periaatteessa vastuu tuossa skenariossa on varatulla miehellä. Mutta naisena en ottaisi tuollaista miestä itselleni, koska jos on pettänyt jotain muuta, niin miksi ei pettäisi myös häntä. Jäisi ikuinen epäluulo ja vainoharhaisuus jo parisuhteen alussa.
En myöskään miehenä haluaisi naista joka kiilaa toisen parisuhteen väliin tuolla tavalla. En voisi luottaa sellaiseen naiseen jos alkaisin parisuhteeseen tuollaisesta tilanteesta. Kriisin tullessa olisi heti vatkuttamassa jonkun toisen munaa.
Jos taas kyse on pelkästä yhdenillanjutusta, niin itsekeskeisiä mulkkujahan molemmat on tuossa skenariossa.
Jos kyse on oikeasti marjaan menosta, niin ainut tilanne missä tuo voisi olla ok, on se että miehen naisystävä on tietoinen tästä marjareissusta. Asiasta on keskusteltu, eikä touhuilla mitään salaa selän takana. Toki itse näin miehenä tuollaista tekisi, koska laitan aina oman puoliskoni etusijalle. En halua ottaa riskiä että toisella tulee vaikeita tunteita itsensä kanssa. En näe syytä sellaiselle, jos minulla on jo rakastava nainen vierelläni. Mihin tarvitsisin toista, varsinkin jos se aiheuttaa jotain pahaa itselleni rakkaimmalle ihmiselle.- Anonyymi00004
On se kumma nykyään kun lapset saadaan niin varsinkin naiset lähtee toisen miehen mukaan. Halutaan kai sitä omaa aikaa joka toinen viikko. Sitten kun uuteen puolisoon kyllästyy niin eikun uutta kehiin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se kumma nykyään kun lapset saadaan niin varsinkin naiset lähtee toisen miehen mukaan. Halutaan kai sitä omaa aikaa joka toinen viikko. Sitten kun uuteen puolisoon kyllästyy niin eikun uutta kehiin.
Tuskin siihen mitään yhtä syytä ole. Mutta itsekin kolmen lapsen isänä kahden eri äidin kanssa, sekä muutenkin pitkän elämänkokemuksen perusteella. voin kyllä vahvistaa että jostain syystä tässä ajassa naiset ovat herkempiä hyppäämään uuteen suhteeseen vaikeina aikoina kuin miehet.
- Anonyymi00011
Sama juttu. En lähtisi toisen naisen kanssa marjastamaan varsinkin jos nainen olisi tuntematon.
Olen kerran joutunut tilanteeseen jossa molemmille tuttu nainen kysyi vaimoltani voisinko minä miehenä lähteä hänelle avuksi muutamaksi tunniksi kyse oli rakennustarvikkeiden hakemisesta.
Ajelimme naisen autolla ja matkalla hän sanoi vietellen että "mitäpäs jos hankin tuonne metsäautotielle ja sanon että nyt loppui polttoaine".
Vaikka tilanne olisi ollut helppo jos olisin halunnut vaimoani pettää eikä ko. nainen ollut mitenkään vastenmielinen mutta otin tilanteen vitsinä ja asia jäi siihen. - Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuskin siihen mitään yhtä syytä ole. Mutta itsekin kolmen lapsen isänä kahden eri äidin kanssa, sekä muutenkin pitkän elämänkokemuksen perusteella. voin kyllä vahvistaa että jostain syystä tässä ajassa naiset ovat herkempiä hyppäämään uuteen suhteeseen vaikeina aikoina kuin miehet.
Ei tarvitse olla vaikeakaan aika.
- Anonyymi00006
Hoh hoijjaa. Itse olen varatun kanssa .....ja itse olen sinkku. Ei kiinnosta. Varattu kertoi että hänen puolisonsa kulkee reissuillaan myös. Otan siis vain rusinat pullasta ja tulen edelleen niin myös tekemään. Joskus ajattelin, että sinkku puolisonvikittelijä on se syypää. No eipä ole vaan se joka päättää pettää puolisoaan. Vapaa sinkku on täysin syytön
- Anonyymi00007
Tottakai ajattelet noin. Muutenhan pitäisi tuntea omatunnontuskia. Olet ehkä "vähän" jäävi osallistumaan keskusteluun, kaikella kunnioituksella.
- Anonyymi00008
"Joskus ajattelin, että sinkku puolisonvikitteljiä on se syypää" Ja lopetit ajattelun kun itse olet siinä tilanteessa? Jep.
- Anonyymi00010
Vastasitko nyt ihan oikealle ihmiselle? Nimenomaan painotin sitä että se kenen viestiin vastasin ajattelee niin kuin ajattelee, koska muuten hänen pitäisi olla rehellinen itselleen. Ja on tilanteessa missä hän ei ehkä voi osallistua keskusteluun, koska on oma lehmä ojassa ajatella että asia on ok.
Minä en harrasta parisuhteiden väliin munani ujuttamista. Minusta se on väärin kaikissa olosuhteissa, ja jokainen osapuoli kärsii sellaisista kuvioista pitkällä tähtäimellä, valehteli kuka mitä tahansa itselleen.
Se on aina itsekäs valinta, vaikka miten perustelisi asiaa itselleen. Tämä on tosin vain minun linjaus, mikä perustuu elämänkokemuksiini sen suhteen mitä olen ympärilläni nähnyt. - Anonyymi00013
Oletko varma että tämän varatun puoliso myös kulkee omilla reossuillansa, jospa tämä varattudi sanoo vain niin saadakseen itselleen hyvän syyn olla kanssasi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletko varma että tämän varatun puoliso myös kulkee omilla reossuillansa, jospa tämä varattudi sanoo vain niin saadakseen itselleen hyvän syyn olla kanssasi.
Tätä tarinaa itsekin epäilin, tuo selitys haiskahti juuri siltä että on annettu tällainen selitys, ja sitä ei ole viitsitty kyseenalaistaa jotta voi itselleen oikeuttaa kuvion myös.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tätä tarinaa itsekin epäilin, tuo selitys haiskahti juuri siltä että on annettu tällainen selitys, ja sitä ei ole viitsitty kyseenalaistaa jotta voi itselleen oikeuttaa kuvion myös.
Elekee sovussa ja tapelkee sen kun kerkiätte. Elämä on vain kerran elettevänä ja elekee se toisia loukkaamatta.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Elekee sovussa ja tapelkee sen kun kerkiätte. Elämä on vain kerran elettevänä ja elekee se toisia loukkaamatta.
Suositan, että ehdottomasti kannattaa käydä vierasta nussimassa, jos se vain on vähänkin mahdollista. Lihas vain voimistuu kun sitä käytetään.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Suositan, että ehdottomasti kannattaa käydä vierasta nussimassa, jos se vain on vähänkin mahdollista. Lihas vain voimistuu kun sitä käytetään.
Järvi ei kulu jos siellä meloo.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Järvi ei kulu jos siellä meloo.
Entäs jos soutaa? 🤣🤣
- Anonyymi00017UUSI
Eniten nyt vanhana harmittaa tilanteet jotka jätti käyttämättä kun tilanteet jotka käytti.
Varmasti tämä järki ja elämän kokemus päässä en kieltäytyisi jos naapurin rouva tai kuka tahansa nainen kysyisi, ajetaanko metsäautotielle.
Mukava nyt olisi muistella mitä siellä metsässä tapahtui, sehän toisi vain iloa yksinäiseen arkeen jossa vaimokin vain jurottaa omissa oloissaan, eikä sillä ole muuta sanottavaa kuin, että miksi tuo kuppi on tuossa pöydällä.
Tänään ei kukaan vieras nainen kysy mitään, tai kyllä hoitaja kysyi KYS:ssä aamuisin, kuinkas täällä voidaan. - Anonyymi00018UUSI
Melko monelle naiselle 50 vuoden kynnyksellä iskee itsenäistymisen vimma.
Vapauden huuma ja viidenkympin villitys imee matkalle.
Lapset ovat lähteneet maailmalle ja oma mies ei enää näytäkkään Pete Parkkoselta vaan vanhalta tylsältä ukolta
Ketäpä naista oma kaljuuntuva ja harmaantuva vetovoimansa menettävä ukko kiehtoo kun nuoremmat komeat adonikset liehittelevät itsenäistyvää naista joka jo tietää miten miesten kanssa pelataan.
Mikäpä on maailmassa nuorelle miehelle parempaa kyytiä kuin hypätä sänkyyn 50 vuotiaan kypsän naisen kanssa?
En minä ainakaan tiedä.- Anonyymi00022UUSI
Hehe. Näin se varmaan on, omalla kohdallani kävi juuri noin mutta eipä mennyt ihan putkeen, voi sanoa että "routa porsaan kotiin ajoi".
- Anonyymi00019UUSI
Varatut kun vatkaa niin leuat jauhaa kaksinverroin. Pitää kestää jos siihen lähtee.
- Anonyymi00020UUSI
Mitä pahaa siinä marjastuksessa tai mökkeilyssä on, jos siellä ei tapahdu muuta. Taas jos tavoitteena on muu toiminta, niin siinähän otetaan riski eroamisesta, joka sekin on ihan luonnollinen seuraus pettämisestä. Ei ihmisiä voi omistaa, vaan se perustuu luottamukseen, jos ollaan yhdessä.
- Anonyymi00021UUSI
Siinäpä se onkin kun ei tiedä mitä siellä tapahtuu. Ken uskoo jos toinen selittää ettei mitään tapahtunut tai jos on puhumatta koko asiasta. Kumpikin herättää epäilykset.
Miksi ylipäätään varatun miehen pitää lähteä jonkun naisen seuraksi. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Siinäpä se onkin kun ei tiedä mitä siellä tapahtuu. Ken uskoo jos toinen selittää ettei mitään tapahtunut tai jos on puhumatta koko asiasta. Kumpikin herättää epäilykset.
Miksi ylipäätään varatun miehen pitää lähteä jonkun naisen seuraksi.Ihmeellistä on vaikka suomi on eu:ssa, ettei täällä ole mm saksan mallin mukaisesti virallisia ilotaloja. Kyllä Iisalmessakin pitäisi sellainen olla, jonne esim miehet voisi reilusti mennä asioimaan, raha tiskiin ja pukille. Onhan se ihmeellistä jos on naimisissa vaikka jonkun lihavan feministin kanssa, niin ei se tavatonta ole jos ei kiinnosta ja eikä seiso. Kyllä se jos olisi ilotalo ja siellä joku alle 20 kymppinen ja jonka sais vuokrattua vaikka tunniksi, niin kyllä se jatkais elämää kummasti. Ilotalo antaisi myös paljon uusia työpaikkoja varsinkin nuorille tytöille, mutta taitaa tämä kaupunki olla niin juntteja täynnä, etteivä ymmärrä nuoren pilun päälle mitään. Jospa ajat paranisivat, että tällainenkin hoitolaitos tänne saataisiin.
- Anonyymi00026UUSI
Iisalmesta saa tavaraa ravintoloista,kuhan tietää kikat😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905479- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv712998- 412178
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078