Heippa, tarttis pitää pieni kehityskeskustelu sun kanssas, sen verran vittumaisesti roikuit muijan valkoisen pikkuauton perässä että lienetkö selvin päin? Valkoisen auton kääntyessä vasemmalle, meinasit lähteä vielä VASEMMALTA ohi....jumalauta Lintulantiellä.
Kovasti olen sua äsken etsinyt, joten suosittelen ilmoittautumaan ennenkuin kohdataan.... ennemmin tai myöhemmin!
Lintula n.klo: 14.15 sininen/tumma SUV volvo
32
651
Vastaukset
- Anonyymi00004
Oli suuri virhe laittaa kärkikolmiot takaisin Latolantielle ja Lintulantielle. Tasa-arvoiset risteykset hieman hillitsivät tuota päätöntä rallia, mitä 40-alueella ajetaan päivin öin. Mikä helevetin kiire nuilla kaistapäillä on??
Kaahatkoon maantiellä sitten vaikka kahta sataa.- Anonyymi00005
Päin vastoin. Nyt ajojärjestys on selvä Latolantiellä. Suurin osa noudattaa 40 h/km nopeutta. Tee sinäkin samoin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Päin vastoin. Nyt ajojärjestys on selvä Latolantiellä. Suurin osa noudattaa 40 h/km nopeutta. Tee sinäkin samoin.
No eipä näemmä noudata. Ainakaan Lintulan perukoilla asuvat/asioivat. Keskinopeus lähempänä 55kmh kuin Max.40kmh. Lahdetielle on niin jäätävä kiire, tai Tokkarille ämpäreitä ostamaan :)
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos ei ennen ajojärjestus ollut selvä, että oikealta tulevaa väistetään, niin ei taida kuskikaan olla selvä, tai sitten kalikka kalahti...
Ilmeisesti on turvallisempaa kuitenkin että nuo kolmiot tulivat takaisin, sillä eihän nuo rattijuopot ja omat kädet mutta Vatasen jalat omaavat henkilöt ehdi millään reagoimaan jos joku tulisi eteen oikealta...
- Anonyymi00008
Minä ajan kenen perässä tahansa, siinä ei jollakin ressulla ole mitäänm sanomista. Ja mitä tulee kehityskeskusteluun niin tiedät itsekin miten mie toimisin..
- Anonyymi00009
Katos siellähän ollaan reteellä päällä ja hieman rohkaisua otettu. Jos olet etsimäni kusimulli niin missä nähdään?
- Anonyymi00010
Tiedän, turpaas otat ja huolella. Ootko niitä kurahaaroja jotka netissä uhoaa ja tavatessa luimistelee?? Kuspäitä on Ola pullollaan ettei mitään uutta auringon alla. Jos on sitä mieltä että saapi perseillä kuten tahtoo niin varautuu sitten seurauksiin.
- Anonyymi00022
Reserviläiset on kovia jätkiä.
- Anonyymi00011
Aloittaja on todellisuudentajunsa menettänyt voimafantasioissa elelevä ressukka josta ei ole ottamaan mies miestä vastaan. Ihan milloin ja missä vain voisin tuollaisen tyypin tavata, vaikka en olekaan juuri se jota etsit.
Katso itseäsi ja mieti onko sinussa miestä lainkaan?- Anonyymi00012
Et ole siis perseilevä kusipää liikenteessä, mutta ihan arkielämässä, heh. Toivottavasti te mulkut löydätte toisemme ja voitte sitten parin erän jälkeen yhdessä mennä suihkuun nuolemaan toistenne haavoja.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Et ole siis perseilevä kusipää liikenteessä, mutta ihan arkielämässä, heh. Toivottavasti te mulkut löydätte toisemme ja voitte sitten parin erän jälkeen yhdessä mennä suihkuun nuolemaan toistenne haavoja.
Eikö verbaalinen lahjakkuutesi riittänyt tuon parempaan kommenttiin?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikö verbaalinen lahjakkuutesi riittänyt tuon parempaan kommenttiin?
Ei. Ennemmin lyön nyrkillä kuin sanan säilällä.
Meehä hampipesulle jo, huomenna koulupäivä.
- Anonyymi00016
Orimattila, tuo ajatusten Porvoonjoki. On sakiaa sakkia. Yks ehtii eukkonsa ahdistelijaa kun samalla nulikat uhoaa toisilleen. Pysykää poissa Lahesta.
- Anonyymi00017
Aikamoista uhoomista tässä ketjussa. Menkää lumihommiin tai kuntosalille purkamaan paineitanne.
- Anonyymi00018
Aloittaja taitaa elää jossakin harhassa. Mietippä jos minä olisin se joka ajoi jonkun perässä .. Sitten kun aloittajan pitäisi tavata. Siinä kohtaa olisikin hiljaistakin hiljaisempi ressukka. Sen tietää mikä tuo tuollainen on .. se on mitättömyys!
- Anonyymi00020
Lueppa kyseinen tapaus vähän tarkemmin julli. Kyse ei kirjoituksen mukaan ollut mistään perässä ajamisesta. Huomaa miten pikkupoikien testosteroni on koholla näin keväisin, kohta tulee mopotkin liikenteeseen ja nekin on aina oikeassa.
- Anonyymi00023
Eikös se kokeilemalla selviä, vai mikä uhooja on miehiään/poikiaan. Ei tartte kuvitella.
- Anonyymi00019
Kannattaisiko laittaa yhteystiedot, niin olisi helpompi tämän Volvon kuskin ilmoittautua.
- Anonyymi00021
Laittaisitko omasi tälle palstalle?
Sikailija jos näki mihin kyseinen auto meni niin sieltä löytynee myös vihainen isäntä... On erikoisia kirjoituksia paljastalla ja vielä erikoisempia kommentteja...Alkaa Oolla ja loppuu Aalla.
- Anonyymi00024
Ei nuita nulikoita kannata kurmoottaa. Rekkari ylös ja ilmoitus poliisille liikenteen vaarantamisesta. Aika monessa autossa on nykyään kamerat näitä kahjoja varten.
- Anonyymi00026
Kannattaa kannattaa, ei ne muuten opi. Täällä lahessa ovat olan pullistelijat hiljaista porukkaa ja tuijottelevat kengän kärkiään kunnes pääsevät takaisin autoonsa "suojaan". Ennen oli Orimattilassakin aitoja miehiä. Keskenämme tapeltiin jos ahdisti mutta eukot ja lapset jätettiin rauhaan. Nykyään mikään ei ole pyhää.
- Anonyymi00025
Ehkä tämä perässä hiihtelijä ei lue tätä palstaa.
- Anonyymi00027
Tervepäinen on jos ei lue. On hullua porukkaa eikä hullujen kanssa kannata väitellä tahi tapella.
Se on äkkiä toinen laudoissa ja toinen raudoissa .
- Anonyymi00028
ikä tanan peräkylä tuo Orimattila on?
Asuuko siellä ketään normaalia?- Anonyymi00029
Ei. Normaalit ovat siirtyneet Lahteen tai Hesaan.
Täällä Olassa ainoat huvit ovat päihteet, liikenteessä kaahailu ja naisten ahdistelu. Parasta tässä on se että kaikki hullut ovat valkoisia "miehiä". - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei. Normaalit ovat siirtyneet Lahteen tai Hesaan.
Täällä Olassa ainoat huvit ovat päihteet, liikenteessä kaahailu ja naisten ahdistelu. Parasta tässä on se että kaikki hullut ovat valkoisia "miehiä".No, mulla oli oma rauhallinen elämä, mutta nää päätti sen estää. Puhut siis varsin totta. Mun nykyinen elämänilo tulee noiden k*sipäille kostamisesta. Mä luulin että asiat saisi kuntoon, mutta kun totesin sen liian nihkeäksi/hitaaksi/vaikeaksi, niin mä vain sitten annoin olla. Mulla on se hyvä puoli etten KOSKAAN voisi tehdä mitään liikaa. Se on ihan tyhjää siellä, ei mitään rajoitteita <3 Mä en voi koskaan tehdä noille mitään liian pahaa. Mä saan päästellä niin paljon kuin mieli tekee.
Eli joo!!! - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
No, mulla oli oma rauhallinen elämä, mutta nää päätti sen estää. Puhut siis varsin totta. Mun nykyinen elämänilo tulee noiden k*sipäille kostamisesta. Mä luulin että asiat saisi kuntoon, mutta kun totesin sen liian nihkeäksi/hitaaksi/vaikeaksi, niin mä vain sitten annoin olla. Mulla on se hyvä puoli etten KOSKAAN voisi tehdä mitään liikaa. Se on ihan tyhjää siellä, ei mitään rajoitteita <3 Mä en voi koskaan tehdä noille mitään liian pahaa. Mä saan päästellä niin paljon kuin mieli tekee.
Eli joo!!!...Eli mä olen reilu 35 kun poliisi yrittää lavastaa minut ja muut p*skaa!! 35!! Ja mitä mä muka h*lvetti olen elämäni aikana koskaan tehnyt! POLIISI?!??! Kuinka läpimätä voi toi paikallinen poliisi tuolla olla? Umpi-s**tanan-mätä.
Se on täysin merkityksetöntä että olen koko elämäni elänyt nätisti ja rikkomatta lakia. Kaiken olen kiltisti ja hienosti tehnyt ja näkyykö se jossain...? NÄKYYKÖ SE??! No, ei se p*rkele näkynyt ja kun poliisit ITSE on niitä rikollisia, niin mulle tuli mitta täyteen.
Jos jotain olisi koskaan tapahtunut vain sillä että olen kiltti ja noudatan lakia, niin se olisi tapahtunut jo siinä kun oli ylin 35-vuotiaaksi asti päässyt. Sitä ei vain koskaan ollut tulossa. Sillä ei ikinä ollut MITÄÄN merkitystä.
Mä tajusin että olisi yks-ja-hailee vaikka tappaisin 6 poliisia. Ei se mun elämää muuttaisi. Mulle on ihan v*tun sama kaikki noi h*morikollisetkin, kun ihan ne tähänkin asti kaiken tuhonnut. Ei mulle ole mitään jätetty, niin ainoa mikä muo tässä on ihmetyttänyt että oikeastiko noi luulee että mä T.O.T.T.E.L.I.S.I.N. niitä?? Sä h*mo teet itse niin kuin mä käsken.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2453105Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell181740Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231443Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1301253- 1041248
- 751157
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531062Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967- 135962