Rakas. Sun instatili on julkinen. En haluais tietää, enkä nähdä, ketä tai mitä seuraat, mutta sen verran olen utelias. Ehkä tuo on ollut vahinkopainallus, tai et hoksaa, että seurattavien listasi on julkinen.
Rakastan sua, mutta ehkä me ollaan ihan eri aaltopituuksilla tai arvomaailmamme ovat aika perustavalla tavalla erilaisia.
Käytät aikaasi noin, ymmärrän ja en ymmärrä, mutta eihän mun tarvikaan.
Tämä aika on kertonut mulle, miten arvostat ja millaista arvoa annat ihmiselle, joka on kertonut rakastavansa sua.
Voi sinua, voi minua, voi meitä.
Herää mies!
-minä
Olkoon tämä vielä kirje sinulle
14
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipäs ole julkinen!
- Anonyymi00003
Hänen tili on julkinen
- Anonyymi00004
En käy instassa koskaan. Pitääkö käydä?
- Anonyymi00005
Ok.
- Anonyymi00006
En seuraa siellä kuin muutamaa meemitiliä ja jotain vanhoja tuttuja
- Anonyymi00007
Sinä et ansaitse mitään vastarakkautta jos olet noin vedätettävissä.
- Anonyymi00010
Ei tässsä kukaan ketäään vedätä. Ja sitä paitsi ansaitsen kyllä.
- Anonyymi00008
ei ole instaa eikä tule 🤣
- Anonyymi00009
ainakaan semmoista mitä minä päivitän. jos oon niin rikas joskus et joku muu hoitaa sen pskan mun puolesta niin hyvä. voin loikoilla haarat auki räpsikööt
- Anonyymi00011
Rakkauskirje, rakastan sua, en ymmärrä miksi näin paljon ja loputtomasti.
Tiedäthän sen❤️
-minä - Anonyymi00012
Et oo mitään kertonut ilkeää tekstiä tullut eikä mun insta ees ole julkinen puhut paskaa kaikille olisit rehellinen ja avoin mut ethän sä uskalls good bya
- Anonyymi00013
Ei tämä aloitus ole sulle. Kaikkea hyvää!
- Anonyymi00014
Ottaa housut pois ja lähtee instaan.
- Anonyymi00015
Semmoselta se lähinnä näyttää😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872