Ja halaan sun ihanaa kehoa, katon sua suoraan sun vihreisiin upeisiin silmiin ja näytän sulle millainen on rakastunut mies. Olemassaolosi jo tekee saa minut tuntemaan onnea ja perhosia vatsassa. Haluun rakastua suhun ja rakastaa sua, sydän tietää.
Ehkä.. saat mun poikuuden si...oon säästellyt sitä erityiselle.. ja sä oot mun tähti💚🖤💜
Nainen , suutelen sun kaunista paksua nenää
11
266
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kiitos. Jatka matkaas.
- Anonyymi00003
Isonenänen nainen ei oo sievä
- Anonyymi00004
Hän on, upea, unelmien täyttymykseni🥹🖤💚
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hän on, upea, unelmien täyttymykseni🥹🖤💚
Pitkään sinä nenäfetissi olitkin poissa 😄
- Anonyymi00006
yx Nokkava täs moi
- Anonyymi00007
Miksi sanot että mulla on paksu nenä.😭
- Anonyymi00008
Jos sattuisikin olemaan mulle ja vaikka kuinka rakastaisin niin saisit jatkaa matkaasi ilman mua.
- Anonyymi00009
Olet oksettava otus. Pysy kaukana.
- Anonyymi00011
Huhhh?? Miks sä nyt noin ilkee oot yhtäkkiä🥹😓
- Anonyymi00010
Eihän isonenäisellä voi erottaa silmien väriä kun ne ovat nenän peitossa ja miksi jollekin annetaan kauniit, vihreän upeat silmät ja sitten, voihan nenä.
- Anonyymi00012
No uuuh! Suukko suoraan nokkaan😂😘 Tarkasti oot tuijotellu jos oot vihreät silmät löytänyt. Voihan sitä yhden peeniksen korkata vielä ennen ehtoota🍾
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924