Nyt nopeasti on nato-kumppanimaiden, suomi etunenässä riennettävä auttamaan Mr. Trumpia lähi-itään ja osoitettava puolustuskykynsä ja sitoutumisensa natoon!
Tämä kuulostaa leikkipuheelta, mutta saattaa konkretisoitua vielä ihan lähitulevaisuudessa. Ranska, Britit ja saksalaiset on jo siellä...
Nato-maissa hälytys!
19
145
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen noin 66-vuotias mies. Laitoin jo kypärän päähän......
Alapäähän.....- Anonyymi00016
Minä olen noin 64-vuotias, työtön mies olen jo laittanut
saappaaat jalkaa ja olen lähdössä hakemaan pircaa, sillä
työtön on aina voitaja.
- Anonyymi00002
Hitaat Hämäläiset ei kerinny talvisotaan ollenkaan. Sempävuoksi piti käydä ll maailmansota, että Hämäläiseksit kerkisivät mukaan?!
- Anonyymi00003
Hitaat Hämäläiset ei kerinny talvisotaan ollenkaan. Sempävuoksi piti käydä jatkosota, että Hämäläiseksit kerkisivät mukaan?!
Puutuin vain asiavirheeseen, en kirjoitusvirheisiin.
- Anonyymi00004
Eipä jouva pankolta lähtemään kun serkkulikalla on sauna lämpiimässä. Eikä vellikää oo vielä valamista.
- Anonyymi00005
Zaharova: Kaikki hyökkäykset siviilikohteisiin, joko Iranissa tai arabimaissa, ovat tuomittavia
Ryssän pyheita.....tehkää niin kuin käskemme.
Me teemme niin kuin haluamme.- Anonyymi00007
Ryssä kun ei itse pommita siviilejä Ukrainassa.
- Anonyymi00006
Törkyturpa on piilossa jamalissa. Koska putleri vaatii hänet takaisin polkupyörä pataljoonaan jonka hän perusti venäjälle karanneenAnon velkojansa kanssa. Ja mitenkävi? Ainutyökkääjä 0li tökis jokapakeni rintamalta. Ukrainalaiset ottivat kiini. Ja vesisuikulla pesisivät paskahousun itkuìikan ja lähettivät suoemeen. Joten PUTLERI On hylännyt paskahousu "sankarin" äpäräpoikansa. Jote. Tökis miten menee? Putleri vaatii vertasi. Koska olet putlerin äpärälapsi
- Anonyymi00008
Hyvä kun jenkit tuhoaa Iranin lennokki ja ohjustehtaat ja varastot. Vähempi niitä menee sitten venäjälle, kum tarvitsevat niitä itsekin.
- Anonyymi00010
Olipa terve kommentti...
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olipa terve kommentti...
Mutta hyvä!
- Anonyymi00009
Onneksi emmanuelilla ja charlesilla on atomi paukut valmiina.🫡
- Anonyymi00012
Putin tapattaa 1000 venäläistä nuortamiestä päivässä, miksi?
- Anonyymi00013
Natolla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi00014
Ei nato ole iraniin hyökännyt.Aloittajalla menny vastapäivään käyty kiertokoulu hukkaan.
- Anonyymi00018
Suurin nato-maapa hyökkäsi ja voi vaatia 5.artiklan toimeenpanoa, silloin se alkaa koskea muitakin nato-maita, myös suomea. Ranska, britit ja saksahan on jo siellä.
Minkäs siinä tekee kun Trump sanoo että jos ei apua tule, niin turha sitä on USA:ltakaan odottaa jos hätä tulee.
Kertailehan sinä vaan niitä kiertokoulun vihkojasi, kun on tainnut huonolle luvulle jäädä. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Suurin nato-maapa hyökkäsi ja voi vaatia 5.artiklan toimeenpanoa, silloin se alkaa koskea muitakin nato-maita, myös suomea. Ranska, britit ja saksahan on jo siellä.
Minkäs siinä tekee kun Trump sanoo että jos ei apua tule, niin turha sitä on USA:ltakaan odottaa jos hätä tulee.
Kertailehan sinä vaan niitä kiertokoulun vihkojasi, kun on tainnut huonolle luvulle jäädä.Ei nato hyökkää uskurpo.Rumppi ei ole nato.
- Anonyymi00015
Kyllä Suokansan pitäisi olla aina siellä missä sankareita tehdään.
- Anonyymi00017
Lieksa hyökkää Nurmekseen, tiedustelijat on jo penan bupissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse153841SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2323776Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723384Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222267Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv331810Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575471659- 371600
- 321491
- 921433