Sukkahousut

Anonyymi-ap

Tiedän että on paljon bi miehiä, jotka nauttivat käyttää sukkahousuja.
Olen miehekäs ja ylpeäkin lihaksista, sekä rintakarvoista, mutta kun puen strigit ja sukkahousut saan jotain uskomatonta mielihyvää.
Upeaa kävellä esim. Kaupungilla normaaleissa vaatteissa, alla pitsipikkarit ja sukkahousut.
Olen toki vahvasti bi, mutta kuitenkin miehekäs mies, enkä yritäkään olla muuta. Sukkikset ja pitsi saavat vain enemmän kihelmöintiä kuin boxerit ja pitkät kalsarit.

43

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sukkahousuja ei mikään voita . Päivällä kävelin kaupingilla mustat 20 den sukkikset housujen alla. Kahvilassa saattoi lahe nousta liian ylös....

• Anonyymi00002

Mee sirkukseen friikki

• Anonyymi00003

Eivät ottaneet, kun parrakas nainen ei kuulemma ole enää nähtävyys

• Anonyymi00006

Vitun sirkus friikki delaa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vitun sirkus friikki delaa.

Niuvanniemen suljetulle speden kanssa samaan koppiin

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulle speden kanssa samaan koppiin

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

Katos meidän iko oma palsta kyyläri se vaan määkii buaahaa

• Anonyymi00004

Pitsi stringejä käytän.tuntuvat ihanalta. Kesäisin annan jopa niiden vilahtaa löysien shortsieni vyötäröltä.huomaan kiimaisten miesten katseita
      Osa on jopa kosketellut.

• Anonyymi00005

Pitsi stringit on ihanat, alkoi jöpöttään ajattelen koskettelua.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pitsi stringit on ihanat, alkoi jöpöttään ajattelen koskettelua.

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

• Anonyymi00009

Tiedän tunteen. Olen myös joskus antanut tarkoituksella kumartuessa vilahtaa alaselän puolelta. Katseista huomaa nopeasti ketä kiinnostaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

Hähähää mitäs olet idiootti impotetti pentti. Sinähän tuon ittestäs kerroit buaahaa.

• Anonyymi00010

Puin pitkästä aikaa sukkahousut paljaan kullini päälle yöksi. Aamulla oli kiva herätä mahtava seisokki satiinisten sukkisten sisällä. Kullini muodot tulivat hyvin esiin: paksu klunssi ja suonikas varsi. Hinkkasin sukkahousujen päältä ja kohta spermat irtosivat ja levisivät läpi...

• Anonyymi00013

Viimeksi kävelin sukkikset jalassa pitkin Stadia ja lopulta U.SVideoon missä annoin hyväillä seisovani sukkisten läpi….

• Käytän sukkiksia hesassa ja myös matka kohti us video tai ruusua ja. Kaveri olisi kiva löytää ja kokeilla sukkisten himoja

• Anonyymi00014

Kiva lukea, että meitä löytyy.
      Itse puen usein alle pitsistringit, päälle sukkahousut. Pieni tappi pyllyyn, jota stringien nauha pitää hyvin paikallaan. Farkut päälle ja liikkeelle. Käyn kaupoissa, kahvilla, tankkaamassa ja nautin suunnattomasti sekä fyysisestä tunteesta, sekä pikku salaisuudestani.
      Välillä meinaa ruveta seisomaan, kun tunne ottaa vallan.

• Anonyymi00015

Löytyisikö kaveria, jolla sama harrastus?
      Ensin vaikka ajatustenvaihtoon ja myöhemmin ehkä muuhunkin.
      Mä 55/180/100

• Anonyymi00016

Moi.
        Samat aatokset ja puuhat. M60.

• Anonyymi00017

Samoin. M53

• sukkikset , stringit ja rintaliivit päälläni ja on tosi kiimainen olo 😋

• Anonyymi00018

Minulla kyrpä kovana, tulen kullityttö tutkimaan sinun asuja.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Minulla kyrpä kovana, tulen kullityttö tutkimaan sinun asuja.

uuh kiehtovaa 😋

• Anonyymi00021

Olis kiva hieroa posliini kyrvällä sun sukkis pyllyä ja vaikka roiskia minne haluaist🤫

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Olis kiva hieroa posliini kyrvällä sun sukkis pyllyä ja vaikka roiskia minne haluaist🤫

uuh naamalle haluaisin saada mällit , ihana katsoa kuinka kulli alkaa roiskimaan liemiään , toki se olisi kiva nuolla puhtaaksi 😋

• Anonyymi00027
        kullityttö kirjoitti:

uuh naamalle haluaisin saada mällit , ihana katsoa kuinka kulli alkaa roiskimaan liemiään , toki se olisi kiva nuolla puhtaaksi 😋

Oot kyllä aikamoinen...olis kyllä mukavaa ampua lasti sun suuhun..tän kunniaksi puen punaiset sukkikset ja nussin pientä tekopillua🤫

• UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Oot kyllä aikamoinen...olis kyllä mukavaa ampua lasti sun suuhun..tän kunniaksi puen punaiset sukkikset ja nussin pientä tekopillua🤫

hih kiimaista iltakivaa 😅

• Anonyymi00034
        UUSI
        kullityttö kirjoitti:

hih kiimaista iltakivaa 😅

No oli kyllä aika kiimaista, kiiltävät punaiset open sukkikset ja tupla rengastus kyrvälle sekä kunnon voitelu pikku teko perseelle. Alkuun ei meinannut mahtua sisään ei sitten niin millään mutta liukkaria lisää niin jo vain uppos ja syvälle menikin jokunen työntö niin jo vain pikkuperse oli täynnä mälliä☺️

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

No oli kyllä aika kiimaista, kiiltävät punaiset open sukkikset ja tupla rengastus kyrvälle sekä kunnon voitelu pikku teko perseelle. Alkuun ei meinannut mahtua sisään ei sitten niin millään mutta liukkaria lisää niin jo vain uppos ja syvälle menikin jokunen työntö niin jo vain pikkuperse oli täynnä mälliä☺️

Unohtui mainita että mulla oli valkoiset stay upit pun sukkisten alla🤗

• UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

uuh kuuloistaa kuin viime kertainen kaveri joka upotti kulliaan pyllyyni , lisää liukastetta ja kohta voihkin kiimaisen kun kulli kairasi pyllyäni 😋

• Sukkahousut on ihania😍

• Anonyymi00019

Niin on,

• Anonyymi00020

Tänään 40 den mustat sukkikset yllä. Ihana kiimaolo. Haluaisin sekstailla toisen sukkistelijan kanssa, hieroa nylonkulleja vastakkain, nuolla varpaita. antaa toiselle footjobia sukkisjaloilla, saada spermat nylonpyllylle

• Anonyymi00022

Oisi ihanaa. Saisinpa sun sukkisvarpaasi myös hyväiltävikseni

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Oisi ihanaa. Saisinpa sun sukkisvarpaasi myös hyväiltävikseni

Ihanaa kun hyväilet nylonvarpaitani. Nautin. Onko sinullakin sukkahousut? Minkälaiset? Haluan katsella ja kosketella sinua, hyväillä sääriäsi ja jalkojasi, tunnustella etumustasi, nauttia sen kovuudesta

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ihanaa kun hyväilet nylonvarpaitani. Nautin. Onko sinullakin sukkahousut? Minkälaiset? Haluan katsella ja kosketella sinua, hyväillä sääriäsi ja jalkojasi, tunnustella etumustasi, nauttia sen kovuudesta

Olen kyllä kokematon sukkisten kanssa pettymykseksesi. Mutta kullini kovettui kun luin postauksesi ja ajattelin sinut hyväilemään sääriäni ja jalkojani ja nuolemaan varpaitani. Vielä lisää kiihotun kun ajattelen sinun jalkasi mun suudeltavina. Millaisetkohan jalat ja varpaat sulla oisi

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Olen kyllä kokematon sukkisten kanssa pettymykseksesi. Mutta kullini kovettui kun luin postauksesi ja ajattelin sinut hyväilemään sääriäni ja jalkojani ja nuolemaan varpaitani. Vielä lisää kiihotun kun ajattelen sinun jalkasi mun suudeltavina. Millaisetkohan jalat ja varpaat sulla oisi

Minun jalkani ovat kokoa 44. Ne ovat suhteellisen kapeat, varpaat aika pitkät. Minussa on hieman jalkafetisistin vikaa. Jalkani rakastavat olla sukkahousuissa, nylonissa, niitä saa helliä, hieroa, nuuhkia, suudella. Ja itse tykään tehdä samalla tavalla kaverin sukkisjaloille, hyväillä ja nauttia, yhdessä

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minun jalkani ovat kokoa 44. Ne ovat suhteellisen kapeat, varpaat aika pitkät. Minussa on hieman jalkafetisistin vikaa. Jalkani rakastavat olla sukkahousuissa, nylonissa, niitä saa helliä, hieroa, nuuhkia, suudella. Ja itse tykään tehdä samalla tavalla kaverin sukkisjaloille, hyväillä ja nauttia, yhdessä

Oi että, kuulostaisi ihanalta, rakastaisin hyväillä varpaitasi nyloneissa tai ilman. Saisiko sinuun yhteyden esim Kikissä? Ja voin kyllä pukea sukkikset itsellenikin

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Oi että, kuulostaisi ihanalta, rakastaisin hyväillä varpaitasi nyloneissa tai ilman. Saisiko sinuun yhteyden esim Kikissä? Ja voin kyllä pukea sukkikset itsellenikin

Voi, kikiä minulla ei ole. Taidamme tykätä samoista asioista. Antaisin sinulle mielelläni jalkahieronnan

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Voi, kikiä minulla ei ole. Taidamme tykätä samoista asioista. Antaisin sinulle mielelläni jalkahieronnan

No voihan. Voisitko ajatella Kikin asentamista? Se löytyy Google Playsta, ei taida olla Play Storessa enää. Ihan samanlaisia mielihaluja. Olisi ihanaa tutustua privaatimmin ja tietty vaikka tavata viimein. Mun Kik on Haaveita100. Kiihottavaa ajatella sinun kapeita pitkiä jalkateriäsi. Ihanaa tietysti painaa poskeni vasten nylon reisiäsi

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

No voihan. Voisitko ajatella Kikin asentamista? Se löytyy Google Playsta, ei taida olla Play Storessa enää. Ihan samanlaisia mielihaluja. Olisi ihanaa tutustua privaatimmin ja tietty vaikka tavata viimein. Mun Kik on Haaveita100. Kiihottavaa ajatella sinun kapeita pitkiä jalkateriäsi. Ihanaa tietysti painaa poskeni vasten nylon reisiäsi

Minulla on huonot kokemukset kikistä, enkä aio kokea niitä taas. Olen pahoillani. Jos sinulla on anonyymi sähköposti, kirjoitan sinulle mielelläni

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Minulla on huonot kokemukset kikistä, enkä aio kokea niitä taas. Olen pahoillani. Jos sinulla on anonyymi sähköposti, kirjoitan sinulle mielelläni

Voisimme kokeilla seuraavaa "staraadri33 at gmail.com" . Siinä voi olla ongelma että en muista salasanaa oikein, ja myös kun en ole sitä käyttänyt, en saa sitä auki. Jos ei toimi, luon uuden. Oikeasti haluaisin kuulla sinusta lisää. Ihanaa olisi kirjoitella.

• Anonyymi00024

Itse pidän aina välillä verkkosukkiksia. Tulee kivan rietas olo

• Anonyymi00025

Verkkosukkiksissa on jotain. Ei tarvitse kuin nähdä, niin alkaa seisomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2727
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      294
      2604
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1102
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1080
    7. 57
      782
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      771
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe