Sukkahousut

Anonyymi-ap

Tiedän että on paljon bi miehiä, jotka nauttivat käyttää sukkahousuja.
Olen miehekäs ja ylpeäkin lihaksista, sekä rintakarvoista, mutta kun puen strigit ja sukkahousut saan jotain uskomatonta mielihyvää.
Upeaa kävellä esim. Kaupungilla normaaleissa vaatteissa, alla pitsipikkarit ja sukkahousut.
Olen toki vahvasti bi, mutta kuitenkin miehekäs mies, enkä yritäkään olla muuta. Sukkikset ja pitsi saavat vain enemmän kihelmöintiä kuin boxerit ja pitkät kalsarit.

49

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sukkahousuja ei mikään voita . Päivällä kävelin kaupingilla mustat 20 den sukkikset housujen alla. Kahvilassa saattoi lahe nousta liian ylös....

    • Anonyymi00002

      Mee sirkukseen friikki

      • Anonyymi00003

        Eivät ottaneet, kun parrakas nainen ei kuulemma ole enää nähtävyys


      • Anonyymi00006

        Vitun sirkus friikki delaa.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Vitun sirkus friikki delaa.

        Niuvanniemen suljetulle speden kanssa samaan koppiin


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulle speden kanssa samaan koppiin

        Sää mää ja bää tietää buaahaa.


    • Anonyymi00004

      Pitsi stringejä käytän.tuntuvat ihanalta. Kesäisin annan jopa niiden vilahtaa löysien shortsieni vyötäröltä.huomaan kiimaisten miesten katseita
      Osa on jopa kosketellut.

      • Anonyymi00005

        Pitsi stringit on ihanat, alkoi jöpöttään ajattelen koskettelua.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Pitsi stringit on ihanat, alkoi jöpöttään ajattelen koskettelua.

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅


      • Anonyymi00009

        Tiedän tunteen. Olen myös joskus antanut tarkoituksella kumartuessa vilahtaa alaselän puolelta. Katseista huomaa nopeasti ketä kiinnostaa.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

        Hähähää mitäs olet idiootti impotetti pentti. Sinähän tuon ittestäs kerroit buaahaa.


    • Anonyymi00010

      Puin pitkästä aikaa sukkahousut paljaan kullini päälle yöksi. Aamulla oli kiva herätä mahtava seisokki satiinisten sukkisten sisällä. Kullini muodot tulivat hyvin esiin: paksu klunssi ja suonikas varsi. Hinkkasin sukkahousujen päältä ja kohta spermat irtosivat ja levisivät läpi...

    • Anonyymi00013

      Viimeksi kävelin sukkikset jalassa pitkin Stadia ja lopulta U.SVideoon missä annoin hyväillä seisovani sukkisten läpi….

    • Käytän sukkiksia hesassa ja myös matka kohti us video tai ruusua ja. Kaveri olisi kiva löytää ja kokeilla sukkisten himoja

    • Anonyymi00014

      Kiva lukea, että meitä löytyy.
      Itse puen usein alle pitsistringit, päälle sukkahousut. Pieni tappi pyllyyn, jota stringien nauha pitää hyvin paikallaan. Farkut päälle ja liikkeelle. Käyn kaupoissa, kahvilla, tankkaamassa ja nautin suunnattomasti sekä fyysisestä tunteesta, sekä pikku salaisuudestani.
      Välillä meinaa ruveta seisomaan, kun tunne ottaa vallan.

    • Anonyymi00015

      Löytyisikö kaveria, jolla sama harrastus?
      Ensin vaikka ajatustenvaihtoon ja myöhemmin ehkä muuhunkin.
      Mä 55/180/100

      • Anonyymi00016

        Moi.
        Samat aatokset ja puuhat. M60.


    • Anonyymi00017

      Samoin. M53

    • sukkikset , stringit ja rintaliivit päälläni ja on tosi kiimainen olo 😋

      • Anonyymi00018

        Minulla kyrpä kovana, tulen kullityttö tutkimaan sinun asuja.


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        Minulla kyrpä kovana, tulen kullityttö tutkimaan sinun asuja.

        uuh kiehtovaa 😋


      • Anonyymi00021

        Olis kiva hieroa posliini kyrvällä sun sukkis pyllyä ja vaikka roiskia minne haluaist🤫


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Olis kiva hieroa posliini kyrvällä sun sukkis pyllyä ja vaikka roiskia minne haluaist🤫

        uuh naamalle haluaisin saada mällit , ihana katsoa kuinka kulli alkaa roiskimaan liemiään , toki se olisi kiva nuolla puhtaaksi 😋


      • Anonyymi00027
        kullityttö kirjoitti:

        uuh naamalle haluaisin saada mällit , ihana katsoa kuinka kulli alkaa roiskimaan liemiään , toki se olisi kiva nuolla puhtaaksi 😋

        Oot kyllä aikamoinen...olis kyllä mukavaa ampua lasti sun suuhun..tän kunniaksi puen punaiset sukkikset ja nussin pientä tekopillua🤫


      • Anonyymi00027 kirjoitti:

        Oot kyllä aikamoinen...olis kyllä mukavaa ampua lasti sun suuhun..tän kunniaksi puen punaiset sukkikset ja nussin pientä tekopillua🤫

        hih kiimaista iltakivaa 😅


      • Anonyymi00034
        kullityttö kirjoitti:

        hih kiimaista iltakivaa 😅

        No oli kyllä aika kiimaista, kiiltävät punaiset open sukkikset ja tupla rengastus kyrvälle sekä kunnon voitelu pikku teko perseelle. Alkuun ei meinannut mahtua sisään ei sitten niin millään mutta liukkaria lisää niin jo vain uppos ja syvälle menikin jokunen työntö niin jo vain pikkuperse oli täynnä mälliä☺️


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        No oli kyllä aika kiimaista, kiiltävät punaiset open sukkikset ja tupla rengastus kyrvälle sekä kunnon voitelu pikku teko perseelle. Alkuun ei meinannut mahtua sisään ei sitten niin millään mutta liukkaria lisää niin jo vain uppos ja syvälle menikin jokunen työntö niin jo vain pikkuperse oli täynnä mälliä☺️

        Unohtui mainita että mulla oli valkoiset stay upit pun sukkisten alla🤗


      • Anonyymi00034 kirjoitti:

        No oli kyllä aika kiimaista, kiiltävät punaiset open sukkikset ja tupla rengastus kyrvälle sekä kunnon voitelu pikku teko perseelle. Alkuun ei meinannut mahtua sisään ei sitten niin millään mutta liukkaria lisää niin jo vain uppos ja syvälle menikin jokunen työntö niin jo vain pikkuperse oli täynnä mälliä☺️

        uuh kuuloistaa kuin viime kertainen kaveri joka upotti kulliaan pyllyyni , lisää liukastetta ja kohta voihkin kiimaisen kun kulli kairasi pyllyäni 😋


      • Anonyymi00039
        kullityttö kirjoitti:

        uuh kuuloistaa kuin viime kertainen kaveri joka upotti kulliaan pyllyyni , lisää liukastetta ja kohta voihkin kiimaisen kun kulli kairasi pyllyäni 😋

        Olis kivaa nussia sua takaapäin niin että molemilla on kiiltävät liukaspintaiset avo sukkikset👅 oliko kaverilla isokin kyrpä kun sua kairas🤔


      • Anonyymi00039 kirjoitti:

        Olis kivaa nussia sua takaapäin niin että molemilla on kiiltävät liukaspintaiset avo sukkikset👅 oliko kaverilla isokin kyrpä kun sua kairas🤔

        ihan sopivan kokoinen 22 cm pitkä kuitenkin 😋


    • Sukkahousut on ihania😍

      • Anonyymi00019

        Niin on,


    • Anonyymi00020

      Tänään 40 den mustat sukkikset yllä. Ihana kiimaolo. Haluaisin sekstailla toisen sukkistelijan kanssa, hieroa nylonkulleja vastakkain, nuolla varpaita. antaa toiselle footjobia sukkisjaloilla, saada spermat nylonpyllylle

      • Anonyymi00022

        Oisi ihanaa. Saisinpa sun sukkisvarpaasi myös hyväiltävikseni


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Oisi ihanaa. Saisinpa sun sukkisvarpaasi myös hyväiltävikseni

        Ihanaa kun hyväilet nylonvarpaitani. Nautin. Onko sinullakin sukkahousut? Minkälaiset? Haluan katsella ja kosketella sinua, hyväillä sääriäsi ja jalkojasi, tunnustella etumustasi, nauttia sen kovuudesta


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ihanaa kun hyväilet nylonvarpaitani. Nautin. Onko sinullakin sukkahousut? Minkälaiset? Haluan katsella ja kosketella sinua, hyväillä sääriäsi ja jalkojasi, tunnustella etumustasi, nauttia sen kovuudesta

        Olen kyllä kokematon sukkisten kanssa pettymykseksesi. Mutta kullini kovettui kun luin postauksesi ja ajattelin sinut hyväilemään sääriäni ja jalkojani ja nuolemaan varpaitani. Vielä lisää kiihotun kun ajattelen sinun jalkasi mun suudeltavina. Millaisetkohan jalat ja varpaat sulla oisi


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Olen kyllä kokematon sukkisten kanssa pettymykseksesi. Mutta kullini kovettui kun luin postauksesi ja ajattelin sinut hyväilemään sääriäni ja jalkojani ja nuolemaan varpaitani. Vielä lisää kiihotun kun ajattelen sinun jalkasi mun suudeltavina. Millaisetkohan jalat ja varpaat sulla oisi

        Minun jalkani ovat kokoa 44. Ne ovat suhteellisen kapeat, varpaat aika pitkät. Minussa on hieman jalkafetisistin vikaa. Jalkani rakastavat olla sukkahousuissa, nylonissa, niitä saa helliä, hieroa, nuuhkia, suudella. Ja itse tykään tehdä samalla tavalla kaverin sukkisjaloille, hyväillä ja nauttia, yhdessä


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Minun jalkani ovat kokoa 44. Ne ovat suhteellisen kapeat, varpaat aika pitkät. Minussa on hieman jalkafetisistin vikaa. Jalkani rakastavat olla sukkahousuissa, nylonissa, niitä saa helliä, hieroa, nuuhkia, suudella. Ja itse tykään tehdä samalla tavalla kaverin sukkisjaloille, hyväillä ja nauttia, yhdessä

        Oi että, kuulostaisi ihanalta, rakastaisin hyväillä varpaitasi nyloneissa tai ilman. Saisiko sinuun yhteyden esim Kikissä? Ja voin kyllä pukea sukkikset itsellenikin


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Oi että, kuulostaisi ihanalta, rakastaisin hyväillä varpaitasi nyloneissa tai ilman. Saisiko sinuun yhteyden esim Kikissä? Ja voin kyllä pukea sukkikset itsellenikin

        Voi, kikiä minulla ei ole. Taidamme tykätä samoista asioista. Antaisin sinulle mielelläni jalkahieronnan


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Voi, kikiä minulla ei ole. Taidamme tykätä samoista asioista. Antaisin sinulle mielelläni jalkahieronnan

        No voihan. Voisitko ajatella Kikin asentamista? Se löytyy Google Playsta, ei taida olla Play Storessa enää. Ihan samanlaisia mielihaluja. Olisi ihanaa tutustua privaatimmin ja tietty vaikka tavata viimein. Mun Kik on Haaveita100. Kiihottavaa ajatella sinun kapeita pitkiä jalkateriäsi. Ihanaa tietysti painaa poskeni vasten nylon reisiäsi


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        No voihan. Voisitko ajatella Kikin asentamista? Se löytyy Google Playsta, ei taida olla Play Storessa enää. Ihan samanlaisia mielihaluja. Olisi ihanaa tutustua privaatimmin ja tietty vaikka tavata viimein. Mun Kik on Haaveita100. Kiihottavaa ajatella sinun kapeita pitkiä jalkateriäsi. Ihanaa tietysti painaa poskeni vasten nylon reisiäsi

        Minulla on huonot kokemukset kikistä, enkä aio kokea niitä taas. Olen pahoillani. Jos sinulla on anonyymi sähköposti, kirjoitan sinulle mielelläni


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Minulla on huonot kokemukset kikistä, enkä aio kokea niitä taas. Olen pahoillani. Jos sinulla on anonyymi sähköposti, kirjoitan sinulle mielelläni

        Voisimme kokeilla seuraavaa "staraadri33 at gmail.com" . Siinä voi olla ongelma että en muista salasanaa oikein, ja myös kun en ole sitä käyttänyt, en saa sitä auki. Jos ei toimi, luon uuden. Oikeasti haluaisin kuulla sinusta lisää. Ihanaa olisi kirjoitella.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Voisimme kokeilla seuraavaa "staraadri33 at gmail.com" . Siinä voi olla ongelma että en muista salasanaa oikein, ja myös kun en ole sitä käyttänyt, en saa sitä auki. Jos ei toimi, luon uuden. Oikeasti haluaisin kuulla sinusta lisää. Ihanaa olisi kirjoitella.

        Kiitos osoitteesta. Laitoin sinulle äsken postia. Toivottavasti se tavoittaa sinut


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Kiitos osoitteesta. Laitoin sinulle äsken postia. Toivottavasti se tavoittaa sinut

        Kiitos! Tavoitti ja vastasin


    • Anonyymi00024

      Itse pidän aina välillä verkkosukkiksia. Tulee kivan rietas olo

      • Anonyymi00025

        Verkkosukkiksissa on jotain. Ei tarvitse kuin nähdä, niin alkaa seisomaan.


    • Kiinnostaisiko vaihdella kuvia. Ja näin kesällä jossain syrjäisessä paikassa hyväillä sukkahousujenläpi.. kik kannattaako

      • Kiinnostas kokeilla ….


    • Anonyymi00040

      Kiihotun kun mietin itsekin Satakunnassa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      153
      1387
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      651
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe