Nainen uskaltaisitko sanoa mulle ne rumat sanat irl, mitä sanoit palstalla

Anonyymi-ap

"Olet ällötys, en halua olla missään tekemisissä", katsoa silmiini, ja sanoa sen pokkana päin naamaan, vai netissäkö vain huutelet tuollaisia tuntemattomille ihmisille. Mikset murra mua irl, jos oikeasti ajattelet noin minusta... vaikka mun sydän niin täynnä rakkautta ja tunnetta, haluisin vaan kuolla.

Tää on yhtä kipuilua ja tuskaa, ollut jo vuosia...

14

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helposti. Murskaan samalla sun itsetunnon.

• Anonyymi00002

Todista.

• Anonyymi00003

this is me sanon kaiken siten miten tunnen nykyään ja jos se on liikaa he voivatkin suksia yhteisesti muille laduille

• Anonyymi00004

itken yksinäsyyttäni en vanhojen (typerien) tuttavien perään täällä

• Anonyymi00005

kun saan miehen vähentyy varmaan aika paljin

• Anonyymi00008

Uskaltaisin, jos tulisit iskemään. Mutta emme ole missään yhteyksissä/tekemisissä joten en tietenkään laita viestiä jossa sanoisin noin. Haluan vaan olla rauhassa! En tiedä keskusteletko (yhä) jonkun feikkiprofiilin kanssa.

• Anonyymi00009

Manifestoijat täällä on vain liikkeellä

• Anonyymi00010

Olen sanonut jo kasvotusten että en halua olla sun kanssa missään tekemisissä.

• Anonyymi00011

En ole täällä sanonut mitään tuollaista. En tosin kirjoitellut kovin hempeitäkään. Kuivakan realistinen olen lähinnä ollut. Välillä huumorilla vastaillut. Samanlainen olen ollut mielestäni kuin mitä IRL. Mitä sitä turhaan hyvää tyyliä muuttamaan.

• Anonyymi00012

Se voisi saada sinussa väkivaltaisia tuntemuksia aikaan. Siksi pitää välttää ärsyttämästä. Jotkut eivät kestä suoria mielipiteitä.

• Anonyymi00013

Koita jo ymmärtää, että sussa ei ole mitään aitoa. En tunnista sinua enää siksi ihmiseksi joka joskus olit, kun vielä tykkäsin.

• Anonyymi00014

En ole sellaisia kirjoitellut. Enkä uskaltaisi sanoa päin naamaa, se on totta. Olet aika arvaamaton ja äkkipikainen. Ties miten kostaisit. Olet kehuskellut sillä ennenkin. Parempi vain häipyä hiljaa takavasemmalle. Ystävällisesti hymyillen.

• Anonyymi00015

Kellekään miehelle ei ole ollut koskaan tarvetta sanoa noin. Onneksi.

• Anonyymi00016

En sanoisi. Olen vain väliin epätoivoinen ja vihainen js siinä on mun kasvun paikkani. Kun muistat silmiinkatsomisemme, niin muista etten voi sinua silloin haavoittaa, koska rakastan sua niin paljon. Niin paljon että se sua pelottaa, mutta kulta muista aina. Pahaa oloani täällä ollen purkanut ja sitäkin vasta viimeisen vuoden aikana joskus kun on ollut niin vaikeaa. Enimmäkseen mä susta aina lämpimästi kirjoitan ja olen silloin rehellinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      357
      2186
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      51
      1705
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      155
      1359
    4. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1264
    5. 144
      1213
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1171
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      85
      1102
    8. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1099
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1067
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      1002
    Aihe