Ei tullut meille

Anonyymi-ap

Mitään enempää. Toivotko enää vai et?

28

366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En enää tän illan jälkeen.
      Pysy siinä V naisessa

• Anonyymi00002

Sähän sen möhlit eikä tule enää mitään kun et kerta muutu ja osaa ola asiallinen mulla tuli jo susta mitta täyteen syytä vaan itseäsi

• Anonyymi00003

Mitään enempää ei tule, en oikeastaan ole koskaan toivonutkaan. Ei se mene meillä kuten elokuvissa että kohdataan taas siellä ja sitten hommat etenee siihen tiettyyn pisteeseen ja todellisuus unohtuu hetkeksi. Tilanne pysyy ennallaan mutta sinulle se ei taida riittää. Aika olematontahan tämä kyllä on. Tai siis todella olematonta.

• Anonyymi00004

Kai mulla on sua ikävä kun kaikki jäi mielestäni kesken.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kai mulla on sua ikävä kun kaikki jäi mielestäni kesken.

Se mitä on ollut jatkuu sitten joskus kun nähdään

• Anonyymi00005

En enää toivo

• Anonyymi00007

Mutta olet ikävä palstalla lässyttämässä näitä fraaseja, kuten moni muukin kaltaisesi kieroutunut tollo.

• Anonyymi00006

Ompa surullista oisitte varmaa nätti pari yhdessä. Toivon teille armorikkaita vuosia.

• Anonyymi00009

En koskaan haaveillut parisuhteesta. Oli vain pelkkä tunne jolle ei ollut päämäärää. Eli tilanne ei ole minun kannaltani muuttunut. Paitsi tunne on haalistunut, kun ei olla oltu tekemisissä. En usko, että kannattaa yrittää väkisin olla sen enempää tekemisissä, kun ei ole yhteisiä päämääriä.
      Naiselta

• Anonyymi00020

Päämäärät selviää varmaan vasta kohdattaessa ja keskustellessa, viettäessä aikaa. Varmaan kynnys vain täytyisi ylittää siinä ensin. Voimia kuitenkin, varmasti tuokin hyvä päätös, jos kerran noin päättää. (sivusta ajattelua.)

• Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Päämäärät selviää varmaan vasta kohdattaessa ja keskustellessa, viettäessä aikaa. Varmaan kynnys vain täytyisi ylittää siinä ensin. Voimia kuitenkin, varmasti tuokin hyvä päätös, jos kerran noin päättää. (sivusta ajattelua.)

Niin eihän päämääriä voi asettaa jos ei ole vielä tavattukaan. Samoin, ei todellista luottamusta voi syntyä ilman tutustumista. Silloin on liikaa mielikuvitusta pelissä jos suunnittelee alun ja samantien lopunkin omassa päässä kun todellista yhteyttä ei ole vielä syntynytkään.

• Anonyymi00010

Tule naaman eteen ja puhu asiat,vastaan kaikkeen.

• Anonyymi00011

Ei taida olla mikään mahdollista

• Anonyymi00012

Mä en osaa loukkaantua sulle. .

• Anonyymi00013

Yllätyinkö? Kuvittelet että yllätyin,tiedän kyllä että sussa on erilaisia puolia. Tiedän myös ettet ole vellihousu. Osoita naamatusten negatiiviset.mä vastaan.

• Anonyymi00014

Toivon todella♥️

• Anonyymi00015

Milloin tavataan?

• Anonyymi00016

<-Tiedän sen kyllä mutta en ole koskaan osannut ottaa sitä vastaan jonkun rakenteellisen vian takia. Nyt oppimassa.

• Anonyymi00017

Ei vai? Onks me näin sovittu kasvokkain?

Ohi.

• Anonyymi00018

Mun pitää nyt rauhoittua,katsoa teeveetä. Älä ole mulle vihainen,en ole valehdellut sulle.

• Anonyymi00019

Toivon nainen Toivon

• Anonyymi00023

toistappa kertaalleen

• Anonyymi00022

en luota ihmisiin :) siis ollenkaan keneenkään en luota :) sen takia en voi olla kennenkään kanssa enää koskaan. olen rikottu häpäisty hyljeksitty.

• Anonyymi00024

mun himan rauhaa on rikottu niin pahasti etten siitä koskaan toivu ei siksi kannata ikinä ihmetellä miksi minun kotiini ei tulla kahvittelemaan

• Anonyymi00025

meidän kotiin ei kellään ole asiaa.

• Anonyymi00026

💚Tietty toivon 💚

• Anonyymi00027

Tavallaan toivon. Samalla tiedän, että musta ei oo siihen. Liian rikki.

• Anonyymi00030

En usko että tulee. Jäi vähän ikävä maku kun viimeksi näimme. Halusit vain käyttää minua ja kehtasit kieltää vielä tunteesi sen jälkeen...

Mn tumma

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5489
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5056
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4166
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3493
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      72
      3006
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2128
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe