Välillä koitan kuvitella
minkälaista se olis, jos olisit vierellä
sanoisit jonkun maailman harmaiman,
maaikman arkisimman jutun
ja kaikki olis vaan, ihan tavallista
ja olis tosi helppo uskoa, että kaikki on totta
mutta jos halattaisii ja laittaisin silmä tiukasti kiinni,
empä usko
ja se arkinen hetki,
ehkä aurinko paistais,
ehkä hymyilisit,
sanoisit nimenomaan jotain aivan arkista,
joskus...
siitä muistosta ei varmaan oikein ikinä selviäis
Välillä koitan kuvitella
15
192
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Päivä on pulkassa
- Anonyymi00002UUSI
No niin
- Anonyymi00003UUSI
Mennä yöpuulle
- Anonyymi00004UUSI
Aukaista sanainen arkkunsa
Oho tuli Kalevala mielee - Anonyymi00005UUSI
Ajatus jäässä ku pakkasaamun auto ❞
- Anonyymi00006UUSI
Toimii kuin junan vessa
- Anonyymi00007UUSI
Siitä ei ota selvää Erkkikään
- Anonyymi00008UUSI
Aktikuva villiä
- Anonyymi00009UUSI
ajaudumme vaan kauemmas ja kauemmas. en tiedä enää, miksi edelleen soutelen täällä yksin.
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä se toinenkin soutelee.
Reitti on nyt hukassa. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä se toinenkin soutelee.
Reitti on nyt hukassa.Eikö tämä ole mennyt jo niin pitkälle, että alkaa nääntyä tähän souteluun. Airotkin tippui aikoja sitten. Käsillä vettä kahmiessa olen kiertänyt kehää. Minä luulin, että hän välitti minusta.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eikö tämä ole mennyt jo niin pitkälle, että alkaa nääntyä tähän souteluun. Airotkin tippui aikoja sitten. Käsillä vettä kahmiessa olen kiertänyt kehää. Minä luulin, että hän välitti minusta.
Tietenkin välitti, mutta ei saanut mahdollisuutta sanoa kaiken mitä halusi.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tietenkin välitti, mutta ei saanut mahdollisuutta sanoa kaiken mitä halusi.
Olen niin väsynyt tähän, etten jaksa edes tarttua tähän… Sano jollekin toiselle välittämisestä. Puhu suudelmin ja leikillisin termein. Minua hän ei rakastanut eikä minusta välittänyt.
- Anonyymi00011UUSI
se, että pyrkii konkretisoimaan rakkaudetta on väkivaltaa. jos ei löydä sanoja, joilla avata lukkoja, ovet jää kiinni. olen näiden panssarilvien takana jo autiolla saarella. tämä varustelu alkaa olla sellaista, ettei tähän voi enää päästä läpi. alan olla lopen uupunut.mutta, koska sillä ei ole väliä niin se ei ole rakkautta.?se on vaan irvokas kuva siitä, mitä joudun kokemaan. alan vihata häntä.
- Anonyymi00014UUSI
Hyvin meni allu, ihan lopussa pikku virhe vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755