Uudessa Testamentissa Jeesus itse kieltää tekemästä tuollaista.
Mutta hihhulithan lukevat vain sitä Vanhaa Testamenttia.
Ameriikan ja Israelin iskut Iraniin ovat Raamatun vastaisia!
76
383
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jeesus ei vain tajunnut sitä että muslimit ovat sellaisia, että niitä saa mielinmäärin tappaa.
Ja Jeesus ajatteli että tappaminen onnistuu vain miekalla tai naulaamalla ristiin. Ei osannut ajatella että se hoituu vain nappia painelemalla niin jo lähtee henki ihmisiltä.
Jos olisi tiennyt sekä sen millaisia muslimit ovat, niin olisi sanonut että tehkää vain noin jos haluatte että itsellenne tehdään myös samoin.- Anonyymi00022
Dan. 7. luku Vanha Testamentti 1933
1. Belsassarin, Baabelin kuninkaan, ensimmäisenä hallitusvuotena Daniel näki unen, päänsä näyn, vuoteessansa. Sitten hän kirjoitti tämän unen.
2. Kertomuksen alku on tämä: Daniel lausui ja sanoi: Minä näin yöllä näyssäni, ja katso, taivaan neljä tuulta kuohutti suurta merta.
3. Ja merestä nousi neljä suurta petoa, kukin erilainen kuin toinen.
4. Ensimmäinen oli kuin leijona, mutta sillä oli kotkan siivet. Minun sitä katsellessani reväistiin siltä siivet, ja se nostettiin maasta pystyyn ja asetettiin kahdelle jalalle niinkuin ihminen, ja sille annettiin ihmisen sydän.
5. Ja katso, oli toinen peto, joka oli karhun näköinen. Se nostettiin toiselle kyljellensä, ja sillä oli suussa kolme kylkiluuta, hammasten välissä; ja sille sanottiin näin: "Nouse ja syö paljon lihaa".
6. Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli taas toinen peto, pantterin kaltainen, ja sen selässä oli neljä linnunsiipeä. Sillä pedolla oli neljä päätä, ja sille annettiin valta.
7. Sen jälkeen minä näin yöllisessä näyssäni, ja katso, oli neljäs peto, kauhea, hirmuinen ja ylen väkevä; sillä oli suuret rautaiset hampaat, ja se söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Se oli erilainen kuin kaikki edelliset pedot, ja sillä oli kymmenen sarvea.
8. Minä tarkkasin sarvea, ja katso, eräs muu pieni sarvi puhkesi niiden välistä, ja kolme edellisistä sarvista reväistiin pois sen edestä. Ja katso, sillä sarvella oli silmät kuin ihmisen silmät, ja suu, joka herjaten puhui.
9. Minun sitä katsellessani valtaistuimet asetettiin, ja Vanhaikäinen istuutui. Hänen vaatteensa olivat valkeat kuin lumi ja hänen päänsä hiukset kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta.
10. Tulivirta vuoti, se kävi ulos hänestä; tuhannen tuhatta palveli häntä, ja kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta seisoi hänen edessänsä. Oikeus istui tuomiolle, ja kirjat avattiin.
11. Minä katselin, ja silloin, niiden herjaavien sanojen tähden, joita sarvi puhui, minun katsellessani peto tapettiin, ja sen ruumis hävitettiin ja heitettiin tuleen palamaan.
12. Ja muiltakin pedoilta otettiin valta pois; niiden elämän pituus oli määrätty aikaa ja hetkeä myöten.
13. Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen.
14. Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.
15. Minä, Daniel, tunsin henkeni tulevan murheelliseksi ruumiissani, ja minun näkemäni näyt peljättivät minua.
16. Minä lähestyin yhtä siellä seisovista ja pyysin häneltä varmaa tietoa kaikista näistä asioista. Niin hän vastasi minulle ja ilmoitti minulle niiden selityksen:
17. "Nuo suuret pedot, joita on neljä, ovat neljä kuningasta, jotka nousevat maasta.
18. Mutta Korkeimman pyhät saavat valtakunnan ja omistavat valtakunnan iankaikkisesti - iankaikkisesta iankaikkiseen." - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Dan. 7. luku Vanha Testamentti 1933
1. Belsassarin, Baabelin kuninkaan, ensimmäisenä hallitusvuotena Daniel näki unen, päänsä näyn, vuoteessansa. Sitten hän kirjoitti tämän unen.
2. Kertomuksen alku on tämä: Daniel lausui ja sanoi: Minä näin yöllä näyssäni, ja katso, taivaan neljä tuulta kuohutti suurta merta.
3. Ja merestä nousi neljä suurta petoa, kukin erilainen kuin toinen.
4. Ensimmäinen oli kuin leijona, mutta sillä oli kotkan siivet. Minun sitä katsellessani reväistiin siltä siivet, ja se nostettiin maasta pystyyn ja asetettiin kahdelle jalalle niinkuin ihminen, ja sille annettiin ihmisen sydän.
5. Ja katso, oli toinen peto, joka oli karhun näköinen. Se nostettiin toiselle kyljellensä, ja sillä oli suussa kolme kylkiluuta, hammasten välissä; ja sille sanottiin näin: "Nouse ja syö paljon lihaa".
6. Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli taas toinen peto, pantterin kaltainen, ja sen selässä oli neljä linnunsiipeä. Sillä pedolla oli neljä päätä, ja sille annettiin valta.
7. Sen jälkeen minä näin yöllisessä näyssäni, ja katso, oli neljäs peto, kauhea, hirmuinen ja ylen väkevä; sillä oli suuret rautaiset hampaat, ja se söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Se oli erilainen kuin kaikki edelliset pedot, ja sillä oli kymmenen sarvea.
8. Minä tarkkasin sarvea, ja katso, eräs muu pieni sarvi puhkesi niiden välistä, ja kolme edellisistä sarvista reväistiin pois sen edestä. Ja katso, sillä sarvella oli silmät kuin ihmisen silmät, ja suu, joka herjaten puhui.
9. Minun sitä katsellessani valtaistuimet asetettiin, ja Vanhaikäinen istuutui. Hänen vaatteensa olivat valkeat kuin lumi ja hänen päänsä hiukset kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta.
10. Tulivirta vuoti, se kävi ulos hänestä; tuhannen tuhatta palveli häntä, ja kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta seisoi hänen edessänsä. Oikeus istui tuomiolle, ja kirjat avattiin.
11. Minä katselin, ja silloin, niiden herjaavien sanojen tähden, joita sarvi puhui, minun katsellessani peto tapettiin, ja sen ruumis hävitettiin ja heitettiin tuleen palamaan.
12. Ja muiltakin pedoilta otettiin valta pois; niiden elämän pituus oli määrätty aikaa ja hetkeä myöten.
13. Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen.
14. Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.
15. Minä, Daniel, tunsin henkeni tulevan murheelliseksi ruumiissani, ja minun näkemäni näyt peljättivät minua.
16. Minä lähestyin yhtä siellä seisovista ja pyysin häneltä varmaa tietoa kaikista näistä asioista. Niin hän vastasi minulle ja ilmoitti minulle niiden selityksen:
17. "Nuo suuret pedot, joita on neljä, ovat neljä kuningasta, jotka nousevat maasta.
18. Mutta Korkeimman pyhät saavat valtakunnan ja omistavat valtakunnan iankaikkisesti - iankaikkisesta iankaikkiseen."19. Senjälkeen minä tahdoin saada varmuuden neljännestä pedosta, joka oli erilainen kuin kaikki muut ja ylen hirmuinen; jolla oli rautaiset hampaat ja vaskiset kynnet, joka söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa;
20. sekä pedon pään kymmenestä sarvesta ynnä siitä sarvesta, joka puhkesi ja jonka edestä kolme putosi; jolla sarvella oli silmät ja herjauksia puhuva suu ja joka näytti suuremmalta kuin ne muut;
21. se sarvi, jonka minä näin sotivan pyhiä vastaan ja voittavan heidät,
22. siihen asti kunnes Vanhaikäinen tuli ja oikeus annettiin Korkeimman pyhille ja aika joutui ja pyhät saivat omaksensa valtakunnan.
23. Hän vastasi näin: "Neljäs peto on neljäs valtakunta, joka syntyy maan päälle, erilainen kuin kaikki muut valtakunnat. Se syö kaiken maan ja tallaa ja murskaa sen.
24. Ja ne kymmenen sarvea ovat kymmenen kuningasta, jotka nousevat siitä valtakunnasta. Ja heidän jälkeensä nousee eräs muu, ja hän on erilainen kuin edelliset, ja hän kukistaa kolme kuningasta.
25. Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.
26. Sitten oikeus istuu tuomiolle, ja hänen valtansa otetaan pois ja hävitetään ja tuhotaan loppuun asti.
27. Ja valtakunta ja valta ja valtakuntien voima kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Hänen valtakuntansa on iankaikkinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat häntä ja ovat hänelle alamaiset."
28. Tähän loppuu kertomus. Minua, Danielia, peljättivät minun ajatukseni suuresti, ja minun kasvoni kalpenivat, ja minä kätkin asian sydämeeni.
- Anonyymi00002
Ehkä kristityt urokset alkavat pitää Jeesusta neitimäisenä pellenä.
- Anonyymi00004
Kun näette jerusalemin piiritettynä tietäkää,että aika on lähellä.
- Anonyymi00005
Eikö se ole tuon kirjoittamisen jälkeen piiritetty jo useammankin kerran.
Raamattu on sinänsä ihan hyvä kirja, se vain pitäisi kieltää entisiltä juopoilta ja vajaaälyisiltä. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikö se ole tuon kirjoittamisen jälkeen piiritetty jo useammankin kerran.
Raamattu on sinänsä ihan hyvä kirja, se vain pitäisi kieltää entisiltä juopoilta ja vajaaälyisiltä.Sotakiimassa sitä ei saisi lukea.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sotakiimassa sitä ei saisi lukea.
Niin, se voi vääristää tulkintoja aika tavalla.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sotakiimassa sitä ei saisi lukea.
Eipä kyllä siinäkään. Oikeassa olet.
- Anonyymi00007
Israelilla kun on huono karma. Jumala teki ison mokan kun lupasi juutalaisille oman maan ja palestiinalaisille jäi mopen osa.
Nyt raivostuneen arabit piirittää Israelia joka suunnasta, Israelin olemassaolo on vaakalaudalla.
Joutuvatko juutalaiset muuttamaan Ameriikkaan omiensa luo?- Anonyymi00008
onhan se noinkin
- Anonyymi00009
Israelin valtion perustamisesta päätti joku yk:n nimittämä tyyppi, taisi olla ruotsalainen ja/tai britti.
- Anonyymi00045UUSI
Folke Bernadotte kylläkin halusi perustaa palestiinalaisille oman valtion ja israelilaiset sionistiterroristit tappoivat hänet kadulle keskellä päivää.
https://areena.yle.fi/1-2442862
Ja sitten ulisemaan Ylen "punaisuudesta", armon hihhulit.
- Anonyymi00010
Ei jumalalla ollut siinä sanottavaa, ehkä paholainen halusi sen kansakseen.
Ei ole ensimmäinen kerta, kun vallanhimoiset ottavat välineeksi uskonnon ja käyttävät Raamattua omiin pyrkimyksiinsä.
- Anonyymi00011
Ei Israelin puolustautuminen perustu vallanhimoon, vaan haluun SÄILYÄ HENGISSÄ.
Iran on jo kymmeniä vuosia uhannut hävittää siionistinen syöpäpesäke pois maan pinnalta, ja kun juutalaiset eivät suostu häviämään, niin muuta vaihtoehtoa ei ole.
He oppivat holokaustista sen, että ei pidä alistua lampaan lailla väkivaltaan.
Ja tämäkös sapettaa vihervasemmistoa. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Iran on jo kymmeniä vuosia uhannut hävittää siionistinen syöpäpesäke pois maan pinnalta, ja kun juutalaiset eivät suostu häviämään, niin muuta vaihtoehtoa ei ole.
Ja tämäkös sapettaa vihervasemmistoa."Ei Israelin puolustautuminen perustu vallanhimoon, vaan haluun SÄILYÄ HENGISSÄ."
Juuri näin on että Israelilla on vain yksi päämäärä, olla elossa ja selviytyä!!
Sinänsä hassu että myös Suomella on sama päämäärä presidentti Koiviston mukaan, selviytyminen!
Tämä on monien pienten valtioiden ainut tavoite loppujen lopuksi. Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja tämäkös sapettaa vihervasemmistoa."Ei Israelin puolustautuminen perustu vallanhimoon, vaan haluun SÄILYÄ HENGISSÄ."
Ikävä kyllä tuohon liittyy myös vallanhalua, etenkin Netanjahun ja Trumpin suhteen.- Anonyymi00014
Mummomuori2 kirjoitti:
"Ei Israelin puolustautuminen perustu vallanhimoon, vaan haluun SÄILYÄ HENGISSÄ."
Ikävä kyllä tuohon liittyy myös vallanhalua, etenkin Netanjahun ja Trumpin suhteen.Pääsihän mummonmuori TAAS haukkumaan Trumppia ja Netanjahua.
Hänen sunnuntainsa on pelastettu. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pääsihän mummonmuori TAAS haukkumaan Trumppia ja Netanjahua.
Hänen sunnuntainsa on pelastettu.Ja sinä pääsit puolustamaan ääliöitä. Sinua ei ainakaan Jeesus pelasta.
- Anonyymi00012
Iskut eivät ole Jumalan tahdon vastaisia sillä on Jumalan tahto että pahuus poistetaan maan päältä.
- Anonyymi00015
Mummomuori2 kirjoitti:
Siis pitää tehdä oikein paljon pahaa jotta pahuus poistuisi? Vai miten se menee..
Pidät siis Iranin islamistista hallintoa ja terroristien ja Venäjän aseistamista hyvänä?
- Anonyymi00016
Mummomuori2 kirjoitti:
Siis pitää tehdä oikein paljon pahaa jotta pahuus poistuisi? Vai miten se menee..
"Siis pitää tehdä oikein paljon pahaa jotta pahuus poistuisi?"
No jos näin haluat sanoa!!
Sama peli kuin Hitlerin kohdalla että piti paljon sotia että pahuus poistuu!! Ja sama peli on Jumalan kohdalla kuten Vanhan testamentin kirjoista voi lukea, jopa pikkulapset piti tappaa että pahuus saadaan poistumaan.
Näin pahaa on pahuus!!! Anonyymi00016 kirjoitti:
"Siis pitää tehdä oikein paljon pahaa jotta pahuus poistuisi?"
No jos näin haluat sanoa!!
Sama peli kuin Hitlerin kohdalla että piti paljon sotia että pahuus poistuu!! Ja sama peli on Jumalan kohdalla kuten Vanhan testamentin kirjoista voi lukea, jopa pikkulapset piti tappaa että pahuus saadaan poistumaan.
Näin pahaa on pahuus!!!"Sama peli kuin Hitlerin kohdalla että piti paljon sotia että pahuus poistuu!! "
No, poistuiko pahuus maailmasta?- Anonyymi00019
Mummomuori2 kirjoitti:
"Sama peli kuin Hitlerin kohdalla että piti paljon sotia että pahuus poistuu!! "
No, poistuiko pahuus maailmasta?Eihän se poistu vaan lisääntyy. Lukisit Raamattua.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pidät siis Iranin islamistista hallintoa ja terroristien ja Venäjän aseistamista hyvänä?
Hyökkäys nostaa öljyb hintaa, joka taas tukee Venäjää. Trump sitä paitsi lopettaa hyökkäyksen niin, että Venäjä tulee saamaan tarvitsemansa dronet.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eihän se poistu vaan lisääntyy. Lukisit Raamattua.
Ja te ja Israel teette parhaanne, että maailmassa olisi mahdollisimman paljon pahaa.
Siinä olette kyllä onnistuneet ihan hyvin.
- Anonyymi00017
Evoluutio kehittänyt ihmisestä sattumalta sellaisen, että ensimmäisenä ihmisen päähän pälkähtää ajatus, että tapetaan naapuri ja otetaan itselle sen maat ja omaisuus. Niin valloitusotia on käyty iät ja ajat. Eurooppa oli karvan vaille ettei joutunut mongolien valtaamaksi, mutta heille tuli omia sisäisiä ristiriitoja, niin se jäi tekemättä.
Siksi meillä on sotakiima.
Jotkut käyttää siihen vain kyytipoikana Raamattua.- Anonyymi00018
Paholainen kun otti vallan käärmeen muodossa tässä maailmassa aikoinaan, niin jälki on sitten tämän näköistä aina ollut kuten Raamatusta ja historiasta voimme lukea.
Tänään on naisten päivä ja koko ajan toitotetaan mediassa kuinka naisiin kohdistuva lähisuhdeväkivalta on lisääntynyt koko vaikka feministisiä aatteita on tuotu jo sata vuotta esiin ilman tuloksia kun naisiin kohdistuva väkivalta on vain lisääntynyt koko ajan. Tämä on vain pieni esimerkki kuinka väkivalta on voittamaton asia ihmiskunnan keskuudessa. - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Paholainen kun otti vallan käärmeen muodossa tässä maailmassa aikoinaan, niin jälki on sitten tämän näköistä aina ollut kuten Raamatusta ja historiasta voimme lukea.
Tänään on naisten päivä ja koko ajan toitotetaan mediassa kuinka naisiin kohdistuva lähisuhdeväkivalta on lisääntynyt koko vaikka feministisiä aatteita on tuotu jo sata vuotta esiin ilman tuloksia kun naisiin kohdistuva väkivalta on vain lisääntynyt koko ajan. Tämä on vain pieni esimerkki kuinka väkivalta on voittamaton asia ihmiskunnan keskuudessa.Käärmeen muodossa? Kyllä nuo jutut ovat sitten sekavia. Veikkaan, että alkuperäiskielellä noissa on ollut edes hieman enemmän järkeä.
Tiedätkö, miksi Intiassa palvotaan käärmeitä? Koska eivät olleet pelkkiä lammaspaimenia silloinkaan kun nuo Vanhan Testamentin hämärimmät höpinät kirjoitettiin.
>>kun naisiin kohdistuva väkivalta on vain lisääntynyt koko ajan.>>
Onkohan jotain tilastoja väitteen tueksi?
😊😊😊😊😊>>Ehkä kristityt urokset alkavat pitää Jeesusta neitimäisenä pellenä.>>
Eräs kristitty uros piti Jeesusta neitimäisenä pellenä.
Adolf Hitler totesi Jeesuksesta: "Nasaretilainen on hyytelömäisen veltto mies, josta ei ole esikuvaksi."
https://www.kotimaa.fi/postillat/ensimmainen-adventtisunnuntai-matt-21-1-17-miikka-ruokanen/- Anonyymi00051UUSI
Myös melkoinen osa katollisia pappeja kuoli keskitysleireillä. He eivät olleet niillä syytettynä kuoripoikien kopeloimisesta.
>>No, poistuiko pahuus maailmasta?>>
Muutama potentiaalinen vaimonhakkaaja poistui Venäjän armeijasta luonnollisen poistuman kautta.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00020
Tämä on ajankohtainen tänäkin päivänä Israelissa. Ihan sama asiayhteys, konteksti, miten he toimivat nytkin.
He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois.
Jesaja: 1:3 Härkä tuntee omistajansa ja aasi isäntänsä seimen; mutta Israel ei tunne, minun kansani ei ymmärrä.
1:4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois.
1:14 Minun sieluni vihaa teidän uusiakuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt.
1:15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.
1:16 Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä. - Anonyymi00021
"Jeesus ei vain tajunnut sitä että muslimit ovat sellaisia, että niitä saa mielinmäärin tappaa."
I see. mitä sanoo Jumala??
1. Moos. 17:20
Mutta myös Ismaelista minä olen kuullut sinun rukouksesi; katso, minä siunaan häntä ja teen hänet hedelmälliseksi ja annan hänen lisääntyä ylen runsaasti. Hänestä on polveutuva kaksitoista ruhtinasta, ja minä teen hänestä suuren kansan.
Ismael ON Abrahamin ESIKOINEN, ei Iisak!
Kuuluuko Abrahamin siunaukset myös ESIKOISELLE, Ismaelille?
Jumalan lupauksen mukaan!!!
itke kurjuuttasi.- Anonyymi00024
Jumalako rasisti on?
tahriiko itsensä nimen ja Pyhyyden? - Anonyymi00025
He ovat kääntyneet pois. He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa.
Jesaja: 1:3 Härkä tuntee omistajansa ja aasi isäntänsä seimen; mutta Israel ei tunne, minun kansani ei ymmärrä.
1:4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia!
Ei ole tehty kääntymystä Jeesuksen puoleen, he ovat hylänneet kulmakiven! - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
He ovat kääntyneet pois. He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa.
1:4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia!
Ei ole tehty kääntymystä Jeesuksen puoleen, he ovat hylänneet kulmakiven!"Kuuluuko Abrahamin siunaukset myös ESIKOISELLE, Ismaelille?"
Vain siinä tapauksessa, että Ismael siunaa Israelia eli Jaakobia.! Niin ei valitettavasti ole käynyt!
"Joka sinua siunaa, sitä minäkin siunaan"!
- Anonyymi00027
Ei mennyt Trumpin sota odotetusti. Ei kansa tullut kadulle hurramaan eikä valta vaihtunut siten että oppositio olisi ottanut vallan. Vallan otti perijä, jolla on vielä kovempi linja kuin mitä isällään eikä kansannoususta ole merkkiäkään, vaan Iran laittaa kovasti hanttiin sekä syöksee maailman talouden syöksykierteeseen.
Jälleen kerran kävi niin ettei tappamalla ratkaistu asioita vaikka sitä hehkutettiin niin mainioina keinona, mutta tulee käymään niin että Yhdysvallat lähtee pian pois, jättää leikin kesken ja Trump keksii jotain syytöksiä muista ja antaa Iranin olla omissa oloissaan.- Anonyymi00029
Oletko sokea?
Vaikka Suomen medioissa ei näytetä, niin Iranin kaduilla on ollut satojatuhansia ihmisiä juhlimassa diktaattorin kuolemaa. Varsinkin naiset ovat riemuinneet tuon hirmuhallitsian kuolemasta.
Uuden diktaattorin elinaikakin tulee olemaan lyhyt. Trump on sen luvannut.
Aiheuttaako tuo vasemmistolainen ideologia tuollaisen sokeuden? Anonyymi00029 kirjoitti:
Oletko sokea?
Vaikka Suomen medioissa ei näytetä, niin Iranin kaduilla on ollut satojatuhansia ihmisiä juhlimassa diktaattorin kuolemaa. Varsinkin naiset ovat riemuinneet tuon hirmuhallitsian kuolemasta.
Uuden diktaattorin elinaikakin tulee olemaan lyhyt. Trump on sen luvannut.
Aiheuttaako tuo vasemmistolainen ideologia tuollaisen sokeuden?:D Tosin eivät he vielä ole uskaltanet juuri ilakoida, koska mitään muutosta hallinnon suhteen ei ole tullut.
Niin, Trump on kehunut miten on tapettu jo nekin, mitä hän olisi valtaan nostanut. Iran ei vielä ole moiseen taipunut.- Anonyymi00032
Mummomuori2 kirjoitti:
:D Tosin eivät he vielä ole uskaltanet juuri ilakoida, koska mitään muutosta hallinnon suhteen ei ole tullut.
Niin, Trump on kehunut miten on tapettu jo nekin, mitä hän olisi valtaan nostanut. Iran ei vielä ole moiseen taipunut.Kannatat Iranin islamistista johtoa?
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kannatat Iranin islamistista johtoa?
:D Sinun päättelykyvyssäsi tuntuu olevan jotain vikaa. Ihan puhut kuin taistolaiset aikoinaan.
- Anonyymi00042UUSI
Mummomuori2 kirjoitti:
:D Sinun päättelykyvyssäsi tuntuu olevan jotain vikaa. Ihan puhut kuin taistolaiset aikoinaan.
Onko mummonmuori aivan sokea:
"Tosin eivät he vielä ole uskaltanet juuri ilakoida, koska mitään muutosta hallinnon suhteen ei ole tullut."
Kuvissa oli satojatuhansia Iranilaisia juhlimassa ajatollahin tappamista. Eikö Gazan Terveysministeriö ole informoinut sinua?
- Anonyymi00028
Jälleen kerran turhaa tappamista.
- Anonyymi00030
No pian näemme miten käy.
Turha meuhkata etukäteen. - Anonyymi00031
Helppo heittää valeita juhlimisesta kun ei joudu niistä vastuuseen vaikka kaikki on myöhemmin toisin.
Miksi näytettin aikaisemmin mielenosoituksia, mutta ei nyt.
Valeet, jotka haistaa. - Anonyymi00033
Trump ylistää Jeesusta Kristusta: "Äskettäisessä puheessaan Donald Trump ylistää Jeesusta Kristusta elävänä Jumalan Poikana. Monet kristityt ovat reagoineet myönteisesti kuullessaan kristillistä sanomaa kansalliselta poliittiselta johtajaltaan.
Usko, perhe ja vapaus ovat edelleen tärkeitä peruspilareita Yhdysvalloissa. Johtajien julkiset viittaukset evankeliumiin on terve vahvistus maan hengellisille arvoille."- Anonyymi00034
Toivottaahan Suomen presidenttikin Jumalan siunausta Uudenvuoden puheessaan, eikä kukaan väitä häntä fundamentalistiksi.
- Anonyymi00035
Niin eihän se Trump sitä ohjusta tyttöjen alakouluun ampunut. Sotaherrat eivät vain huomanneet että heidän tiedustelutietonsa ei ollut tätä päivää, vaan 15 vuotta vanhaa ja niiden tietojen perusteella ajateltiin että vielä siellä on samat ihmiset paikalla kuin mitä silloin.
Eihän se tietenkään Trumpin vika ole jos alaiset noin töpeksii.
Eikä sekään että aletaan lennättää amerikkalaisia sinkkiarkuissa takaisin. Mitä eivät osanneet sotia.
Herra koettelee, mutta ei hylkää. - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Toivottaahan Suomen presidenttikin Jumalan siunausta Uudenvuoden puheessaan, eikä kukaan väitä häntä fundamentalistiksi.
Eikö Stubb tiedä, että Jumala kidutettiin kuoliaaksi ja kirottiin kiroukseksi jo 2000 vuotta sitten Jeesuksen nimeen juutalaisten toimesta?!
- Anonyymi00036
Iran selittänyt, että amerikkalaiset eivät upottaneet iranilaista taistelulaivaa, vaan aseettoman koulutuslaivan, joka oli palaamassa Intiasta sotaharjoituksista. Pitävät sitä sotarikoksena. Alus lähtenyt matkaan jo ennen sota. No hieman selittelyn makua, mutta myös mahdollista.
Iskut naapureiden maaperälle selittävät sillä, että miten voivat muutoin vastata iskuihin joita amerikka tekee, kuin iskemällä naapurimaassa kohteisiin joita amerikkalaiset hallitsevat. Eivät he voi iskeä suoraan amerikkaan. Sinänsä loogista. Sanoo selittäneensä naapureille, että eivät hyökkää heitä vastaan, eikä kukaan heistä ole ilmaissut mitään Irania vastaan. Siviiliuhreista sanoo että kieltämättä tulee kuten Israel teki Gazassa, niin 70 000 kuoli, niin nyt väistämättä tulee tahattomia siviiliuhreja, mutta panee sen amerikkalaisten syyksi.
Iskun Turkkiin kieltävät. Tutkivat mikä siinä mennyt pieleen, mutta sinne heillä ei ole tarkoitus iskeä ja ovat hyvissä väleissä Turkin kanssa. - Anonyymi00037
Iranilla on nyt talvisodan henkeä. Se kokee taistelevansa itsenäisyydestään, suvereenisuudestaan ja katsoo mitkä tahansa kärsimykset sen arvoisiksi.
iran ei aio pyytää tulitaukoa eikä edes suostua siihen ennen kuin sille korvataan ne vahingot mitkä on aiheutettu. Se ei voi hyväksyä sitä että amerikka ja Israel vähän väliä pyytävät tulitaukoa ja kohta taasen hyökkäävät. Se ei enää käy Iranille eikä se lopeta sotaa tuota vain kun pyydetään, että annetaan nyt taas vähän aikaa olla. Sille pitää korvata vahingoat sekä antaa takuut että sama ei taasen kohta pian toistu.- Anonyymi00044UUSI
"Iranilla on nyt talvisodan henkeä."
Ei Iranilla vaan muslimien vallankumouskaartilla on nyt henki päällä sillä he tietävät jo että noutaja on matkalla ja se noutaja on Iranin kansa!!
- Anonyymi00038
Trump aiheutti meille kaikille loven lompakkoon.
Paha setä.- Anonyymi00039UUSI
Iranin kansa kiittää!
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Iranin kansa kiittää!
Ja vasemmisto itkee.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ja vasemmisto itkee.
Eihän vasemmistolle haittaa mitään jos rahaa ei ole ja pitää leikata. Oikeisto on rahan perään ja pelkää lamaa yltäkylläisyyden loppumisen pelossa.
Rahaa jumaloidaan. - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Eihän vasemmistolle haittaa mitään jos rahaa ei ole ja pitää leikata. Oikeisto on rahan perään ja pelkää lamaa yltäkylläisyyden loppumisen pelossa.
Rahaa jumaloidaan.Kun oli Iltalehden uutisessa, että vain kahdessa kuukaudessa on Unkarin kautta kuljetettu ilmeisesti Itänvallasta Ukrainaan 900 miljoonaa dollaria ja 420 miljoonaa euroa sekä 146 kiloa kuktaharkkoja autoilla, niin voisiko Suomikin ajatella autojen lähettämistä Itävaltaan?
Rumppi🐷🇺🇸 Heksetti & Natonhaju oikeasti 5 veisaa Iranin kansasta.😿
Hyökkäyssodan oikeat syyt ovat raadollisemmat.🛢⛽️💰💵💸☠️- Anonyymi00050UUSI
Hyvä huomio että USA eikä Israel välitä Iranin kansalaisista eli ei heitä pommiteta, mutta Iran tehdään kyvyttömäksi tuhota Israel ainakin muutamaksi vuodeksi ja sitten taas uusi pommituskierros jne jne
- Anonyymi00052UUSI
Siellähän sanotaan mm. ”Älä tapa” mutta eipä tunnu paljon menoa haittaavan.
- Anonyymi00058UUSI
No, mikä merkitys tuolla nyt voisi olla uskonnossa, joka jo perustuu viattoman ihmisen kuoliaaksi kiduttamiseen, voi hyvä Luoja!
- Anonyymi00053UUSI
No nyt pitää laittaa Trump ja Netajahu helvetinporteille kun kerran Jesse ja se hauska harhainen historiaan löyhästi nojaava kirja "määrää".
- Anonyymi00057UUSI
Ei tarvitse. Trump kirjoitti jo uuden Raamatun ja lupasi rakentaa juutalaisille temppelin, että voivat aloittaa uhraamisen uuselleen.
- Anonyymi00054UUSI
Ei Jeesus edes ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että uskovissa on sotakiima, ei siitä lausunut tuomiota. Vain jos herjaa veljeään hulluksi tai muita, ansaitsee helvetin tulen.
- Anonyymi00056UUSI
Mitä Jeesuksen ajatukset juutalaisuuteen liittyvät, kristinuskon perustaan, tapettiinkin sen takia, kun sanoi juutalaisten Jumalaa Saatanaksi.
- Anonyymi00055UUSI
Mitä sinä Jeesuksesta hölötät?! Tämähän on vain kuoliaaksi kidutettu uhri kristinuskossa, enkä tiedä yhtähään uskontoa missä olisi jotakin muuta kuin kirottu kiroukseksi. Eikö nämä uskovaisten opit jo kerro sinulle, että miten ala-arvoista opetusta hänellä oli?
- Anonyymi00061UUSI
Tuliko sulle yllätyksenä etteivät juutalaiset ole kristittyjä? Miksi he välittäisivät siitä, mitä Jeesus sanoi?
- Anonyymi00062UUSI
Välitti tai ei, niin ei Jeesus edes ajatellut että ihminen voisi olla niin paha, että tappaa ihmisiä laumoittain into pinkeänä, vaan Jeesus ajatteli että ehkä niin paha ihminen voi olla, että sanoo pahoin veljelleen tai lähimmäisilleen ja epäilee tämän järkevyyttä. Siten joutuu helvetin tuleen. Eikä Jeesus tässä asettanut ehtoja sille ettei lähimmäinen voisi olla hullu, tuomio tuli vaikka sanoisi totuuden, niin helvetin tuli silti kutsuisi.
Siten Jeesuksen opetukset ovat selkeitä eivät ne ole mitään outoa soperrusta tai teologiaa, joka ei mitään merkitse, vaan ne ovat esimerkkejä elävästä elämästä, siinä käyttäydytään vaikkei hän osannut vielä ajatella että saatettaisiin tehdä massiivinen ohjusisku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1912471Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä711222Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1785141Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353770Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963584Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss523218Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092924Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132558Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191995