Kyllä on halpaa

Anonyymi-ap

Toi sähkö. Tein Oomin kanssa Bläck Friday aikaan sopimuksen 5,99 ckwh sellainen joustosopimus ja nyt olen surutta käyttänyt sähköä.
Sitä ennen oli pörssisähkö ja vuoden alausta ollut Oomin huippuhalpa sopimus.
Jos olisin ollut vielä pörssisähkössä, olisin melkein 1000 euroa köyhempi.

38

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Bensan ollessa myös halpaa ei persut mitään turhan lupaajia ollutkaan.

• Anonyymi00017

AI-yhteenveto
        Oomin pörssisähkön (Aktiivinen Vartti) hinta tänään vaihtelee tunneittain, ja spot-hintaan lisätään 0,60 snt/kWh marginaali sekä perusmaksu (3,50 €/kk). Hinnat ovat yleensä korkeampia aamuisin ja illalla, ja edullisempia yöllä tai keskipäivällä. Voit tarkistaa ajankohtaisen tuntihinnan Oomin sivuilta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

AI-yhteenveto
        Oomin pörssisähkön (Aktiivinen Vartti) hinta tänään vaihtelee tunneittain, ja spot-hintaan lisätään 0,60 snt/kWh marginaali sekä perusmaksu (3,50 €/kk). Hinnat ovat yleensä korkeampia aamuisin ja illalla, ja edullisempia yöllä tai keskipäivällä. Voit tarkistaa ajankohtaisen tuntihinnan Oomin sivuilta.

10:00 1,62
        11:00 1,57
        12:00 1,45
        13:00 1,56
        14:00 1,50
        15:00 1,52

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

10:00 1,62
        11:00 1,57
        12:00 1,45
        13:00 1,56
        14:00 1,50
        15:00 1,52

Miksi maksaa 6e kun voi maksaa 6 tunnilta 9 senttiä??

• Anonyymi00002

Kannattaa käyttää nyt ihan surutta! Näin varmistat että moisia tarjouksia ei tulee enää jatkossa ja pääset meidän muiden onnellisten pörssisähköasiakkaiden joukkoon.

• Anonyymi00007

Itseasiassa nämä kiinteät hinnat on kohta historiaa joten kannattaa äkkiä hankkia jos kiinteä sopimus miellyttää.

• Anonyymi00025

Kuluu se elämä noita numeroitakin tuijotellessa. Ei tarvitse televisiotakaan katsoa.

• Anonyymi00003

Tarjouksia kannattaa aina seurata. Aikanaan kun olin vielä DNAn asiakas, niin tarjottiin tämän tästä edullisempia liittymiä ja halvempia puheluja, mutta kumma kyllä joka sopimuksen myötä laskut vaan suureni. En ole enää DNAn asiakas.

• Anonyymi00004

Eihän tuo niin kallista enää ole. Tänääkin halvimmillaan noin 1 c/kwh ja päivän keskihinta alle 4 c/kwh.

• Anonyymi00005

Tuulivoimaa puskee ihan kunnolla, 5700MW, kyllä on halpaa.

• Anonyymi00006

Jos minulla olisi ollut tuo 5.99 c/kwh, niin olisin viime vuonna joutunut maksamaan siitä n. 10000 kwh:n kulutuksellani 599 €+ 12x5 € kk maksua. Eli noin 660 €.
      Pörssisähkö maksoin kuitenkin 440 € kaikkine kuluineen. Ei siis siirtoa. Kumman laskun olisit itse mielelläsi maksanut?

• Anonyymi00008

Tältä vuodelta voikin mennä pörssisähkö melkolailla tasoihin kiinteän hinnoittelun kanssa. Tammi-helmikuu oli niin tasaista että oli harvassa tilaisuudet siirtää kulutusta edullisemmille tuneille.

Tuulituotanto kärsi yllättäen jäätämis-ilmiöstä kuten myös siitä että tuotanto laski viikonlopuiksi ja kasvoi arkipäiville. Toisinsanoen tuuli siirtyi puhaltamaan virka-aikaan.

Kolme ydinvoimalaa seisokissa nähdään ensi talvena.

• Anonyymi00010

Mut mut..entä nyt tänä vuonna...heh.. Pörssisähkö huitellut ties missä kaksi kuukautta. nyt vasta laskenut.

• Anonyymi00009

Viimeistään Black fridey tarjous puoleksi vuodeksi, muuten pörssi. Se on tämän vuoden suunnitelma. Ellei joku keksi pörssiin hintakattoa sitä ennen.

• Anonyymi00011

Ei BÖÖÖRRISÄHKÖÄÄ. Saa jatkuvasti olla valppaana ja pumbusta ottaa, kun ei tiedä, mihin sen hinta taas nousee.
      EI EI EI

• Anonyymi00012

Kokoomus uuniin niin talo lämpiää

• Anonyymi00013

Pörssisähköhän voi olla myös niin halpaa ettei pumpusta ota.

• Anonyymi00015

Naapurilla otti bumbusta, kun maksoi tammikuun pörssisähkön laskua. Ei jäänyt eläkkeestä oikein ruokaan rahaa. No kantsii syödä sitten kesällä maha isoksi, kun on halbaa sähkö ...hahha.
        Kertoi eilen, että helmikuun lasku siirtoineen oli 973 euroa..et juu.
        Mulla helmikuun lasku siirtoineen on alle 200 euroa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Naapurilla otti bumbusta, kun maksoi tammikuun pörssisähkön laskua. Ei jäänyt eläkkeestä oikein ruokaan rahaa. No kantsii syödä sitten kesällä maha isoksi, kun on halbaa sähkö ...hahha.
        Kertoi eilen, että helmikuun lasku siirtoineen oli 973 euroa..et juu.
        Mulla helmikuun lasku siirtoineen on alle 200 euroa.

Joo! Naapuri osti 120te Mersun. Itse maksoin vaan 999 e.
        Yhtä hyvä vertaus

• Anonyymi00014

Siis 1000 euroa halvempoana olisitko huonompi ihminenen? Kysyn vaan.

Onko halpa bensa tai sähkö jotenkin parempaa, kun niitä niin himoitaan?

• Anonyymi00020

Vitttu mitä touhua. Ihmiset väijyy sähkön hintaa ja ruuvailee sähkösopimuksiaan kun ei ole parempaa tekemistä.
      Aikalaishulluutta sanoisi teemu. Ja sitä se onkin.

• Anonyymi00021

Naurattaa nää pörssisähköä seuraamattomat henkilöt, jotka kirjoittelee tänne pörssisähkön hinnoista, vaikkeivat sitä seuraa, kun on "halpa" kiinteä.
      Joka tekee pörssisähkö sopimuksen, kun kuluttaa paljon, niin ihan on oma riski, mutta jos tuntuu että on liian kallista, niin vaihtaa kiinteeseen. Parhaimmillaan on kiinteä soppari parissa päivässä tai viimeistään 14 vrk kuluttua. That's it.
      Jos joku ei tätä tiedä, tai ei muuten vaihda, niin on oma vika.

• Anonyymi00022

Mää en seuraa pörssisähköä..et koska uskaltaa pestä pyykkiä ja uskaltaako nyt laittaa saunan päälle vai vasta seuraavana päivänä ...hah...
      Mun kiinteä sopimus on alle 6 centtiä ja eiii tarvise kytätä...
      haahhhhh

• Anonyymi00023

Minä seuraan päivittäin pörssisähkön hintaa ja järjestän sähkön kulutuksen sen mukaan. Esim. yöllä pesen pyykin ja astiat, sekä käymme perheeni kanssa saunassa.
      Nyt tammikuussa-helmikuussa emme ole lainkaan pesseet pyykkiä koneella, vaan käsin. Myös saunassa emme ole käyneet. Astiatkin pesimme käsin.
      Paljon on säästynyt rahaa, mutta koville se on ottanut.

• Anonyymi00024

Tässä yhteiskunnassa on asiat menossa joka päivä sina vain enemmän ja enemmän päin vitttua...

• Anonyymi00026

Pörssisähkö nousee taas ... diibadaa

• Anonyymi00027

Mä oon varmaan krapulassa tehny Brown friday sopimuksen kun on niin isot haisevat laskut postilaatikossaaa.

• Anonyymi00028

Ou nou..mulla kun on toi joustava sähkösopimus, niin nyt se on jo reippaasti alle 6 senttiä. On niin halpaa, et vois naapurin käskeä lataamaan Teslaasansa, kun itse ole saanut sähköautoni akut täyteen.

• Anonyymi00029

Kertokaa sitten kun teillä on nuo kulutusvaikutussopimukset, niin kumpaan suuntaan se on. Veikkaan, että yläkanttiin, jos ette muka seuraa sähkön hintaa ollenkaan. Jos 5.99 soppariin lisätään vaikka 1,5 senttiä, niin se on jo 7,5 senttiä.

• Anonyymi00030

Mul kato lämpiää vedet ja pesuhuoneen lättialämmitys öisin..siis silloin, ku sähkö on halpaa ja se laskee vielä sopimuksen hintaa. Trall trall traa

• Anonyymi00031

Juuri noin se pörssisähkö toimii, vaikka olisi kiinteä sopimus joustolla. Eli, jos haluat säästää, niin pitää seurata kuten pörssiäkin.
      Miinuksena on ettei niitä todella halpoja tunteja ole koskaan.
      Minulla eilinen vuorokausi maksoi 32 senttiä. Keskihinta 1.57 c/kwh.

• Anonyymi00032

Juuri noin se pörssisähkö toimii, vaikka olisi kiinteä sopimus kulutusvaikutuksella. Pakko seurata pörssin hintaa, jotta voit säästää, sillä erotuksella, että niitä halpoja päiviä ei ole.
      Minulla eilinen maksoi 32 senttiä ja keskihinta oli 1.57 c/kwh.

• Anonyymi00033

Mitä maksoi kuukausi sitten ...hahhahhhaaaaaaa

• Anonyymi00034

Muutaman kympin enemmän, jos olisi ollut kiinteä sopimus, Täytyy olla järki päässä, kun tekee pörssisopimuksen. En uskaltaisi sähkölämmitteiseen taloon sitä ottaa, vaikka oma sähkönkulutus ei mikään pieni olekaan. Itse en ole sen suuremmin sähköä säästänyt ja lauantaisin saunotaan, oli sähkön hinta mitä tahansa.
      Tiedän, että kikkailemalla moni on saanut nämä kaksi kallista kuukautta menemään suht pienellä rahalla, jopa sähkölämmitteisen talokin osalta. Jos on vesikiertoinen lattialämmitys, niin hyvin onnistuu veden lämmitys pelkästään niillä halvemmilla tunneilla.

• Anonyymi00035

Just tuli ÖÖMILTÄ lasku helmikuusta. Se oli 197, 88 siirtoineen. Surutta käytin sähköä ja no takassa päivittäin pieni valkuainen..no.
      Halvalla menee, mut menköön. Jää hyffaa jonnekin muuhunkin.

• Anonyymi00036

Mullekin tuli 185 € pörssi lasku, sisältää kaikki kulut ja siirrot. Pidän kuitenkin tuota suurena laskuna, minulle. Kallein pörssi lasku ennen tätä talvea oli n.140€.
      Katselin neljä vuotta taaksepäin keskusteluja pörssisähkön hinnoista ja aina kun on tullut piikki pörssin hintoihin, niin samalla kauhistelu hinnoista on samalla yltynyt, ja ilkkuminen pörssiasiakkaana olemisesta myös noussut siinä samalla esiin.
      Eli tuossakin on jonkinlainen toistuva sykli. samat jutut aina vuoden ta parin välein.
      Jos pärjäsin alkuvuoden kohtuu pienellä erotuksella, niin loppuvuosi on pelkkää säästöä kiinteeseen verrattuna. Alkukuusta nyt ollut vain 5.61 c/kwh... kyllä se taas siitä tasoittuu...
      kun ei hättäile... turhia...

• Anonyymi00037

Juu ja mulla oli tammikuun pörssilasku 25 euroa plus siirrot 11 euroa. Ei paha.
        Hahhhhaaaaaaaaaaa

T. Satusetä

• Anonyymi00038

Sepä se. Täällähän ei kukaan ole vaatinut tositteita laskuista nähtäväksi, onneksi.
      Tämähän on vain keskustelupalsta, jossa saa kirjoittaa mitä tahansa.
      Toiset kirjoittelee puutaheinää ja toiset sitten asiaa.
      Mutta kyllä pörssisähkö on taas halpaa, ja tämä tarina ei ole palturia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      274
      9455
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      6
      2832
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      252
      2073
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      109
      1976
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      79
      1484
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1457
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      133
      1408
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1016
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      941
    10. Yritykset eivät uskalla ilmoittaa työpaikoista

Kirjoittaa Iltalehti. Työllisyyspalveluiden työntekijän mukaan kriteereitä on tiukennettu, että haettaisiin vain töitä j
      Työttömyys
      118
      848
    Aihe