Olen käyttänyt auto Jerryä korjaamoiden kilpailuttamisissa. Ajattelin että hyvä, mutta näköjään julkaisevat vaan hyvät arvioinnit firmasta. Itsellä oli aika kaamea kokemus ja annoin palautteen. Eipä noihin käyttäjä kokemuksiinkaan voi luottaa jos sieltä seulotaan vain hyvät esille.
Auto Jerry
15
515
Vastaukset
- Anonyymi00001
Autokorjaamot maksaa autojerrylle, ei ne huonoja arviointeja julkaise. Nehän menettäisi maksavia asiakkaita
- Anonyymi00002
Kuinka joku on noin yksinkertainen, että käyttää Jerryä?
Itse voi kysyä suoraan korjaamoilta hinnat.- Anonyymi00003
Taidat itse olla vähän yksinkertainen. Kyllä auto Jerryä käyttää aika monikin. Varsinkin naisihmisiä huijataan noissa korjaamoissa. Kilpailutus on hyväksi, auto Jerryssä se ei kannata.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taidat itse olla vähän yksinkertainen. Kyllä auto Jerryä käyttää aika monikin. Varsinkin naisihmisiä huijataan noissa korjaamoissa. Kilpailutus on hyväksi, auto Jerryssä se ei kannata.
Etkö ymmärtänyt?
Tuon kilpailutuksen voi tehdä ihan itsekin ilman välikäsiä.
Jos on niin osaamaton ettei tiedä mitä autossa on ongelmana ja mitä pitää korjata, niin miten voi kilpailuttaa Jerryllä kun korjaamolla ei ole kristallipalloa? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt?
Tuon kilpailutuksen voi tehdä ihan itsekin ilman välikäsiä.
Jos on niin osaamaton ettei tiedä mitä autossa on ongelmana ja mitä pitää korjata, niin miten voi kilpailuttaa Jerryllä kun korjaamolla ei ole kristallipalloa?Jaa, vai etkö itse ymmärtänyt? Oletko niin yksinkertainen? :D Mistä kuvittelet että kilpailuttaja ei tiedä mikä autossa vikana.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jaa, vai etkö itse ymmärtänyt? Oletko niin yksinkertainen? :D Mistä kuvittelet että kilpailuttaja ei tiedä mikä autossa vikana.
No kun sitä ei aina tiedä edes korjaamot ilman laajaa tutkimusta ja purkamista.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No kun sitä ei aina tiedä edes korjaamot ilman laajaa tutkimusta ja purkamista.
Kilpailutat laajat tutkimukset purkamiset . Ilman välikäsiä . Jep jep !
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kilpailutat laajat tutkimukset purkamiset . Ilman välikäsiä . Jep jep !
Miten olet noin yksinkertainen?
Mieti hieman kuinka kilpailutat korjauksen joka ei ole lainkaan selvä missä vika on ja miten sen joutuu korjaamaan.
Silloin vien autoni osaavalle korjaamolle ja he tutkivat asian ja kertovat mitä pitää tehdä ja antavat joko hinnan suoraan tai pätevän arvion kustannuksista.
Miten tuo onnistuu Jerryn palvelun kautta? - Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
AutoJerry ei estä naisten huijauksia.
Korjaamo maksaa Jerrylle myyntipalvelusta, mitään muuta yhteistyötä ei ole.
Korjaamohintaan lisätään "Jerrylisä".
Liike joka ei Jerrylle maksa ei tule mukaan kilpailuunkaan. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
AutoJerry ei estä naisten huijauksia.
Korjaamo maksaa Jerrylle myyntipalvelusta, mitään muuta yhteistyötä ei ole.
Korjaamohintaan lisätään "Jerrylisä".
Liike joka ei Jerrylle maksa ei tule mukaan kilpailuunkaan..
- Anonyymi00009
Saa nähdä tuleeko julkiseksi yksi arvio korjauksesta.todennäköisesti ei.
- Anonyymi00010
Kyllä ne kaikki kuluttajien arviot sinne tulee. Niissä on jotain 3 pvä viivettä. Antavat korjaamoille mahdollisuuden korjata tilanteen ja kaikki voittaa. Toisinaan tuntuu siltä että suomalaiset autoilija antavat mieluummin palautetta hyvästä kuin pahasta.
- Anonyymi00011
Sivusto on samaa petoshuijausta kuin autohuutokauppa.
- Anonyymi00012
Tuollaisista kommenteista voi joku vetää käräjille jos tarve tulee.
- Anonyymi00014
Juu ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1151591Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47990- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54817Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60778