Olen käyttänyt auto Jerryä korjaamoiden kilpailuttamisissa. Ajattelin että hyvä, mutta näköjään julkaisevat vaan hyvät arvioinnit firmasta. Itsellä oli aika kaamea kokemus ja annoin palautteen. Eipä noihin käyttäjä kokemuksiinkaan voi luottaa jos sieltä seulotaan vain hyvät esille.
Auto Jerry
6
200
Vastaukset
- Anonyymi00001
Autokorjaamot maksaa autojerrylle, ei ne huonoja arviointeja julkaise. Nehän menettäisi maksavia asiakkaita
- Anonyymi00002
Kuinka joku on noin yksinkertainen, että käyttää Jerryä?
Itse voi kysyä suoraan korjaamoilta hinnat.- Anonyymi00003
Taidat itse olla vähän yksinkertainen. Kyllä auto Jerryä käyttää aika monikin. Varsinkin naisihmisiä huijataan noissa korjaamoissa. Kilpailutus on hyväksi, auto Jerryssä se ei kannata.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taidat itse olla vähän yksinkertainen. Kyllä auto Jerryä käyttää aika monikin. Varsinkin naisihmisiä huijataan noissa korjaamoissa. Kilpailutus on hyväksi, auto Jerryssä se ei kannata.
Etkö ymmärtänyt?
Tuon kilpailutuksen voi tehdä ihan itsekin ilman välikäsiä.
Jos on niin osaamaton ettei tiedä mitä autossa on ongelmana ja mitä pitää korjata, niin miten voi kilpailuttaa Jerryllä kun korjaamolla ei ole kristallipalloa? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt?
Tuon kilpailutuksen voi tehdä ihan itsekin ilman välikäsiä.
Jos on niin osaamaton ettei tiedä mitä autossa on ongelmana ja mitä pitää korjata, niin miten voi kilpailuttaa Jerryllä kun korjaamolla ei ole kristallipalloa?Jaa, vai etkö itse ymmärtänyt? Oletko niin yksinkertainen? :D Mistä kuvittelet että kilpailuttaja ei tiedä mikä autossa vikana.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jaa, vai etkö itse ymmärtänyt? Oletko niin yksinkertainen? :D Mistä kuvittelet että kilpailuttaja ei tiedä mikä autossa vikana.
No kun sitä ei aina tiedä edes korjaamot ilman laajaa tutkimusta ja purkamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.167865- 244707
- 1013909
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi153293- 943166
- 553059
- 332777
- 462564
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132220Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää92025