Mikä mulle olis parasta tässä elämässä? Mikä mut tekis onnelliseksi?
Mitä ajattelet
21
814
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mikään ei tee ketään yhtä onnelliseksi kuin se, että lakkaa tarvitsemasta.
- Anonyymi00002UUSI
Tarvitsemasta mitä?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tarvitsemasta mitä?
Mitä ikinä tarvitseekin. Ainakin toista ihmistä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä ikinä tarvitseekin. Ainakin toista ihmistä.
Ihmisen tekee onnelliseksi pienet oivallukset olemassa olevasta. Suurin niistä on se, että riittää itselle.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihmisen tekee onnelliseksi pienet oivallukset olemassa olevasta. Suurin niistä on se, että riittää itselle.
Sen vuoksi ei ole tarvetta pitää yhteyttä keneenkään. Sivust vaan
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sen vuoksi ei ole tarvetta pitää yhteyttä keneenkään. Sivust vaan
Ja silti kirjoitellaan täällä.
Minä kyllä tiedän miksi minä joskus eksyn tänne. Minulla on sellainen mieli, et se tarvii aina jotain virikkeitä. Jos se ei saa sellaisia, se pitkästyy ja voi huonosti. Tämä palsta ei ole mikään paras mahdollinen virike mun mielelle, mutta vaihtelun vuoksi käy joskus tämäkin. Saa levätä vähän muista virikkeistä.
Mutta tästä olen kyllä samaa mieltä. Ihminen voi hyvin, mitä vähemmän ihmisiä kaipaa häntä. Ensimmäinen askel on lakata tarvitsemasta ja toinen on se että lakkaa olemasta tarpeellinen. Sen jälkeen alkaa vapaus.
- Anonyymi00003UUSI
Ei liity aiheeseen.
- Anonyymi00005UUSI
Varmaan minä.
- Anonyymi00007UUSI
No varmaan luulet että minä olisin se joka tekisin sinut onnelliseksi...
- Anonyymi00008UUSI
Jos edes sen merkeissä yhden kerran
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos edes sen merkeissä yhden kerran
Varattussa on haasteet yhdelle ihmisryhmälle.
- Anonyymi00009UUSI
Minä ainakin yrittäisin kaikkeni.
- Anonyymi00010UUSI
Eiköhän se albanian veija? vai mitenkä jarrnko?
- Anonyymi00011UUSI
ei meillä ole mitään mulla on vaan se mitä oon ja teen
- Anonyymi00013UUSI
Rakkaus mun kanssa.
- Anonyymi00015UUSI
Kenelle selvittää mitä haluat ja si keksiä tapa se saada yleensä kai noin mulla taas tiedän mitä en elämääni halua sitä en ole vaivautunu edes selvittään mitä elämääni haluan lasteni lisäksi kun en ole nähny elämässä mitään järkeä
- Anonyymi00018UUSI
Onnellisuus ei ole hyvä päämäärä. Tyytyväisyys on hyvä tavoite, mutta siinäkin on enemmän sitä, että tyytyy vähempään kuin mitä haluaisi.
Minulla parasta on kun olen tullut uskomaan Jeesukseen. Olen miettinyt, että jos vaikka nyt sota tuhoaisi Suomen ja elämäni, niin siltikin, minulla on mitä toivoa ja odottaa. Usko on kuitenkin Jumalan ihme. Se ei pysy ihmisen voimalla eikä se synny ihmisen voimalla.
Kannattaa ajoissa mennä näiden suurimpien kysymysten äärelle, eikä paeta niitä.
1. Timoteuskirje 6:6-11 FB38
[6] Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa. [7] Sillä me emme ole maailmaan mitään tuoneet, emme myös voi täältä mitään viedä; [8] mutta kun meillä on elatus ja vaatteet, niin tyytykäämme niihin. [9] Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen. [10] Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla. [11] Mutta sinä, Jumalan ihminen, pakene semmoista, ja tavoita vanhurskautta, jumalisuutta, uskoa, rakkautta, kärsivällisyyttä, hiljaisuutta.- Anonyymi00019UUSI
....
1. Korinttilaiskirje 15:1-4 FB38
[1] Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte [2] ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. [3] Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, [4] ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan,
Jumalan ja Herran Jeesuksen siunausta ja rauhaa jokaiselle.
- Anonyymi00020UUSI
Ihmiset ja harrastukset tekee onnelliseksi. Myös työ ja raha tietty
- Anonyymi00021UUSI
Se että olisi kaikkea sopivasti. Ei liikaa eikä liian vähän.
- Anonyymi00022UUSI
Ilokaasu tai morfiini.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185