Onko vastaavaa käyttäytymistä / luonnevikaisuutta Pohjois- Karjalan liikenteessä näkynyt enemmänkin ?
Kuski raivostui ohitustilanteessa – teki pöyristyttävän tempun
Miehen selitykset eivät menneet oikeudessa läpi.
Sukuvikaako ?
8
270
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oliko Audi?
- Anonyymi00002
Narsisti haluaa olla kaikessa ykkönen koska narsisti on uhmaiässä henkisesti niin jos joku vaikka ohittaa narsistin niin hän voi raivostua. Se merkkaa hänelle uhkaa ettei olekaan ykkönen
- Anonyymi00003
Oletko itse sellainen narsisti, kuin tarkkaan tiedät millaisia he ovat?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletko itse sellainen narsisti, kuin tarkkaan tiedät millaisia he ovat?
En ole narsisti. Olen tahtomattani ollut tekemisissä narsistien kanssa ja siksi perehtynyt kattavasti narsismiin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ole narsisti. Olen tahtomattani ollut tekemisissä narsistien kanssa ja siksi perehtynyt kattavasti narsismiin.
Valehtelijakin olet. Tai sitten sairaudentunnoton narsisti.
- Anonyymi00006
Raivostunut kuski ja oikeudessa ihan? No eipä tuollaisia tapauksia esiinny hyvinkään usein eli narsisteja ei ole juuri ollenkaan.
Onkohan ainoa narsisti ainoastaan aloittajan perheessä kun hän on narsismiin "niin perehtynyt"?- Anonyymi00007
On se kumma kuinka yksi vähä-älyinen tuholainen voi luennoida koko maakunnan puolesta. Kertoisi vain siitä oman perheensä narsismista johon hän on tietonsa perustanut.
- Anonyymi00009
Mikään ei koske niin paljon kuin ohittaminen. Se on ihan sietämätön tunne. On pakko painaa kaasua ettei rampilta tulijakaan vaan pääse eteen. Jos joku rupeaa ohittamaan niin ei kun kaasua että ohittamisesta tulee mahdollisimman vaikeaa. Siitäs sai, hähähä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756