Mikä minussa (T-nainen) on vikana, kun en kelpaa sinulle?
Voitko kertoa
28
1055
Vastaukset
- Anonyymi00001
Höpötystä
- Anonyymi00019
Niin, aloittajaäijä osaa pelata näillä nimikirjaimilla täällä elämänkoululaisten oiujalaudalla. T naiselta
- Anonyymi00002
Liian iso ja ruma ainaskii
- Anonyymi00007
No en minä nyt niin iso ole...
- Anonyymi00012
Ootko jotenkin kade T-naiselle? Kyllähän täällä T-naista monikin mies näyttää kaipailevan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ootko jotenkin kade T-naiselle? Kyllähän täällä T-naista monikin mies näyttää kaipailevan.
Kaikkihan ei oo sitä miltä näyttää. -sivu
- Anonyymi00020
”Hän” on siis aloittajaäijä iso, ruma ehkä vielä lesbo ja h*orakin, miten tyylikkäästi sinun kaltaiset näitä servauksia yleensä pudotteleekaan
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kaikkihan ei oo sitä miltä näyttää. -sivu
Sinä täällä kiistät kategorisesti näitä ilmiöitä syystä että?
- Anonyymi00003
Ehkä vaan se, ettet kelpaa?
- Anonyymi00008
Mutta mikä siihen on syynä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mutta mikä siihen on syynä?
Joskus se voi olla olemus, keskustelut, jotka eivät mene yksiin? Joku on mustamaalannut sinut hänelle? Mielikuvat synnyttää paljon omanlaisia syitä sille, ettei aina mene yksiin tilanteet? Huono päivä, jolloin haluaa olla vain yksin. Usko hyvään puuttuu?
- Anonyymi00024
Oletko Sinä ae katkera emäntä, joka tarttuu opportunististisesti hetkeen heti kun palstaäijä kirjoittaa tällaisen aloituksen? Taisin vastata omaan kysymykseeni, never mind yksäri
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joskus se voi olla olemus, keskustelut, jotka eivät mene yksiin? Joku on mustamaalannut sinut hänelle? Mielikuvat synnyttää paljon omanlaisia syitä sille, ettei aina mene yksiin tilanteet? Huono päivä, jolloin haluaa olla vain yksin. Usko hyvään puuttuu?
Ei tämä sinun monologi itsesi kanssa minkä perustit lyllerön kommentin alle oikein kulje, aloittajaäijä
- Anonyymi00004
Me edes Tiedetänimeäsi saatikatoista kolmattakaan
- Anonyymi00005
En tee enää aloitteita enkä jahtaa ketään. Jos joku on kiinnostunut minusta, saa ihan itse ilmoittaa siitä.
- Anonyymi00006
En halua sua naista tarpeeksi. Et herätä vaan halua. Muutoin olet kyllä sympaattinen jne.
- Anonyymi00016
Kaipaatkin täällä siis Penaa.
- Anonyymi00017
Tämä on tyhjentävä vastaus. Tällaisen olisin itse halunnut kuulla, koska sittenhän ei mitään ole tehtävissä.
- Anonyymi00009
Ruma ja vttumainen
- Anonyymi00026
On se hyvä, että sinullakin on joku tila missä julistaa. Kikakika sivusta arvaa kuka äpä rä
- Anonyymi00010
Siis et kelpaa T-naiselle vai olet T-nainen???
- Anonyymi00011
Ai kenelle? Mulle yks kelpaisi vallan mainiosti ja enemmän kuin kelpaisi ❤️
- Anonyymi00029
Joo
- Anonyymi00013
Älä keskity tuohon, vaan keskity itseesi niin alat vetää puoleesi oikeita tyyppejä.
Miksi haluta jotain joka ei halua sinua? - Anonyymi00018
Riippuu siitä, kuka tuntemistani useasta T-naisesta olet. Eri nainen, eri syyt.
- Anonyymi00027
Näin loogiseen kommenttiin päättyi aloittajaäijän saaga
- Anonyymi00022
Jos oisin ollu lesbo ni tiedäks en mä ois ollu niin kauan hetero suhteessa ja eikä sillä k****llakaan ois mulle sitten ollu varmaan niin väliä tai olis väliä. Ei jaksa selittää sen enempää sulle tätä samaa soopaa. Olet niin typerä
- Anonyymi00023
Kelpaat Jeesukselle, senkin T nainen.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
Amen.
T.Jeesus sun kanssas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756