kiinteistövero

Anonyymi-ap

Taas tuli tieto. 552 e ja mitä sillä saa?

52

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      No halvalla pääsit -sulla on varmaan joku postimerkin kokoinen tontti, itsellä yli 4000e.

      • Anonyymi00002

        höpsis onko monta tölliä?


    • Anonyymi00003

      Mitä sillä saa?
      Kepuakkojen ylläpidon kunnantalon suojatyömailla.

      • Anonyymi00004

        Ylijäämäosa tupailtojen kaffeetarjoiluihin.


    • Anonyymi00005

      Kyllä 500 on tyhjästä turha ja iso summa.

    • Anonyymi00006

      Sillä summalla saat asua Pöytyällä. Se on asia, jota vain pöytyäläinen voi arvostaa. Muut pitävät hulluna.

      • Anonyymi00007

        Aikas hyvin.)


    • Anonyymi00008

      Liki taivaspaikasta tuohan on naurettavan vähän.

      • Anonyymi00009

        Punapäät pääsee taivaaseen.....kaljut kuumempaan pk....


      • Anonyymi00010

        No maksa se yleistuesta? Sano onko vähän?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        No maksa se yleistuesta? Sano onko vähän?

        Meikä maksaa sen maataloustuista sehän tekee jonkun prosentin kymmenyksen tuloista.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Meikä maksaa sen maataloustuista sehän tekee jonkun prosentin kymmenyksen tuloista.

        Haha, vai maataloustuista "teikä" maksaa? Todellisuus taitaa olla hieman toisenlainen.


    • Anonyymi00011

      Meillä tuli kiinteistöverolappu 4970€ 1480m2 tontti ja 3 rakennusta tontilla joista yksi asuintalo. Paikka kunta Vantaa. Homma meni sillei et edellinen asukas maksoi 1450€ kiinteistöveroa vuosittain. Sitten hän kuoli joulukuussa ja me oltiin perillisiä. Meille tuli nyt veroa maksettavaksi tuo 5 tonnia koska edellinen asukas on ollut kuolleena 1.1.2026 Verotoimistossa selitettiin asia niin että koska heille oli tullut ilmoitus hänen kuolemasta joulukuussa, paikka katsottiin asumattomaksi 1.1.2026 ja siitähän Vantaa ei tykkää ja lykkää suuremman veroprosentin seuraavalle vuodelle. Koitimme selittää että asutaanhan me nyt siinä kun kerran paikka saatiin perintönä. Ei auta, sanottiin. Jos joku on kuollut niin silloin siinä ei asu kukaan, ei edes perillinen joka siihen juuri muutti. Tontti on kuulemma tyhjä.

      • Anonyymi00012

        Tervetuloa Pöytyälle. Täällä on tilaa olla vapaa.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Tervetuloa Pöytyälle. Täällä on tilaa olla vapaa.

        Hah täällä kyttääjien mekassako?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Hah täällä kyttääjien mekassako?

        Enkä kytännyt, vilkaisin vain.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Enkä kytännyt, vilkaisin vain.

        Vilkaisit sitä kännykkä korvalla ajelijaa??


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Vilkaisit sitä kännykkä korvalla ajelijaa??

        vaaleaa kyllä


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Enkä kytännyt, vilkaisin vain.

        Ei saa vilkastakaan.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ei saa vilkastakaan.

        Saa ellei pahasti katso.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Vilkaisit sitä kännykkä korvalla ajelijaa??

        Sepä se itse ajelee ........................


    • Anonyymi00017

      Mökki 500 euroa kiinteistövero.

      • Anonyymi00023

        oho onko järven rannalla?


    • Anonyymi00024

      Saa ilon maksaa.

    • Anonyymi00025

      Ei kaikki maksa. Päästää ulosottoon.

      • Anonyymi00028

        Tai on varaton , kunta ei saa mitään.
        Mikähän on verojen vanhentumisaika?
        15 vuotta?


    • Anonyymi00026

      Asuntoauto arvo 1000€ ajoneuvovero vuodessa 1000€.

      • Anonyymi00027

        No jo on....... Mutta luxusta asuntoauto?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        No jo on....... Mutta luxusta asuntoauto?

        No jo on luksusta jos tonnin auto. Entä omakotitalo.?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        No jo on luksusta jos tonnin auto. Entä omakotitalo.?

        Ok taloko luxusta? Riippuu talosta.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        No jo on luksusta jos tonnin auto. Entä omakotitalo.?

        No ei vaiskaan , asuntoauto olis ihana kun olis varaa. Ehkä se ei ole välttämätön? Koti on kaikille välttämätön.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        No ei vaiskaan , asuntoauto olis ihana kun olis varaa. Ehkä se ei ole välttämätön? Koti on kaikille välttämätön.

        Asua voi myös kerrostalossa vuokralla, niin ei tarvii maksaa kiinteistöveroa. Ei ole ok talo välttämätön.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Asua voi myös kerrostalossa vuokralla, niin ei tarvii maksaa kiinteistöveroa. Ei ole ok talo välttämätön.

        voi mutta jos se ok talo on jo olemassa ASIA ON ERI. Tajuatko ettei täällä maalla mene kaupaksi ok talot ?


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        voi mutta jos se ok talo on jo olemassa ASIA ON ERI. Tajuatko ettei täällä maalla mene kaupaksi ok talot ?

        Nykyään saa maaseudulla myytyä taloja puolella hinta siitä, millä ne itse osti 10 tai 20 vuotta sitten.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Nykyään saa maaseudulla myytyä taloja puolella hinta siitä, millä ne itse osti 10 tai 20 vuotta sitten.

        juu mutta onko pakko myydä??
        Ei ole aikeissa.
        Täällä on pirun hyvä asua.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        juu mutta onko pakko myydä??
        Ei ole aikeissa.
        Täällä on pirun hyvä asua.

        Kivoja ihmisiä mikös täällä on ollessa.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Nykyään saa maaseudulla myytyä taloja puolella hinta siitä, millä ne itse osti 10 tai 20 vuotta sitten.

        Vouti myy mielellään taloja....


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Kivoja ihmisiä mikös täällä on ollessa.

        Saa ajella ja olla pitkin RAUHASSA " kylänraittia ....... Se on niin mukavaa.


    • Anonyymi00029

      Täälläkin on riehuttu. kalahtanut omaan nilkkaan jollekulle jokin

    • Anonyymi00033

      Kukaan ei tykkää veroista.

      • Anonyymi00034

        Ei tykkää tai purkaa PAHAA oloaan omia vaivojaan.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ei tykkää tai purkaa PAHAA oloaan omia vaivojaan.

        Verot koskee jokaista , ei se auta marista.


    • Anonyymi00038

      Jos tekee pimeää ei veroja mutta ei eläkettäkään kerry...

      • Anonyymi00043

        Ei kerry verotettavaa palkkatuloa. Mutta on paljon muita veroja, mitä kuitenkin maksat.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Ei kerry verotettavaa palkkatuloa. Mutta on paljon muita veroja, mitä kuitenkin maksat.

        kyllähän se joka pk on se VERO. Karkuun et pääse.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Ei kerry verotettavaa palkkatuloa. Mutta on paljon muita veroja, mitä kuitenkin maksat.

        Se kuka tekee pimeää käyttää yhteiskunnan tukia väärin.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        kyllähän se joka pk on se VERO. Karkuun et pääse.

        Otetaan esim
        Työttömyysturva.
        Kaikki työt kuuluu ilmoittaa.
        Säännöt on yhdenvertaiset kaikille.
        Ei vaan se vero vaan yhdenvertaisuus.
        Rehellisyys.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Otetaan esim
        Työttömyysturva.
        Kaikki työt kuuluu ilmoittaa.
        Säännöt on yhdenvertaiset kaikille.
        Ei vaan se vero vaan yhdenvertaisuus.
        Rehellisyys.

        Tai ASUMISTUKI
        TT tuki
        Onhan näitä
        Ne on verottomia sentään ja lapsilisä


    • Anonyymi00040

      Uskokaa jo verot kuuluu meiile kaikille.
      Yhteiskunta ei toimi ilman.
      Onko maita joissa ei veroja ?

    • Anonyymi00041

      Onhan täällä Mode automaattinen valvoja.

      • Anonyymi00054

        3 valvontakameraa tiedossa.


    • Anonyymi00052

      Nauttia vapaudesta:) Jota jotkut yrittää sabotoida...................

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1318
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1217
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      240
      990
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      940
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe