Ja aattelen joko uskaltaisin sulle viestiä laittaa. En vaan tiedä millainen ois vastaanotto. Melko riitaisissa merkeissä viimeksi oltiin tekemisissä. Oletko odottanut minua vai jatkanut matkaa?
Illan tullen sinua mietin
30
891
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mies olen odottanut ❤️
- Anonyymi00002
Laita mies.
- Anonyymi00017
Joo
- Anonyymi00003
Ja sitten alkoi vonkuminen:
laita mies, laita laita, odotan odotan täällä, ole mies ja laita, minä olen nainen joten laita laita.- Anonyymi00012
Ja aloittaja on hyvin todennäköisesti nainen...
- Anonyymi00005
Ei oltu riitaisissa merkeissä kun nähtiin viimeksi, niin ei ole siis multa.
n>m- Anonyymi00022
Ei ollut meillä riitaa eikä sitä tule. m>n
- Anonyymi00006
Laita ihana viestiä, vastaan varmasti
- Anonyymi00007
Montako vuotta tätä olet miettinyt? Jos on riitaisesti erottu, niin voi olla syy miksi ei mitään kuulu.
- Anonyymi00018
20v
- Anonyymi00008
Todellakin jatkanut matkaa, uusi elämä, parisuhde vapaan miehen kanssa ym. Voin hyvin enkä siihen mitään vanhaa kaipaa, olen käsitellyt asiat aikoja sitten ja mennyt eteenpäin.
- Anonyymi00013
Kuten läsnäolosi ikävä-palstalla todistaa.
- Anonyymi00009
En muistele pahalla, vaikka välillä epäilen. En ole päässyt sinusta yli. Ihan vielä vain ei taida olla oikea hetki selvittää asioita, kun vihdoin vasta vaivoin alan olla vapaa. Aika hukassa tässä ollaan, mutta askel kerrallaan.
Kuulisin mielelläni sinun mietteitäsi tästä ajasta. Olisi mukava jakaa kanssasi nämä viimeiset hetket. Toiveeni on, että pääsemme selvittämään asiat vielä ennen maailmanloppua. - Anonyymi00010
"Tappelupuukkarit". -sivu
- Anonyymi00011
Ovi on mun luo edelleen auki ❤️🔥
- Anonyymi00016
"Tullee luo". -sivu
- Anonyymi00019
Joo
- Anonyymi00014
Minä olen odottanut sinua.
- Anonyymi00020
Uuh
- Anonyymi00026
❤️ pitäiskö meidän nähdä viimein?
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
❤️ pitäiskö meidän nähdä viimein?
Ehkä meidän pitäisi.
Tai sinun ja hänen.
Miten ajattelit tuon toteutuvan?
Ja kenen kanssa?
🧡 - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ehkä meidän pitäisi.
Tai sinun ja hänen.
Miten ajattelit tuon toteutuvan?
Ja kenen kanssa?
🧡Minun naisena ja hänen miehenä. Jospa hän tämän vastaukseni täältä vielä huomaisi.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Minun naisena ja hänen miehenä. Jospa hän tämän vastaukseni täältä vielä huomaisi.
Huomasin. Palstaa en arvosta.
Hyvää yötä.
- Anonyymi00015
Mikä oli sellainen asia, että siitä piti oikein riidellä?
- Anonyymi00021
Sukka
- Anonyymi00023
Odotan että P- mies ottaa yhteyttä minuun. Yhä odotan vain sinua! ❤️
Marika - Anonyymi00024
Eikö kaikki suhteet pääty jollain tavalla riitaisissa merkeissä jos toinen haluaa erota toinen ei tai toinen on mokannut ? 20- vuotta on jo liian pitkä aika vatvoa asiaa. Viikko olisi ollut ehkä järkevä!
- Anonyymi00025
Jatkan matkaani parempi kun et ota yhteyttä mene vaikka hiekkalaatikolle leikkimään jos dielyä löyyäisit tasoista seuraa ja ketä voisi kiusata kuin pieni aikuis lapsi olet
- Anonyymi00030
Vastaanoton luonne selviää vain viestiä laittamalla.
- Anonyymi00031
Olen odottanut ja varmaan odotan loppu elämäni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869