Olen pettynyt ihmisiin

Anonyymi-ap

Siis kun oli vaikeaa, niin ihmiset käänsi selkänsä. Sen jälkeen oli vielä vaikeampaa. En ole mikään ammattivalittaja, mutta kun kelpaan vaan hauskana. Ja sellaisena, että olen miellyttävä. Mutta kun haluan olla aito oma itseni, maskaaminen kuormittaa. Hyvä mielestäni, että olen oppinut tuntemaan itseni.

Ymmärsin että on paljon tärkeämpää olla itselleen uskollinen, kuin saada hyväksyntää. Ihmiset haluaa aina hyötyä jotenkin. Ihan aina. En sovi mihinkään porukkaan. On niin rajuja pettymyksiä ihmisten kanssa, että olen heitä alkanut pelkäämään. Aina olen ollut seurallinen, nyt ei kiinnosta enää yhtään.

8

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No hö onpa palstaäijä harmi homma, minusta kaikki ihmiset on tosi mahtavia, vaikka en aina muista arvostaa tervehtiä ja mitä näitä nyt on

• Anonyymi00002

Sul on jääny tervehtymiseski sinne mutsis kohtuun. -sivu

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sul on jääny tervehtymiseski sinne mutsis kohtuun. -sivu

Oh damn i taste my own medicine and it was bitter. Not so much hihi

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Hirvi Ö-stori.es.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

3 Teletappia, hyllypaikka 46, PA0%.

• Anonyymi00006

Sarjapettyneisyyteen tottuu kuten kipuunkin. Edullisinta on varjella rukouksensa.

• Anonyymi00007

Trollaat?

• Anonyymi00008

Naisiin olen toisinaan joutunu pettymään miehiin en sillai kun tiedän miehen mielen olen itse kyseisen sukupuolen edustaja naisiin taas siltä kulmalta että vaikka toteutat tai edes yrität toteuttaa toiveen ei ole mitään takeita että riittää keksii kyllä vaatia lisää jos jättää sen vaihtoehdon miksi nainen haluaa miehisen miehen pitää olla joku joka uskaltaa sanoa vastaan mies alistuu naisen kaikkiin vaatimuksiin katoaa jo arvostuskinnnaiselta miestä kohtaan joissain kohti on hyvä taas alistua mies ei aina tiedä omaa parastaan äidit passaa helpommin poikia kuin mitä isät tyttöjä miestä ongelma taas on että ovat usein himojensa vietävissä kysymyksenä miksi luottamus on tärkein asia parisuhteessa sen kerran menettää ni fiksu päättää suhteenkin jotain mikä ei koskaan täysin palaudu yleisesti jotain mitää pitää ansaita itse en ilman luottamusta edes harkitsisi seurusteluakaan ainoa mahdollinen suhde ilman luottamusta seksisuhde tiukkojen rajojen kanssa mu jos ei kortsun käyttö haittaa ni eikö se ole ihan sama kun hommaa baarista satunnaisen panon silloin tällöin jos ei oma käsi riitä ihan sama asia nää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      345
      4369
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2448
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2076
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      144
      1606
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1137
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      43
      1120
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      32
      1086
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      78
      1013
    9. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      951
    Aihe