Ettemme koskaan enää näe?
Pystytkö siihen
26
410
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tai nähdä toisimme
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä
- Anonyymi00003UUSI
En. Jos en sokeaksi tule. Tai sairastu niin vakavasti että en pääsisi kotoa enää koskaan minnekään.
- Anonyymi00005UUSI
Arvasin jotenkin tuon vastauksesi
- Anonyymi00004UUSI
Jos ei nähdä, niin ei kai siinä ole vaihtoehtoja? Pakko pystyä.
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä se elämä ihan hyvää on ollut näinkin. Ainakin helpompaa ja huolettomampaa. Jos aletaan kuitenkin taas törmäillä enemmän, niin onnistuu sekin. Ehkä palataan entiseen. Mieluummin pysyn kuitenkin edelleen etäämmällä, jos et ole yksin liikkeellä.
- Anonyymi00008UUSI
Milloin törmätty viimeksi?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Milloin törmätty viimeksi?
Marraskuussa. Jos nyt niin voi sanoa.
- Anonyymi00014UUSI
Hän voisi ajatella juuri näin. Samanlaisia ajatuksia minullakin. -sivusta-
- Anonyymi00007UUSI
En. Ja yrittäny kaikenlaista miittia hälle tarjota
- Anonyymi00009UUSI
En ole edes yrittänytkään mitään sellaista irtiottoa. Pidän hänestä liian paljon tehdäkseni niin radikaalin ratkaisun ettei nähtäisi enää koskaan.
Olisihan tämän voinut lyhyemminkin ilmaista. - Anonyymi00011UUSI
Pystyn. En ole pakkomielteinen. vain omalla painollaan toimiva kelpaa.
En tee yhtään temppuja. Jos tempuntekijää haluat, niin ota koira. - Anonyymi00012UUSI
Ei vai?
- Anonyymi00013UUSI
Helposti.
Menetys on kuin kuolema.
Kuolema on kuin ennen syntymää.
Ei minulla ole muistoja ennen syntymää olosta koska "minä" en ollut olemassa vielä. - Anonyymi00015UUSI
tottakai pystyn.
- Anonyymi00016UUSI
Jatkan tällä samalla linjalla.
- Anonyymi00017UUSI
En pysty rakas Pm! 🥺💔❤️. Haluan että meillä on yhteinen aika vielä edessä.
Marika - Anonyymi00018UUSI
Mikkikö siellä
- Anonyymi00019UUSI
Jos olet eräs M-nainen, niin mielelläni sinua näkisin ja olisin tekemisissä kanssasi. Mutta jos se ei käy, niin silloin minun on pakko pystyä olemaan näkemättä.
- Anonyymi00020UUSI
kaivellaan silmiä
- Anonyymi00021UUSI
Kuka mä helposti miettiny jo kauan että olis helpompaa kun olisin ainoa ihminen maailmassa ei sillai tarvis varoa yhtään mitään
- Anonyymi00022UUSI
Päivä päivältä helpommaksi käy.
- Anonyymi00023UUSI
Joo
- Anonyymi00024UUSI
En tietenkään.
- Anonyymi00025UUSI
Olen tottunut menettämään kaiken tärkeän, joten kyllä. Kuolemaan kaikki lopppuu kuitenkin joten mitä väliä edes. Ei ollut määräni olla onnellinen.
- Anonyymi00026UUSI
Kaipa se tästä. En koskaan tule enää rakastumaan samalla tavalla kuin silloin. A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4346163- 875470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514467- 543996
- 783961
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309