Kysyisin muilta onko saatunut käymään samalla tavalla kun mulla. Siis mulla on poika ikää 5kk ja mulla oli tossa 2 kuukautiset jälkivuodon jälkeen tosin kierto oli 30 päivää nyt sitten ei menkkoja kuulukkaan eikä kyllä ole sellaisa oireitakaan että raskaana olisin. Testin meen kyllä viimeistään huomenna ostamaan sillä silloin edellisten menkkojen alusta on jo 35 päivää. Niin siis mä vaan sitä mietin tässä että voikohan olla ihan normaalia että elimistö ei ole palautunut kunnolla tai jotain....no onpa sekavasti selitetty, mutta jos joku jotain ymmärtää niin olen erittäin kiitollinen vastauksesta.
Apua!!!!Onko normaalia????
1
651
Vastaukset
- d.claiborne
On normaalia, itselläni meni molempien lasten syntymän jälkeen melkein vuoden verran, ennen kuin kuukautiskierto taas palautui normaaliksi. Minullakin alkoivat kuukautiset jo melko pian synnytysten jälkeen ja sitten saattoivat kadota taas pariksi kuukaudeksi.
En sinuna tekisi testiä ihan vielä, jos kuukautiset tosiaan ovat vasta 5 päivää myöhässä, ellei sitten ole todella aihetta epäillä että saattaisit olla raskaana. Odottele rauhassa, eivätköhän ne sieltä taas kohta ilmesty. :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694357
- 664022
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1153863SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763215- 863142
- 632387
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621776SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2161250Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1281243Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411235