Vieläkin. Mut minkä mä sille voin, jos en sun mielestä ole sen vaivan arvonen.
Kyllä mä sut haluisin.
23
538
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä tarkoitat vaivan arvoinen? Enkö minä ole vaivasi arvoinen?
- Anonyymi00002
Niin ja aloitus oli miehelle.
- Anonyymi00010
Aina tällaiset on vaikeita, kun ei pääse toisen pään sisälle, et tietäisin, et mitä toinen ajattelee minusta? Erehtynyt joskus niin pahasti, et sen jälkeen olen suhtautunut tällaisiin vähän sillai, et tuskin musta kovin hyvää ajattelee, luulen ja oletan vain niin harhoissani? Ajattelen nykyisin niin, et älä lähde tolle tielle, jossa voi käydä todella ikävästi itselle.
- Anonyymi00003
En usko että minua kukaan haluaa. Mutta ei se haittaa.
- Anonyymi00004
Ei olla edes yhteyksissä enää....
Naiselle- Anonyymi00018
Se on hyvä tieto!
- Anonyymi00005
Lounaspapatukselta jäi kieli keskelle buffaa? -sivu
- Anonyymi00006
Kerta riitti nöyryytystä.
- Anonyymi00007
Minä olen hylkiö, niin siksi en usko, että voin olla koskaan sen naisen kanssa. Ei vain ole yhteistä sosiaalista ympyrää. Tunnen olevani kaikkien niiden ulkopuolella. Minun kanssani on tekemisissä ihmisiä pääasiassa siksi, että minusta on heille hyötyä tai koska on pakko. Ongelmani on, kun olen jotenkin erilainen. Eri taajuudella kuin muut.
- Anonyymi00017
Totako haluat? Että vaan koska hyötyvät susta tai on pakko olla sun kanssa tekemisissä.
Ehkä olisit voinut olla sen naisen kanssa vaikka ystävänä alkuun. - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Totako haluat? Että vaan koska hyötyvät susta tai on pakko olla sun kanssa tekemisissä.
Ehkä olisit voinut olla sen naisen kanssa vaikka ystävänä alkuun.Minä en halua ystävystyä kenenkään kanssa, enkä varsinkaan sellaisen kanssa, jonka takia menetin itselleni jotain todella arvokasta!
- Anonyymi00008
Mullakin on hieman vaikeuksia päästä yli, en meinaa millään unohtaa. Eli juu sama.
- Anonyymi00009
kyllä sä olet ja kuuleppa,
kaikkine karvoineen
teit mun digitaalisesta kellostaki kuuleppas,
analogisen - Anonyymi00011
Kuka kenet mut joku haluaa ni edelleenkin pitää osata oikean oven taakse ni voidaan keskustella mitä luulee musta haluavansa tähän ikään olen tottunu että riitä kuitenkaan ni miksi pitäisi nähdä vaivaa ja metsään en ole vie menny ojan piennarta pidemmälle veikkauksissani edes tuon suhteen
- Anonyymi00012
J
0
0 - Anonyymi00013
Mielelläni tutustuisin sinuun paremmin mutta vaimo ei antanut lupaa.
- Anonyymi00015
Ei minunkaan vaimo.
- Anonyymi00014
Sä olet ilkeä ihminen olen sen todistanut monet kerat ja nyt se sit loppui lopullisesti et enää kiinnosta
- Anonyymi00016
Sydämensä rakas on aina kaiken arvoinen.
- Anonyymi00019
Ja mitähän tuokin tarkoittaa.
- Anonyymi00021
Oot sen arvoinen 💚
- Anonyymi00022
Minä en halua sinua, enkä ketään muutakaan! Olen lopen uupunut kaikkeen kiusaamiseen ja häiriköintiin! Haluan muutamat seuraavat vuodet vain elää hiljaisuudessa!
- Anonyymi00023
Kuka kenet tarvii osata multa kysyä mee too hoiti homman mun puolesta ei tarvi edes ehdotella helpompaa välttyä syytteiltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687