Edelleen...
Sul on tylsä elämä kun roikut täällä..
23
300
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pari viikkoo vie nii
- Anonyymi00004
Saanko kutsun siunaustilaisuuteen?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saanko kutsun siunaustilaisuuteen?
eiköhän tässä ole jo rukoiltu ns tarpeeksi
- Anonyymi00002
Jep. Niin tieten niin. Mitä väliä?
- Anonyymi00003
No joo varmaan sun seura tehnyt kaltaisekseen.
- Anonyymi00005
Eikö sul oo mitään harrastuksia??
- Anonyymi00009
Ei ole. Hyvä puoli tässä on se että sinun ei tarvitse omaa rikasta elämääsi tylsistyttää tällaisen tylsimyksen kanssa.
- Anonyymi00007
On. Mulla on tylsä elämä.Olen myös tylsä ihminen.
- Anonyymi00008
Täällä käyville ei varmaan kenelkekkään paljoa tapahdu, sitten jökitetään täällä etsimässä draamoja mitä ei ole, paitsi trolliäijän versioina. Keski-ikäisten elämä- ei niin kovin kiinnostavaa. Mutta näillä mennään
- Anonyymi00020
Minä olen vanhempi kuin keski-ikäinen, eikä minua kiinnosta kukaan!
- Anonyymi00010
Ei nyt välttämättä tylsä, mutta aika yksinkertainen.
- Anonyymi00011
Sä oot aika harhainen, jos kuvittelet tietyn henkilön käyvän täällä.
- Anonyymi00012
Joo.
- Anonyymi00013
Niin on, mutta täällä ei ole koskaan tylsää😂
- Anonyymi00014
Tylsä elämä on joo. Jos en täälä roikkuisi, niin roikkuisin jossain muualla.
- Anonyymi00015
Harvoin
- Anonyymi00017
Voi kun tietäisit miksi roikun täällä, edelleen.
- Anonyymi00018
ja sulla vielä tylsempi kun muita seuraat täälläkin.
- Anonyymi00019
Minusta se ei ole tylsä ollenkaan! Tykkään kirjoittaa, mutta en halua tutustua keneenkään!
- Anonyymi00021
Oot kyl taitava!
- Anonyymi00022
Kyllä, kun kaipaan häntä edelleen..
- Anonyymi00023
Mistä milloin havainteen olet tehnyt......?
- Anonyymi00024
Ullakolla kerran
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697