Kohta on näköjään taas Naistenpäivä.
Onko aikomusta huomioida omaa kaivattuasi jollain tavalla?
Oliko aikomusta
29
476
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aiotko palstaäijä aloittaa ajoissa kivat ja positiiviset kirjoitukset aiheesta? Joku hermoromahdus vissiin aina iskee sulle
- Anonyymi00002
Luetun ymmärtäminen olis ihan jees. Mutta ei voi Pasilta liikaa vaatia.
- Anonyymi00003
Haluaisitko huomioida minua?
- Anonyymi00004
Ei todellakaan! 😁
- Anonyymi00006
83 ruusua naiselle.
- Anonyymi00010
Ikäsi verran
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ikäsi verran
Sanon voon, oon looginen ihminen, en mikään piste-Pirkko.
- Anonyymi00014
Miksi niin monta? En ikinä usko, että saisin niin paljon ruusuja. Minulle riittäisi kyllä yksikin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi niin monta? En ikinä usko, että saisin niin paljon ruusuja. Minulle riittäisi kyllä yksikin.
Olet oikeassa, tärkeintä on aina laatu eikä määrä. Ja se tarkoittaa myös sitä, että mies joka tuo ja ilmaisee sydämestään sen ruusun naiselle; ikuisen ruusun ojennus; on miljoona kertaa arvokkaampi kuin mies, joka kiikuttaa ruusupuskaa paidan napit sikin sokin.
- Anonyymi00008
On vai? En tiedä, ei välttämättä tykkäisi, kun on mies.
- Anonyymi00009
😅🤣😂😁
- Anonyymi00011
No Pasille se sopii ku esiintyy täällä t naisena ja ei se kyllä mikään miehinen mies oo muutenkaan. Harmi vaan että ei siitä kukaan kiinnostu nii ei se niitä kukkia saa.
- Anonyymi00013
Todellakin tykkäis jos naisen hälle viet.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Todellakin tykkäis jos naisen hälle viet.
Pasille ei kannata. Ehkä joku pumpattava.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
No Pasille se sopii ku esiintyy täällä t naisena ja ei se kyllä mikään miehinen mies oo muutenkaan. Harmi vaan että ei siitä kukaan kiinnostu nii ei se niitä kukkia saa.
Hyvä tietää, voi ohjailla oksennuksen suuntaa, voi Pasi, nyt ei irronnut kasi.
- Anonyymi00016
Aikoo siis olla au
- Anonyymi00018
Pitää huomioida joka päivä, ei vaan kerran vuodessa.
- Anonyymi00019
Totta. Fiksusti sanottu.
- Anonyymi00021
Elokuviin voitaisiin ainakin teoriassa taas mennä.... Eikö tuo aihetta sivuava elokuva olisi jotenkin osuva valinta?! Salit näyttää tyhjiltä, niin mikä ettei?
- Anonyymi00025
Ainoastaan Kaija Koosta kertovan elokuvan sali on täyttynyt selvästi enemmän verrattuna muihin.... Tosin me mentäisiin katsomaan tuota elokuvaa, missä on varattuna tällä hetkellä vain kuusi paikkaa, joten tilaa olisi kummallakin istua siellä minkä sopivimmaksi katsoo!
- Anonyymi00022
Pitäs olla moinen enstee mu veikkaisin että yllättävän monelle riittäisi tyydyttävä seksikin
- Anonyymi00023
Ompas tietenkin. Tänne näppään hänelle viestin 🙂↕️💔
- Anonyymi00024
Porkkanalla
- Anonyymi00026
Ei keppiä ollenkaan?
- Anonyymi00027
🤔🤭
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
🤔🤭
En odota kenenkään muistavan minua, enkö sitä haluakaan!
- Anonyymi00030
Tuntuisi teennäiseltä.
- Anonyymi00031
Nice naisday 4 u.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193565Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1593364Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101625Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1451471Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277