Mistä tykkäätte tilata seksileluja? Missä parhaat hinnat ja mikä sivusto luotettavin?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Huippukivasta Tuli ainakin kaikki mitä Tilattiin vajaa tonnilla alku viikosta..
- Anonyymi00003
Pöperö maijan härpäkkeitä
- Anonyymi00004
Kauha olis sulle hyvä, ja halpa. Anna mennä vaan.
- Anonyymi00005
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi00006
hei. itse olen tilannut dildoja sun muita seksileluja kaalimato.com tai temusta. temu on muuten luotettava mutta siinä tulee pieni sivuvaikutus nimittäin itsellä tuli klamydia terveisin jussi persereikä 56v
- Anonyymi00007
Katos spedellä taas lääkitys persiillään buaahaa
Sinful on oma tämän hetken suosikki. Iso valikoima, usein tarjouksia ja asiakaspalvelu on hyvä. Ainoa miinus on, että toimitusajat ovat välillä vähän pitkät. Tuotteet tulevat ensin Tanskasta Suomeen ja joskus on mennyt lähemmäs pari viikkoa, että on tilauksen saanut.
- Anonyymi00008
Ihmeellinen huone on hyvä. https://ihmeellinenhuone.fi/
Ei ole nopein, eikä suurin valikoima, mutta halvin.
Jotkut kalliimmat tuotteet jopa kymppejä halvempia kun vaikka kaalimadossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501089
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.281014Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44893- 41765
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49727- 61681
- 37599
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76587
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585