Huhhuh mikä painajainen :) vieläkin kummittelee unessa nändyt Rombatin akku ja kiinarenkaat. Onneksi oli vain painajainen. Suupielet vetää hymyyn kun saa ajella mesellä. Repikää siitä. REPIKÄÄ!!
Näin unta että Dacia on hyvä auto!
7
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kolmen sadan ruosteinen mersu, riippuen polttoaineen määrästä tankissa.
Ranteessa Rolexin aito kopio. Reppikää siitä, Repikää.- Anonyymi00002
Heheeheehehehhhjj. Hihihihihihihiii. Repesin!!!!
- Anonyymi00003
Ranteessa Rolexin aito kopio..............Tuohan viittaa jo siihen Minna Ikosen tuttuun kappaleeseen
- Anonyymi00004
Kolmen sadan ruosteinen mersu, vuotavineen suihkuineen, ja vikanaisen valonvakautus automatiikan takia etulampuista toinen tutkailee lentoliikennettä ja toinen paltteella näkyviä jäniksenjälkiä . Sitten kun pysähtyy ja moottori on tyhjäkäynnillä niin moottorin etupäästä kuuluu samanlaisia ääniä kuin olisi jo joutsenparvi saapunut jo lähimmälle lammikolle. REPIKÄÄ SIITÄ REPIKÄÄ
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kolmen sadan ruosteinen mersu, vuotavineen suihkuineen, ja vikanaisen valonvakautus automatiikan takia etulampuista toinen tutkailee lentoliikennettä ja toinen paltteella näkyviä jäniksenjälkiä . Sitten kun pysähtyy ja moottori on tyhjäkäynnillä niin moottorin etupäästä kuuluu samanlaisia ääniä kuin olisi jo joutsenparvi saapunut jo lähimmälle lammikolle. REPIKÄÄ SIITÄ REPIKÄÄ
Nämä kommentit eivät ole painajais unta vaan totta kuin korttipakka kappale !!
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ranteessa Rolexin aito kopio..............Tuohan viittaa jo siihen Minna Ikosen tuttuun kappaleeseen
Mulla oli kvartsikäyttöinen aito Rolex ja mese. Ette tainneet tietää että sellaisiakin kelloja oli.
- Anonyymi00007
Rombat on hyvä akku. Itsellä akkukaapelit suoraan kiv eks issä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051756Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2471455- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883