Huhhuh mikä painajainen :) vieläkin kummittelee unessa nändyt Rombatin akku ja kiinarenkaat. Onneksi oli vain painajainen. Suupielet vetää hymyyn kun saa ajella mesellä. Repikää siitä. REPIKÄÄ!!
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kolmen sadan ruosteinen mersu, riippuen polttoaineen määrästä tankissa.
Ranteessa Rolexin aito kopio. Reppikää siitä, Repikää.- Anonyymi00002
Heheeheehehehhhjj. Hihihihihihihiii. Repesin!!!!
- Anonyymi00003
Ranteessa Rolexin aito kopio..............Tuohan viittaa jo siihen Minna Ikosen tuttuun kappaleeseen
- Anonyymi00004
Kolmen sadan ruosteinen mersu, vuotavineen suihkuineen, ja vikanaisen valonvakautus automatiikan takia etulampuista toinen tutkailee lentoliikennettä ja toinen paltteella näkyviä jäniksenjälkiä . Sitten kun pysähtyy ja moottori on tyhjäkäynnillä niin moottorin etupäästä kuuluu samanlaisia ääniä kuin olisi jo joutsenparvi saapunut jo lähimmälle lammikolle. REPIKÄÄ SIITÄ REPIKÄÄ
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kolmen sadan ruosteinen mersu, vuotavineen suihkuineen, ja vikanaisen valonvakautus automatiikan takia etulampuista toinen tutkailee lentoliikennettä ja toinen paltteella näkyviä jäniksenjälkiä . Sitten kun pysähtyy ja moottori on tyhjäkäynnillä niin moottorin etupäästä kuuluu samanlaisia ääniä kuin olisi jo joutsenparvi saapunut jo lähimmälle lammikolle. REPIKÄÄ SIITÄ REPIKÄÄ
Nämä kommentit eivät ole painajais unta vaan totta kuin korttipakka kappale !!
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ranteessa Rolexin aito kopio..............Tuohan viittaa jo siihen Minna Ikosen tuttuun kappaleeseen
Mulla oli kvartsikäyttöinen aito Rolex ja mese. Ette tainneet tietää että sellaisiakin kelloja oli.
- Anonyymi00007
Rombat on hyvä akku. Itsellä akkukaapelit suoraan kiv eks issä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502