Oon ihmetellyt että miksi naapurissa käy lähes joka aamu lähihoitaja. Usein tulee aina eri hoitaja eri autolla. Miten näin, miksi pitää melkein jokapäivä käydä? Millaista hoitoa oikein annetaan.
Lähihoitaja
18
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kuulu sulle.
- Anonyymi00002
Juu ei, mutta ei se kuulu myöskään sullekaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juu ei, mutta ei se kuulu myöskään sullekaan.
Kannattaa olla sitten hiljaa.
- Anonyymi00010
No aloittajalle annetaan ilmaiseksi hoitoa yksinäisyyteen. Päivittäiset tapahtumat, niiden tarkkailu verhojen raosta, erilaisten teorioiden rakentaminen on parasta lääkettä yksinäisen ihmisen mielen terveydelle.
- Anonyymi00003
Kaukohoitaja tulisi kalliimmaksi kuin lähihoitaja.
Matkakustannukset !
Siksi. - Anonyymi00004
Jos se on sairaan hyvä hoitaja
- Anonyymi00005
Turhia käyntejä. Kallista pelleilyä.
- Anonyymi00006
Mahtaakohan hoidot suoritettavan makuhuoneen puolella. Sitä voi vain arvailla.
- Anonyymi00008
Oraaliseksi saattaa johtaa raskauteen.
- Anonyymi00009
Oletko koskaan kuullut kotihoidosta?
- Anonyymi00011
Kotihoito ei käy joka päivä vaan muutaman kerran viikossa eikä kotihoito kestä 5 tuntia
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kotihoito ei käy joka päivä vaan muutaman kerran viikossa eikä kotihoito kestä 5 tuntia
Kotihoito käy niin usein kuin nähdään tarpeelliseksi. Vaikka monta kertaa päivässä.
Sulla taitaa olla tekeminen vähissä kun aikaa ja kiinnostusta kytätä naapuria??
- Anonyymi00014
Mene kysymään siltä naapurilta niin saat mielenrauhan - kunnes näet ikkunasta kyylätessäsi jonkin toisen asian, joka sekään ei kuulu sulle.
- Anonyymi00015
Ole jo hiljaa en jaksa sua enää yhtään idiootti
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ole jo hiljaa en jaksa sua enää yhtään idiootti
ok natsi
- Anonyymi00017
Siellä on varmaan joku mamu, jolle hoitaja vie huumeita myytäväksi.
- Anonyymi00018
Tänään hoitaja tuli punaisella ferrarilla ja bikineissä sekä aurinkolaseissa.
- Anonyymi00019
Millaiset bikinit hänellä olivat? Stringit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh683997Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli833296Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit873077- 962903
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412614Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2232432Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2102335Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö672282Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.912211Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun4022158