NUORTEN TYÖLLISTÄMINEN VANHUSTEN HOITOON

Anonyymi-ap

Mieluummin heitä, kuin kielitaidottomia ulkolaisia. Kuulumisten, hyvän olon tarkistajiksi ja tuottajiksi. (EI VARSINAISIKSI VASTUULLISIKSI HOITAJIKSI.) Semmoisia luonteeltaan sopivia.

Kyllähän niille pieni kurssi tekisi ja työhön opastus, tietenkin.

15

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä voisin kirjoittaa alkulauseen kurssiin. VANHUKSIA TULEE KOHDELLA ASIALLISESTI JA KOHTELIAASTI, IKÄÄ KUNNIOITTAEN( EI LÄSSYTTÄÄ KUIN LAPSELLE.)

• Anonyymi00002

Toivottavasti sinä pysyt vanhuksista kaukana.

• Anonyymi00003

Se on vähän mahdotonta, kun olen itse vanhus.

Minä olen työssä ollessani käynyt vanhainkodeissakin. - Omaiseni takia jouduin tutustumaan sen kauheuksiin. - En ota kantaa vanhusten hoidon tilanteeseen, muuten kuin että siellä olisi tilaa seuranpitäjälle, virkistyksen tuojalle ja ylimääräisille silmille . Osapäivätyö.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Se on vähän mahdotonta, kun olen itse vanhus.

Minä olen työssä ollessani käynyt vanhainkodeissakin. - Omaiseni takia jouduin tutustumaan sen kauheuksiin. - En ota kantaa vanhusten hoidon tilanteeseen, muuten kuin että siellä olisi tilaa seuranpitäjälle, virkistyksen tuojalle ja ylimääräisille silmille . Osapäivätyö.

Siis en ole missään hoitokodissa enkä käy edes puistokahveilla kesällä. - Vanhuksesta, itsestäni pääsen eroon, kun teen itsarin tai jos sittenkään.

• Anonyymi00005

Jos työllistettäisiin nuoria vanhustenhoitopaikkoihin, MITÄ TÖITÄ OLISI YLIMÄÄRÄISELLE SILMÄPARILLE (yhdistettynä tietenkin muuhun aivotoimintaan.)

Nythän on jääty kiinni siitä, ettei ole seurattu, ei huomattu ennen kuin on ollut myöhäistä.

Henkilökunta voisi tehdä oikein listaa seurattavista asioista. Mitä nuori henkilö hoitaisi/valvoisi/hälyttäisi , jos ei itse osaisi korjata jotakin tavallista tilannetta.

• Anonyymi00006

KUINKA MONI VANHUS HALUAISI KÄYDÄ VESSASSA??? Eikä tehdä vaippoihin, päivälläkin. Tai ainakin sillä teräspytyllä (onko vielä sellaisia?) Siis tarvitsivat apua. . Jossakin paikassa tällaisia autettavissa olevia on.)

• Anonyymi00007

NIIN AUTTAKAA ARMIAS, JOS RUPEISIN KÄYMÄÄN "TAPAAMASSA" JOTAKIN VANHUSTA.
      Minut on lapsena aivopesty siihen, että minun pitää huomata epäkunnossa oleva tilanne, ottaa se esille ja yrittää tehdä asialle jotakin. - On ihmetelty, "kuinka minä huomaan kaiken" ja " mistä tiedän kaiken". - Huokaiskaa helpotuksesta. En jaksa enää oikein muuta kuin pakolliset asiani.

• Anonyymi00008

HYVINKÄÄLLÄ PALKATAAN TÖIHIN HYMYN LÄHETTILÄITÄ. 3 NUORTA PALKATAAN VANHUSTEN KANSSA OLEMAANSTOIMIMAAN. Saivatkohan idean tästä ketjusta, jossa riksulaiset eivät osaa muuta rääpiä ja hyökätä. Tehän voitta nyt ottaa mallia hyvinkääläisiltä.

• Anonyymi00009

Luin äsken AP paperilehteä. Siinä oli artikkeli, jossa kerrottiin tähän mennessä on tullut paljon hakemuksia.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Luin äsken AP paperilehteä. Siinä oli artikkeli, jossa kerrottiin tähän mennessä on tullut paljon hakemuksia.

Miettikää vielä mahdollisuuksia Riksussakin.

• Anonyymi00011

Sosiaali- ja terveydenhuollon valvontalaki edellyttää, että henkilöstöllä on tehtävän edellyttämä asianmukainen koulutus sekä riittävä osaaminen ja ammattitaito.

• Anonyymi00012

Kysykää Hyvinkäältä, miten he järjestivät sen asian, että nuoria voi palkata hymyn lähettiläiksi veteraanitaloon.Toimenkuva taisi olla keskustelu, ehkä askartelu ja ehkä ulkoiluttaminen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kysykää Hyvinkäältä, miten he järjestivät sen asian, että nuoria voi palkata hymyn lähettiläiksi veteraanitaloon.Toimenkuva taisi olla keskustelu, ehkä askartelu ja ehkä ulkoiluttaminen.

TAI SEURATKAA, MITEN HYVINKÄÄLLÄ TÄMÄN HYMYN LÄHETTILÄIDEN TOIMINTA ONNISTUU. JOS SUJUU HYVIN, SITTEN ENSI KESÄNÄ TÄNNE.

• Anonyymi00014

Kaikki papat ja mummot ei ole aina niin herttaisia.

• Anonyymi00017

Kirjoitin tähän selitystä, miksi eivät ole. Poistettiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2461
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      48
      1482
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1377
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1349
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1019
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe