Mieluummin heitä, kuin kielitaidottomia ulkolaisia. Kuulumisten, hyvän olon tarkistajiksi ja tuottajiksi. (EI VARSINAISIKSI VASTUULLISIKSI HOITAJIKSI.) Semmoisia luonteeltaan sopivia.
Kyllähän niille pieni kurssi tekisi ja työhön opastus, tietenkin.
NUORTEN TYÖLLISTÄMINEN VANHUSTEN HOITOON
10
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä voisin kirjoittaa alkulauseen kurssiin. VANHUKSIA TULEE KOHDELLA ASIALLISESTI JA KOHTELIAASTI, IKÄÄ KUNNIOITTAEN( EI LÄSSYTTÄÄ KUIN LAPSELLE.)
- Anonyymi00002
Toivottavasti sinä pysyt vanhuksista kaukana.
- Anonyymi00003
Se on vähän mahdotonta, kun olen itse vanhus.
Minä olen työssä ollessani käynyt vanhainkodeissakin. - Omaiseni takia jouduin tutustumaan sen kauheuksiin. - En ota kantaa vanhusten hoidon tilanteeseen, muuten kuin että siellä olisi tilaa seuranpitäjälle, virkistyksen tuojalle ja ylimääräisille silmille . Osapäivätyö. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on vähän mahdotonta, kun olen itse vanhus.
Minä olen työssä ollessani käynyt vanhainkodeissakin. - Omaiseni takia jouduin tutustumaan sen kauheuksiin. - En ota kantaa vanhusten hoidon tilanteeseen, muuten kuin että siellä olisi tilaa seuranpitäjälle, virkistyksen tuojalle ja ylimääräisille silmille . Osapäivätyö.Siis en ole missään hoitokodissa enkä käy edes puistokahveilla kesällä. - Vanhuksesta, itsestäni pääsen eroon, kun teen itsarin tai jos sittenkään.
- Anonyymi00005
Jos työllistettäisiin nuoria vanhustenhoitopaikkoihin, MITÄ TÖITÄ OLISI YLIMÄÄRÄISELLE SILMÄPARILLE (yhdistettynä tietenkin muuhun aivotoimintaan.)
Nythän on jääty kiinni siitä, ettei ole seurattu, ei huomattu ennen kuin on ollut myöhäistä.
Henkilökunta voisi tehdä oikein listaa seurattavista asioista. Mitä nuori henkilö hoitaisi/valvoisi/hälyttäisi , jos ei itse osaisi korjata jotakin tavallista tilannetta.- Anonyymi00006
KUINKA MONI VANHUS HALUAISI KÄYDÄ VESSASSA??? Eikä tehdä vaippoihin, päivälläkin. Tai ainakin sillä teräspytyllä (onko vielä sellaisia?) Siis tarvitsivat apua. . Jossakin paikassa tällaisia autettavissa olevia on.)
- Anonyymi00007
NIIN AUTTAKAA ARMIAS, JOS RUPEISIN KÄYMÄÄN "TAPAAMASSA" JOTAKIN VANHUSTA.
Minut on lapsena aivopesty siihen, että minun pitää huomata epäkunnossa oleva tilanne, ottaa se esille ja yrittää tehdä asialle jotakin. - On ihmetelty, "kuinka minä huomaan kaiken" ja " mistä tiedän kaiken". - Huokaiskaa helpotuksesta. En jaksa enää oikein muuta kuin pakolliset asiani. - Anonyymi00008
HYVINKÄÄLLÄ PALKATAAN TÖIHIN HYMYN LÄHETTILÄITÄ. 3 NUORTA PALKATAAN VANHUSTEN KANSSA OLEMAANSTOIMIMAAN. Saivatkohan idean tästä ketjusta, jossa riksulaiset eivät osaa muuta rääpiä ja hyökätä. Tehän voitta nyt ottaa mallia hyvinkääläisiltä.
- Anonyymi00009UUSI
Luin äsken AP paperilehteä. Siinä oli artikkeli, jossa kerrottiin tähän mennessä on tullut paljon hakemuksia.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luin äsken AP paperilehteä. Siinä oli artikkeli, jossa kerrottiin tähän mennessä on tullut paljon hakemuksia.
Miettikää vielä mahdollisuuksia Riksussakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899