Tiedän sinusta kaiken. Tuo on sairasta. Olen kertonut kaiken sinusta muille ja niin aion tehdä lisää.
Sinulle tiedoksi
13
387
Vastaukset
- Anonyymi00002
Vain laittomasti voit tietää "kaiken", et kyllä niinkään ikinä tule kaikkea tietämään.
Tiedoksi jollekin että niin on täälläkin kerrottu paljon jo, ja kaikki "tieto" mitä on kerrottu on jollain muullakin hallussaan jo.
Nyt aion tuoda kaiken esille kaikille.- Anonyymi00012
Vain laittomasti voit tietää "kaiken", et kyllä niinkään ikinä tule kaikkea tietämään.
Tiedoksi jollekin että niin on täälläkin kerrottu paljon jo, ja kaikki "tieto" mitä on kerrottu on jollain muullakin hallussaan jo.
Nyt aion tuoda kaiken esille kaikille.
- Anonyymi00003
Intialainen tekoälykarma.
- Anonyymi00007
Apn tuntien hänen tiedoissa on aina se hänen oma mausteensa, mikä voi viedä tarinasta sen tärkeimmän eli uskottavuuden?
- Anonyymi00004
Onneksi ei ole mitään salattavaa missään muodossa eikä piiloteltavaa. Varmaan sekin tullut jo ilmi kun laittomia keinoja käytetty. Ylipäätään en edes välitä mitä minusta puhutaan kun tiedän että kaikki tekemiseni kestää päivänvalon.
- Anonyymi00005
"Salassapidettävät". -sivu
- Anonyymi00006
Elävä olento ponnistelee ollessaan kehoon perustuvien elämänkäsitysten vallassa.
- Anonyymi00008
Et varmaan tiedä mun kynsilakan väriä tai varpaankynsienlakan väriä.
- Anonyymi00010
Asetoni-merkin näkee AI nakin.
- Anonyymi00009
joo.
- Anonyymi00011
Mikä on sairasta? Tuo Sinun kyttäämisesi ja mustamaalausx?
- Anonyymi00013
Et tiedä minun pituutta, painoa, silmienväriä tai siviilisäätyä:-D!!
- Anonyymi00014
Keskisuomalainen, sinisilmäinen, metrinmittanen hernekeppi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684