Jäi sydämeen ettet valinnut minua
Ikuinen suru
20
473
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mihin sinut olisi pitänyt valita?
- Anonyymi00002
Trolli?
- Anonyymi00003
Luulis sul purkkaa ainaki riittävän.
- Anonyymi00004
hmmmm..
- Anonyymi00006
eikö sinua valittu samaan joukkueeseen koulun liikuntatunilla kuin ihastustasi, voi ei, ikävää
- Anonyymi00007
Ei voi valita kaikkia, jos moni on rakastunut samaan
- Anonyymi00009
Jännä vastaus. Oletko itse ollut koskaan rakastunut? - sivu
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jännä vastaus. Oletko itse ollut koskaan rakastunut? - sivu
Joo
- Anonyymi00008
Normi-ihminen olisi jo siirtynyt eteenpäin ---->
- Anonyymi00010
Noh, joillakin on valinnan varaa. en ole ollut tilanteessa, jossa olisi ollut minun valinnastani kyse, mutta onhan se itsensä rakastamisen teko, että valitsee hänet, joka rakastaa sinua ja jota sinä rakastat. Tyytyminen rakkaudessa ei koskaan kannata vaan aiheutta lopulta katkeruutta, jos on mennyt väärin perustein parisuhteeseen.
- Anonyymi00011
Itseasiassa tunnen suruakin aika paljon siitä, että näytän olevan useammalle naiselle elämän rakkaus. Mulla on jokin vietti tai vaisto, että haluan auttaa kaikkia ihmisiä joita voin, niin tuntuu pahalta, että en ole saatavilla kaikille.
Toisaalta olen onnellinen, että mahdollisesti saan olla hänen kanssaan, jota rakastan ja koen yhteenkuuluvuutta kaikista syvimmällä tavalla. Myös se, että eikö maailma voisi olla vähän parempi, että aitoja ja toiselle hyvää haluavia ihmisiä olisi enemmän?- Anonyymi00014
Kappa olet jokin maailman kuvan uudistaja
Joka haluaa todistaa että hoiva iettti on miehillä
Ettei se ole vain naisten ominaisuus .
Sinä hän kysytty toivaittamine. Sympatia ja empatia.
Sen lisäksi se on sosiaalisessa mielessä monesti hyödyllinen ominaisuus. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kappa olet jokin maailman kuvan uudistaja
Joka haluaa todistaa että hoiva iettti on miehillä
Ettei se ole vain naisten ominaisuus .
Sinä hän kysytty toivaittamine. Sympatia ja empatia.
Sen lisäksi se on sosiaalisessa mielessä monesti hyödyllinen ominaisuus.Voi olla niin, että en liikaa ajattele ihmisiä sukupuoliroolien kautta. Minulle on tärkeätä, että ihmiset voivat nimenomaan henkisesti hyvin, en koe omaavaani samalla tavalla esim. äiteihin liitettyä käytännön tason välitöntä hoivaviettiä.
- Anonyymi00012
t'oijjj... 💔
- Anonyymi00013
Ai okei. Olisit ollut valittavissa.
- Anonyymi00017
Tuskin kukaan haluaa olla valinta. Oikeassa rakkaudessa ei ole vaihtoehtoja vaan ainoastaan hän.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuskin kukaan haluaa olla valinta. Oikeassa rakkaudessa ei ole vaihtoehtoja vaan ainoastaan hän.
Jaahas
- Anonyymi00018
Sydämeni valitsi jo aikoja sitten. Mieli kaipaisi jo pikku hiljaa konkretiaa.
- Anonyymi00020
Sama juttu, konkretiaa kaipaa kyllä. Tutustumista omassa tapauksessa…
- Anonyymi00023
Itseppähän pelleilit sulla taitaa olla lapsen aivot ei aikuisen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593