Kyllä minä sanon että nykymusiikki mene vinkumiseksi.
Toista se oli ennen kun mm. Tapio Rautavaara, Annikki Tähti ja Eino Grön lauloi
Ottaisivat heistä mallia nämä nykyajan nuoret.
Vexi73v
Kehno on euroviisuvoittaja
16
273
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Kyllä oletetaan että ulkonäöllä mennään ja paljas naiskeho.
- Anonyymi00004
Kehno se on valittajakin
- Anonyymi00005
Housuissas on kehno
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Housuissas on kehno
Naiset kehuu minun housuissani olevaa aarretta. Huokailevat ja sanovat että "mahtava".
Vexi73v - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Naiset kehuu minun housuissani olevaa aarretta. Huokailevat ja sanovat että "mahtava".
Vexi73vMees tekarijengiläinen palvelutaloon
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mees tekarijengiläinen palvelutaloon
No mitä sitten?
- Anonyymi00009
Kun Tapio Rautalapio murahti, niin Annikki Tähti otti ja lähti. Naapurin Eino muuttui vihreäksi kateudesta.
- Anonyymi00010
Tämä oli 50 v. Eat. (Eat=Ennen autotunea)
- Anonyymi00011
Kyllä laulaminen oli laulamista Eat.
T.Keljon Mies
- Anonyymi00012
Mitä se sitten haittaa?
- Anonyymi00017
Tänään jännitetään Ruotsin vastinetta...
- Anonyymi00025
Nyt ei ole Ruotsin vuosi. Ei Euroviisuissa eikä jääkiekossa. Aina ei voi voittaa. 😁🇫🇮
- Anonyymi00024
Eipä haittaa mitään.
- Anonyymi00026
Naishormoinit lie muuttaa miesten äänet,ei liiemmin kuule matalaa seksikästä miehen ääntä huutamists örinää pohjanoteerauksena. Miehellä pitää olla sellanen maskuliininen ääni .
- Anonyymi00027
Noilla aloittajan mainitsemilla artisteilta oltaisi Euroviisuissa viimeisiä.
- Anonyymi00028
Kauko Röyhkä olisi huippunimi skaboihin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 49490
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22417