Kertoisitko mulle totuuden

Anonyymi-ap

Irl jos tulisi tilaisuus ?

34

426

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Totuus mistä?

• Anonyymi00002

Ei totuus mitään muuta.

• Anonyymi00003

Oon miettiny sitä paljon. Pyysin eräältä 'kovalta' kaverilta anteeksi yhtä juttua ja se tais käydä silläsydämeen, siinä in aina omat vaaransa ja vastuuta pitäis ottaa.. Ethän toki ole mikään aseman nisti, van eihän heidänkään niskaan voihe nkilökohtaisia juttujansa vain oksentaa, vaikka olisi hyvät mielessä.

• Anonyymi00004

Ensimmäisen rakastelun yhteydessä kuiskaan sen sun korvaan.

M>N

• Anonyymi00009

Juu ei tartte...tiedän jo. Rakkaus on kirosana, vai onko?

• Anonyymi00005

Miksi hitossa näitä vihjausviestejä laitatte. Kuin keksejä. Älkää uskoko yhtään keksiä minkä nämä gubet täällä heittelevät.

Älkää antako kiusata itseänne.

LS

• Anonyymi00013

Kuules nyt LS tätä saa jokainen käyttäö ihan kuin haluaa. Jokainen saa pohtia näitä kysymyksiä täällä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kuules nyt LS tätä saa jokainen käyttäö ihan kuin haluaa. Jokainen saa pohtia näitä kysymyksiä täällä.

Juu, mutta pidät tuollaisella ihmisiä täällä hakemassa ihan paskaa "mediciiniä", joka ei helpota heitä.

LS

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Juu, mutta pidät tuollaisella ihmisiä täällä hakemassa ihan paskaa "mediciiniä", joka ei helpota heitä.

LS

En tunne sua. Enkä ole vastuussa täällä muista. Aikuiset ihmiset.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Silti täysin turha aloitus, joka täyttää vaan palstaa.

Sivu

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Silti täysin turha aloitus, joka täyttää vaan palstaa.

Sivu

Ilmianna sitten. Siinäpähän poistavat. Tämä mietyttää minua tällä hetkellä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ilmianna sitten. Siinäpähän poistavat. Tämä mietyttää minua tällä hetkellä.

Kovin hitaasti poistuu. Ovat laiskoja.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kovin hitaasti poistuu. Ovat laiskoja.

Älä toki hukkaa sinäkään aikaasi tähän. Mene tekemään aloituksia jotka eivät täytä palstaa. Mitä se ikinä tarkoittaa. Kun eivätköhän nimenomaan halua että palstalla on kävijöitä.

• Anonyymi00006

Me tiedetään molemmat totuus sanomattakin. Silti on parempi, ettei sitä sanota ääneen. Mä en pystyisi sen jälkeen jatkamaan, jos me puhuttaisiin meistä. On helpompi kuvitella, että oon kuvitellut kaiken.

• Anonyymi00007

Rakastan! Et kuvittele!

• Anonyymi00026

Vtun outoa logiikkaa. Silloin just jatketaan ja mietitään miten edetään.

• Anonyymi00008

Tämmöiset viestit. Pilkkaavat näitä ihmisiä, koska se ei heille anna todellisuutta. Todellisuus ratkaisee, ei palstalla nähty.

LS

• Anonyymi00010

Se on ikävää, että kaikkiin lurituksiin tulee niin minäkin ja peukut pystyyn emojit. Kun ei se ole totta. Jis olisi, he eivät olisi täällä.

LS

• Anonyymi00011

Kertoisin. Mutta tuskin tää mulle on, ja hän ei taatusti enää luo katsettakaan minuun. Vinguttaa varmaan vähän nuorempaa viulunkieltä parhaillaan.

• Anonyymi00014

No en tiedä nuiremmista, mutta et täällä kaipaisi, jos välittäisi. Se on totuus.

• Anonyymi00012

On raskasta elämässä pettyä ihmisiin. Ettei ihmisten ouheisiin voi luottaa.

LS

• Anonyymi00015

Alkaa olla liian rankka laji 😅 Ympäri korvien sietäisit saada, hunsvotti 🫵🏻

• Anonyymi00022

😁👍

• Anonyymi00018

Ja sinä vaikutat sellaiselta, joka ei totuutta todellisesti jaa kasvotusten, vaan länkyttää sontaa ikävöintipalstoille.

LS

• Anonyymi00029

Teen susta nyt LS-ilmoituksen

• Anonyymi00019

Kyllä.

• Anonyymi00020

Tietysti. Olisin rehellinen.

• Anonyymi00024

En vsrmaan silti sanoisi in the real life näitä totuuksia. Pitäisin turpani kiinni. Vieraille pidetään tietty etäisyys kuitenkin, ei näytetä kaikkea puolia.

LS

• Anonyymi00025

Ei ole mitään salattavaa.

• Anonyymi00027

Olen kertonut jo mutta ei mennyt perille.

• Anonyymi00031

Me ei olla puhuttu tästä tai siitä mitään.

• Anonyymi00030

Kuka kenelle mä vaadin väitteille todisteetkin

• Anonyymi00032

Mulle riittää hänen sanat.

• Anonyymi00033

eipä kiinnosta muu kun tuleva

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe