Varokaa Norelcoa työpaikkana. En suosittele ketään hakemaan sinne, en edes kesätöihin – lähes mistä tahansa muualta löytyy parempi vaihtoehto. Yrityksen suuri henkilöstön vaihtuvuus ja laajalti tunnetut huonot kokemukset puhukoon puolestaan. Työntekijää ei arvosteta pätkääkään, palkat pienet, hirveä kiire koko ajan, kaikkea kyylätään, ilmapiiri ahdistava, pelolla johtaminen arkipäivää yms. Lista on loputon
Laajentaa Jyväskylään
7
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaan sua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan
- Anonyymi00002
Sitähän minä juuri olin siellä tekemässä.Koko ajan joku paskalla tai lerputtelemassa pöntön ohi. Kuka sellaista jaksaa. Edes 25:n €uron tuntipalkka ei saanut jäämään sinne. Ylitöitä oli jatkuvasti kun niiden kortongit tukki pönttöjä. Kauheaa sikailua työmaalla!
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitähän minä juuri olin siellä tekemässä.Koko ajan joku paskalla tai lerputtelemassa pöntön ohi. Kuka sellaista jaksaa. Edes 25:n €uron tuntipalkka ei saanut jäämään sinne. Ylitöitä oli jatkuvasti kun niiden kortongit tukki pönttöjä. Kauheaa sikailua työmaalla!
Yhteiskunnan elätti laskee luikuria
- Anonyymi00003
Tämä aloitus harvinaisen totta. Usealta kuullut samoja kokemuksia jo parin vuosikymmenen ajalta Savonlinnan ja Kuopion paikoilta
- Anonyymi00004
He heee, näiden sivujen kirjoittelijat eivät töitä etsi. Voit olla huoleton.
- Anonyymi00006
Varsinkaan sinä loisija
- Anonyymi00007
Mitäpä tuolla väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243