Miksi en koskaan onnistu toteuttamaan haavettani?
Pettymys kalvaa
8
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukapa tietää? En minäkään käsitä miksi minulle yritetään lykätä naisyhteisöä ja rättipäitä.
- Anonyymi00002
Mikä on sun haave ja onko se realistinen?
- Anonyymi00003
Ehkä se ei ole realistinen. En halua kertoa sitä tässä. Paljon olen saanut kyllä. Tämän haluaisin saavuttaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ehkä se ei ole realistinen. En halua kertoa sitä tässä. Paljon olen saanut kyllä. Tämän haluaisin saavuttaa.
Onko materialistinen toive? -eri
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
mitäs sitten heitit ylimalkaisen avauksen? aivan turha aloitus jälleen kerran❌
- Anonyymi00006
Veikkaisin että sinulla on jotain käsittelemättä itsesi kanssa, ja yrität välttää sitä kohtaamista tähtäämällä johonkin ulkoiseen haaveeseen. Jos kohtaat itsesi, niin lopputulos voi antaa vastauksen. Ja saatat huomata että se mistä haaveilit on vähän syrjässä siitä mitä oikeasti haluat.
Mutta käsittelemättömät asiat itsesi kanssa, on ehkä saanut vääristyvän kuvan sinulle mitä haluat oikeasti. Itseään ei pääse pakoon. Edes haaveita metsästämällä. Jos niin tekee, sitä pakokeinona olevaa haavetta ei tule saavuttamaan. Onnea matkaan <3- Anonyymi00007
No kerron nyt sitten mistä puhun. Haaveenani on käsitellä elämäni kirjoittamalla ja saada siitä painokelpoinen teos. Metsästän siis haavetta, että saan käsiteltyä asiat omalla tavallani.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No kerron nyt sitten mistä puhun. Haaveenani on käsitellä elämäni kirjoittamalla ja saada siitä painokelpoinen teos. Metsästän siis haavetta, että saan käsiteltyä asiat omalla tavallani.
Tuohan on ihan mahtava haave. Etsi vaan keino toteuttaa se, mikä sinulle on sopiva. Esimerkiksi jos projekti tuntuu isolta, niin kirjoittele vaan yksittäisiä pätkiä sitä mukaan kun inspiraatio iskee. Tallenna ne samaan paikkaan, äläkä murehdi niitä. Sen kuin kirjoitat. Sitten joskus kun on sellainen olo, niin ala jäsentelemään niitä kasaan. Se on valmis sitten kun on. Ei sillä ole kiire. Pääasia että kirjoitat vaan. Sillä tavalla kun on sinulle hyvä <3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.156802- 933294
- 193179
- 913075
- 502933
- 332607
- 462434
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132190Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71973Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j81932