kaivattua tekemästä?
Mitä kieltäisit
78
1200
Vastaukset
- Anonyymi00001
No ois kiva jos se ei panisi muiden ihmisten kanssa. Tai jos on pakottava tarve, niin voisihan siitä tehdä yhteisen leikinkin. Tyyli on vapaa elämässä kunhan parisuhde on yhteinen symbioosi, mistä tehdään tasapuolisesti hauskaa.
- Anonyymi00002
Kuulostaa joltain insinöörien touhuilta, jotka vakavisaaan panee ja yrittää saada homman toimimaan ja kutsuvat jonkun kolmannen osapuolen antamaan ideoita. Voi ei sentään sanon minä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuulostaa joltain insinöörien touhuilta, jotka vakavisaaan panee ja yrittää saada homman toimimaan ja kutsuvat jonkun kolmannen osapuolen antamaan ideoita. Voi ei sentään sanon minä.
Hieman sitten ymmärsit väärin. Olen pahoillani jos olet tuossa vaiheessa vasta itsesi kanssa. Missään vaiheessa ei viitattu ideoihin ulkopuolelta. Vaan siihen että seksuaalisuus on monimutkainen asia, kuten ihmisyyskin. Ja parisuhteessa kaiken saa toimimaan, kunhan molemmat on siihen sitoutunut, eivätkä aja omaa etuaan. Itsetunto-ongelmat luovat noita rajoja ja mielikuvia mitä rakensit.
- Anonyymi00020
Toteaisin, että älä hölmöile. Hölmöily synnyttää morkkista ja pahaa mieltä. Et ole hölmöilyn jälkeen enää ehkä uottamuksen arvoinen? Menetät arvoa, jolla voi olla suuri merkitys tulevalle itsellesi.
- Anonyymi00072UUSI
..niin päteekö se panemattomuus myös sinua..
- Anonyymi00003
👀
👃
🤌- Anonyymi00029
😂
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
😂
EI NAURA SAATANA!
- Anonyymi00004
Kaivamasta nenää.
- Anonyymi00005
Se pitää lähteä hänestä itsestään ja teoilla mitataan ihminen!
- Anonyymi00006
Ruokailessa ei käytetä kännykää eikä sitä tuoda ruokapöytään.
- Anonyymi00008
🍔😜
🫰🦺🤳
🍟🍕🌭
- Anonyymi00009
Ei ainakaan saisi sammuttaa tv:tä kun siellä on jännä elokuva menossa Snakes on a plane..😨🥺
- Anonyymi00010
Karsea elokuva, mutta pitää vaan katsoa loppuun kun aloitin 😱.. kukaan muu taida enää katsoa..
- Anonyymi00011
Kanavalla 5 teema oli Suomi klassikko maa on syntinen laulu... hieno!
- Anonyymi00012
Jos aloittaja ei itse tuota kysymäänsä osaa käsitellä normaalin seurustelusuhteen kannalta kannattaa suhde unohtaa.
- Anonyymi00024
Onko sinulla kiivashenkinen mies ollut taas tällainen aamuyön hermoromahdus palstaäijän gallupissa? Sitten aamulla taas ns uusi vaihde silmään
- Anonyymi00013
En mitään. Haluan naisen joka ymmärtää ilman kieltoja olla tekemättä pahaa.
- Anonyymi00022
Ilman kieltoja. Kiinnostavaa semantiikkaa latvakaakko
- Anonyymi00052
Täällä ois sellainen👍
- Anonyymi00014
Kendall ja tyyny biisejä
- Anonyymi00015
tulemasta mun kotiin. haluan turvallisen kodin mulle ja mun tyttärille. täällä saa olla miten lystää ilman että kukaan pitää esim mielipuolena.
- Anonyymi00025
Niin just palstaäijä- he ulkona muita nimitelköön ,hallejuja. Entäs pojille tällainen todella terve miehen malli, oisko se positiivisempi juttu?
- Anonyymi00016
Ei jätä antamatatta mullekin jos polttaa vaniljasikarin.
- Anonyymi00017
Yrittämästä kanssani parisuhteeseen.
Naiselta - Anonyymi00018
Ei mulla ole oikeutta puuttua hänen asioihinsa mitenkään
- Anonyymi00019
En haluaisi, että hän satuttaisi itseään.
- Anonyymi00021
No ettei vetäis pal…lla muita eikä menis heikoille jäille.
- Anonyymi00023
Olisi piittaamatta periaatteestaan.
- Anonyymi00026
Varattu?
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Varattu?
Mistä minä tiedän. Ei kiinnosta semmonen.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mistä minä tiedän. Ei kiinnosta semmonen.
No, mikä on se periaate?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
No, mikä on se periaate?
Mä luulen että hän tietää sen itse. Vastasin ketjun kysymykseen ajankulukseni.
- Anonyymi00027
Mieheni kieltäis minulta AJATTELEMISEN OMILLA AIVOILLA, mutta hän on onneksi näiden 3vuoden aikana mitä ollaan hänen tahdosta oltu virallisesti yhdessä niin hänen ajatus tapansa on muuttunut.
Nykysin hän voi jo sanoa, että : MINUN VAIMONI EI OLE TEKOÄLY VAIMO. - Anonyymi00028
jokane eläkööt kuten tykkää
- Anonyymi00030
Mitä pitäs kiletää tekemästä mä vaivaudu kieltämään kertoo mulle arvostaako toinen edes osaako ottaa huomioon edes tekemisissään helppo tapa selvittää kannattaako uhrata aikaa mitä ei muutenkaan ole ylimääräistä päivää voi venyttää aikaa siihen ei silti saa lisää vuorokaudessa kun ei ole kuin 24:ä tuntia vaikka kuinka yrittäisi siitä vähennetään jo kuusitoista nukkumiseen ja työhön ni paljonko jää aikaa viikonloppujen lisäksi mä en ainakaan viikonloppuna töitä tee jos ei ole ihan pakko toisinaan kun on niitäkin hetkiä kun on pakko ei tarvi rakennustyömaalla ainakaan montaa jotka ei tee töitään ni aikataulut pettää ja muutenkin jos voitan lotossa enemmän kun miljoonan mulla loppuu työnteko siihen hetkeen mulla on enemmän kun tarpeeksi loppuelämäkseni jään mielenkiinnolla seuraamaan vierestä kuinka muiden käy mua on taasen turha yrittää ajaa nurkkaan niin mut saa korkeintaan suuttumaan siksi jätän itse itselleni vaihtoehdon poistua paikalta
- Anonyymi00031
Jos ei pese pelsettä shitsontiaisen jälkeen, niin se ei ole mikhään mies.
- Anonyymi00032
Katsomasta silmiin, puhumasta pehmeästi, tuijottamasta. Itseasiassa nyt me voitais vähän aikaa vain hoitaa välttämättömät ja muuten olla kuin toistaiseksi olisi olemassakaan
- Anonyymi00036
Okei, kokeilen tätä, jos auttaisi.
n> m
- Anonyymi00037
Pettämästä.
En ehkä kieltäisi, mutta vahvasti vihjaisin, että joka viikonloppu ei ehkä tarvitse ottaa alkoholia... Vaikka en tiedä kyllä, että kuinka paljon hän sitä kuluttaa.
Mutta pettämistä minä en hyväksyisi, en keksi muuta kiellettävää. - Anonyymi00038
Ettei laita korvatulppia sieraimiin.
- Anonyymi00041
Kyllä ne äänet kulkeutuu kuule sieraimen kautta 😡
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kyllä ne äänet kulkeutuu kuule sieraimen kautta 😡
Totta! Ja parantaa huomattavasti ulkonäköä.
- Anonyymi00039
Muuttamasta pois
- Anonyymi00040
En mitään. Saa lopettaa jopa minusta tykkäämisen, jos haluaa. Enhän tosin tiedä, tykkääkökään.
- Anonyymi00042
Ei ole kieltoja, vain yhteisiä estoja, eipä kosketa.
T.saukkorysä, hyhhy
https://m.youtube.com/watch?v=F-a8HIH9iQU&list=RDF-a8HIH9iQU&start_radio=1&pp=ygUWcm9jayBuIHJvbGwgbW90w7ZyaGVhZKAHAQ== - Anonyymi00044
En haluaisi kieltää häneltä mitään, koska…
- Anonyymi00045
Toivoisin, että raivaisi nuo Intia, Nepali yms. paskapäät mahdollisimman kauaksi minusta.
- Anonyymi00046
Kesäkeittoa ei olis väliksi tehdä.
- Anonyymi00047
Jos tulisi olo, että jotain täytyisi kieltää, hän varmaan olisi minulle väärä henkilö.
- Anonyymi00048
Sitä et jakaisi kaikille.
- Anonyymi00049
Kieltäminen on ensimmäinen askel suhteen turmioon. En kieltäisi mitään.
- Anonyymi00050
Antaisitko vain laittaa juustot pelkästään makaronilaatikon päälle, nyt herätys.
- Anonyymi00054
Kieltäisin menemästä kovin pitkäksi aikaa pois kun ikävä tulis heti... 🥺
- Anonyymi00055
Kutsumasta mua mamiksi.
- Anonyymi00061
Minä käyttäisin naisesta juuri tuota nimitystä varmaan, koska olisin häneen niin kiintynyt.
- Anonyymi00056
Kaivattuni tietää mitä kieltäisin tekemästä 😳
Mutta hän on toistaiseksi vain kaivattu, ja päättää omista tekemisistään. - Anonyymi00057
mutta niin... hopefully I can help depressed girls, when telling some fun stories from my own life too, some things might be kind of funny..
- Anonyymi00058
Olemaan suutelematta... S*iso tai ei 😂
- Anonyymi00059
En mitään. Sanoisin että jos rikot tahallaan minua vastaan pahoin, meitä ei enää koskaan voi olla missään ajassa ja paikassa.
- Anonyymi00060
Maksalaatikkoa. Haisee pahalle, enkä söisi.
- Anonyymi00063
Hyvää on.
- Anonyymi00068UUSI
Sinun rauta-arvot ja A -vitamiini on silloin hyvät.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Sinun rauta-arvot ja A -vitamiini on silloin hyvät.
Niin on. Eikä niihin tarvita maksalaatikkoa.
- Anonyymi00076UUSI
Sama. En halua mitään ruokaa, joka on tehty sisäelimistä.
- Anonyymi00062
Kieltäisin häneltä itsensä turmelemisen.
- Anonyymi00064
Miten turmelee itseä?
- Anonyymi00069UUSI
Kerro sitten mikä suhde sinulla on T n henkisesti?
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Miten turmelee itseä?
Esimerkiksi pakottaisin lopettamaan tupakoinnin. 00062
- Anonyymi00065UUSI
Lopeta alistuvana nössönä oleminen, itseruoskinta yleisesti ja vaikka itsesi tyhmänä pitäminen. Ja samat sanat myös ihan itellenikin. Ei ole helppoa, mutta yritetään
- Anonyymi00066UUSI
En mitään. Toki on varmaa etten menisi kimppaan alkoholistin, piikkinistin tai huoran kanssa. Ja on myös varmaa, että katoan heti maisemista jos toisesta sellainen tulee.
- Anonyymi00073UUSI
et jos hän eroo naisestaan ni ei kantsi tehdä erosta ns julkista. mä tein eroani tai siis käsittelin sitä päässäni ko mul ei oo kavereita ja vttu kun lävähti tuulettimee
- Anonyymi00074UUSI
mut sit taas toisaalt oon iha vatun kiitolline tos tuli käsiteltyy 3muutaki traumaa paris vuodes en oo enää se sama ku -23 esim olin. oon väsyneempi mut oon myös viisaampi
- Anonyymi00075UUSI
enkä mä edes halua niitä samanlaisia miehiä ku sillon joskus oli ku ei niist ole mulle mieheksi😆 tarviin mun ja mun tyttärien elämää ihan täysin erilaisen isin
- Anonyymi00078UUSI
Olemasta niin hölmö!
- Anonyymi00079UUSI
Lyödään vetoa vaan ei hepoa! Meillä oli lapsuudessa leikkiautona 600 fiat raato jossa oli tuommoinen tarra. Tiedän hänen olevan eläinrakas ja uskonkin, että hän käyttää pehmeitä koulutusmenetelmiä ainakin koiraan. Mutta olen kuullut esteratsastus piireistä joissa hevosia ja poneja pakotetaan hyppäämään tarpeettomalla voimankäytöllä, jos tämmöistä olisi, mitä en usko niin voisinpa sanoa älä lyö sitä ponia!
- Anonyymi00080UUSI
En voi kieltää mitään. Toivoisin, ettei unohda.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2584901Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4673479Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt162516Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa262136Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91323Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321256- 831145
- 741133
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691065- 54996