Mitä kieltäisit

Anonyymi-ap

kaivattua tekemästä?

78

1200

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No ois kiva jos se ei panisi muiden ihmisten kanssa. Tai jos on pakottava tarve, niin voisihan siitä tehdä yhteisen leikinkin. Tyyli on vapaa elämässä kunhan parisuhde on yhteinen symbioosi, mistä tehdään tasapuolisesti hauskaa.

• Anonyymi00002

Kuulostaa joltain insinöörien touhuilta, jotka vakavisaaan panee ja yrittää saada homman toimimaan ja kutsuvat jonkun kolmannen osapuolen antamaan ideoita. Voi ei sentään sanon minä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kuulostaa joltain insinöörien touhuilta, jotka vakavisaaan panee ja yrittää saada homman toimimaan ja kutsuvat jonkun kolmannen osapuolen antamaan ideoita. Voi ei sentään sanon minä.

Hieman sitten ymmärsit väärin. Olen pahoillani jos olet tuossa vaiheessa vasta itsesi kanssa. Missään vaiheessa ei viitattu ideoihin ulkopuolelta. Vaan siihen että seksuaalisuus on monimutkainen asia, kuten ihmisyyskin. Ja parisuhteessa kaiken saa toimimaan, kunhan molemmat on siihen sitoutunut, eivätkä aja omaa etuaan. Itsetunto-ongelmat luovat noita rajoja ja mielikuvia mitä rakensit.

• Anonyymi00020

Toteaisin, että älä hölmöile. Hölmöily synnyttää morkkista ja pahaa mieltä. Et ole hölmöilyn jälkeen enää ehkä uottamuksen arvoinen? Menetät arvoa, jolla voi olla suuri merkitys tulevalle itsellesi.

• Anonyymi00072
        UUSI

..niin päteekö se panemattomuus myös sinua..

• Anonyymi00003

👀
      👃
      🤌

• Anonyymi00029

😂

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

😂

EI NAURA SAATANA!

• Anonyymi00004

Kaivamasta nenää.

• Anonyymi00005

Se pitää lähteä hänestä itsestään ja teoilla mitataan ihminen!

• Anonyymi00006

Ruokailessa ei käytetä kännykää eikä sitä tuoda ruokapöytään.

• Anonyymi00008

🍔😜
        🫰🦺🤳
        🍟🍕🌭

• Anonyymi00009

Ei ainakaan saisi sammuttaa tv:tä kun siellä on jännä elokuva menossa Snakes on a plane..😨🥺

• Anonyymi00010

Karsea elokuva, mutta pitää vaan katsoa loppuun kun aloitin 😱.. kukaan muu taida enää katsoa..

• Anonyymi00011

Kanavalla 5 teema oli Suomi klassikko maa on syntinen laulu... hieno!

• Anonyymi00012

Jos aloittaja ei itse tuota kysymäänsä osaa käsitellä normaalin seurustelusuhteen kannalta kannattaa suhde unohtaa.

• Anonyymi00024

Onko sinulla kiivashenkinen mies ollut taas tällainen aamuyön hermoromahdus palstaäijän gallupissa? Sitten aamulla taas ns uusi vaihde silmään

• Anonyymi00013

En mitään. Haluan naisen joka ymmärtää ilman kieltoja olla tekemättä pahaa.

• Anonyymi00022

Ilman kieltoja. Kiinnostavaa semantiikkaa latvakaakko

• Anonyymi00052

Täällä ois sellainen👍

• Anonyymi00014

Kendall ja tyyny biisejä

• Anonyymi00015

tulemasta mun kotiin. haluan turvallisen kodin mulle ja mun tyttärille. täällä saa olla miten lystää ilman että kukaan pitää esim mielipuolena.

• Anonyymi00025

Niin just palstaäijä- he ulkona muita nimitelköön ,hallejuja. Entäs pojille tällainen todella terve miehen malli, oisko se positiivisempi juttu?

• Anonyymi00016

Ei jätä antamatatta mullekin jos polttaa vaniljasikarin.

• Anonyymi00017

Yrittämästä kanssani parisuhteeseen.
      Naiselta

• Anonyymi00018

Ei mulla ole oikeutta puuttua hänen asioihinsa mitenkään

• Anonyymi00019

En haluaisi, että hän satuttaisi itseään.

• Anonyymi00021

No ettei vetäis pal…lla muita eikä menis heikoille jäille.

• Anonyymi00023

Olisi piittaamatta periaatteestaan.

• Anonyymi00026

Varattu?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Varattu?

Mistä minä tiedän. Ei kiinnosta semmonen.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mistä minä tiedän. Ei kiinnosta semmonen.

No, mikä on se periaate?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

No, mikä on se periaate?

Mä luulen että hän tietää sen itse. Vastasin ketjun kysymykseen ajankulukseni.

• Anonyymi00027

Mieheni kieltäis minulta AJATTELEMISEN OMILLA AIVOILLA, mutta hän on onneksi näiden 3vuoden aikana mitä ollaan hänen tahdosta oltu virallisesti yhdessä niin hänen ajatus tapansa on muuttunut.

Nykysin hän voi jo sanoa, että : MINUN VAIMONI EI OLE TEKOÄLY VAIMO.

• Anonyymi00028

jokane eläkööt kuten tykkää

• Anonyymi00030

Mitä pitäs kiletää tekemästä mä vaivaudu kieltämään kertoo mulle arvostaako toinen edes osaako ottaa huomioon edes tekemisissään helppo tapa selvittää kannattaako uhrata aikaa mitä ei muutenkaan ole ylimääräistä päivää voi venyttää aikaa siihen ei silti saa lisää vuorokaudessa kun ei ole kuin 24:ä tuntia vaikka kuinka yrittäisi siitä vähennetään jo kuusitoista nukkumiseen ja työhön ni paljonko jää aikaa viikonloppujen lisäksi mä en ainakaan viikonloppuna töitä tee jos ei ole ihan pakko toisinaan kun on niitäkin hetkiä kun on pakko ei tarvi rakennustyömaalla ainakaan montaa jotka ei tee töitään ni aikataulut pettää ja muutenkin jos voitan lotossa enemmän kun miljoonan mulla loppuu työnteko siihen hetkeen mulla on enemmän kun tarpeeksi loppuelämäkseni jään mielenkiinnolla seuraamaan vierestä kuinka muiden käy mua on taasen turha yrittää ajaa nurkkaan niin mut saa korkeintaan suuttumaan siksi jätän itse itselleni vaihtoehdon poistua paikalta

• Anonyymi00031

Jos ei pese pelsettä shitsontiaisen jälkeen, niin se ei ole mikhään mies.

• Anonyymi00032

Katsomasta silmiin, puhumasta pehmeästi, tuijottamasta. Itseasiassa nyt me voitais vähän aikaa vain hoitaa välttämättömät ja muuten olla kuin toistaiseksi olisi olemassakaan

• Anonyymi00036

Okei, kokeilen tätä, jos auttaisi.
        n> m

• Anonyymi00037

Pettämästä.
      En ehkä kieltäisi, mutta vahvasti vihjaisin, että joka viikonloppu ei ehkä tarvitse ottaa alkoholia... Vaikka en tiedä kyllä, että kuinka paljon hän sitä kuluttaa.
      Mutta pettämistä minä en hyväksyisi, en keksi muuta kiellettävää.

• Anonyymi00038

Ettei laita korvatulppia sieraimiin.

• Anonyymi00041

Kyllä ne äänet kulkeutuu kuule sieraimen kautta 😡

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kyllä ne äänet kulkeutuu kuule sieraimen kautta 😡

Totta! Ja parantaa huomattavasti ulkonäköä.

• Anonyymi00039

Muuttamasta pois

• Anonyymi00040

En mitään. Saa lopettaa jopa minusta tykkäämisen, jos haluaa. Enhän tosin tiedä, tykkääkökään.

• Anonyymi00042
    • Anonyymi00044

En haluaisi kieltää häneltä mitään, koska…

• Anonyymi00045

Toivoisin, että raivaisi nuo Intia, Nepali yms. paskapäät mahdollisimman kauaksi minusta.

• Anonyymi00046

Kesäkeittoa ei olis väliksi tehdä.

• Anonyymi00047

Jos tulisi olo, että jotain täytyisi kieltää, hän varmaan olisi minulle väärä henkilö.

• Anonyymi00048

Sitä et jakaisi kaikille.

• Anonyymi00049

Kieltäminen on ensimmäinen askel suhteen turmioon. En kieltäisi mitään.

• Anonyymi00050

Antaisitko vain laittaa juustot pelkästään makaronilaatikon päälle, nyt herätys.

• Anonyymi00054

Kieltäisin menemästä kovin pitkäksi aikaa pois kun ikävä tulis heti... 🥺

• Anonyymi00055

Kutsumasta mua mamiksi.

• Anonyymi00061

Minä käyttäisin naisesta juuri tuota nimitystä varmaan, koska olisin häneen niin kiintynyt.

• Anonyymi00056

Kaivattuni tietää mitä kieltäisin tekemästä 😳
      Mutta hän on toistaiseksi vain kaivattu, ja päättää omista tekemisistään.

• Anonyymi00057

mutta niin... hopefully I can help depressed girls, when telling some fun stories from my own life too, some things might be kind of funny..

• Anonyymi00058

Olemaan suutelematta... S*iso tai ei 😂

• Anonyymi00059

En mitään. Sanoisin että jos rikot tahallaan minua vastaan pahoin, meitä ei enää koskaan voi olla missään ajassa ja paikassa.

• Anonyymi00060

Maksalaatikkoa. Haisee pahalle, enkä söisi.

• Anonyymi00063

Hyvää on.

• Anonyymi00068
        UUSI

Sinun rauta-arvot ja A -vitamiini on silloin hyvät.

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Sinun rauta-arvot ja A -vitamiini on silloin hyvät.

Niin on. Eikä niihin tarvita maksalaatikkoa.

• Anonyymi00076
        UUSI

Sama. En halua mitään ruokaa, joka on tehty sisäelimistä.

• Anonyymi00062

Kieltäisin häneltä itsensä turmelemisen.

• Anonyymi00064

Miten turmelee itseä?

• Anonyymi00069
        UUSI

Kerro sitten mikä suhde sinulla on T n henkisesti?

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Miten turmelee itseä?

Esimerkiksi pakottaisin lopettamaan tupakoinnin. 00062

• Anonyymi00065
      UUSI

Lopeta alistuvana nössönä oleminen, itseruoskinta yleisesti ja vaikka itsesi tyhmänä pitäminen. Ja samat sanat myös ihan itellenikin. Ei ole helppoa, mutta yritetään

• Anonyymi00066
      UUSI

En mitään. Toki on varmaa etten menisi kimppaan alkoholistin, piikkinistin tai huoran kanssa. Ja on myös varmaa, että katoan heti maisemista jos toisesta sellainen tulee.

• Anonyymi00073
      UUSI

et jos hän eroo naisestaan ni ei kantsi tehdä erosta ns julkista. mä tein eroani tai siis käsittelin sitä päässäni ko mul ei oo kavereita ja vttu kun lävähti tuulettimee

• Anonyymi00074
      UUSI

mut sit taas toisaalt oon iha vatun kiitolline tos tuli käsiteltyy 3muutaki traumaa paris vuodes en oo enää se sama ku -23 esim olin. oon väsyneempi mut oon myös viisaampi

• Anonyymi00075
      UUSI

enkä mä edes halua niitä samanlaisia miehiä ku sillon joskus oli ku ei niist ole mulle mieheksi😆 tarviin mun ja mun tyttärien elämää ihan täysin erilaisen isin

• Anonyymi00078
      UUSI

Olemasta niin hölmö!

• Anonyymi00079
      UUSI

Lyödään vetoa vaan ei hepoa! Meillä oli lapsuudessa leikkiautona 600 fiat raato jossa oli tuommoinen tarra. Tiedän hänen olevan eläinrakas ja uskonkin, että hän käyttää pehmeitä koulutusmenetelmiä ainakin koiraan. Mutta olen kuullut esteratsastus piireistä joissa hevosia ja poneja pakotetaan hyppäämään tarpeettomalla voimankäytöllä, jos tämmöistä olisi, mitä en usko niin voisinpa sanoa älä lyö sitä ponia!

• Anonyymi00080
      UUSI

En voi kieltää mitään. Toivoisin, ettei unohda.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      258
      4901
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      467
      3479
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      16
      2516
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2136
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1323
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      32
      1256
    7. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      83
      1145
    8. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1133
    9. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1065
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      996
    Aihe