Enempää enää välillemme?
Toivotko tätä
34
452
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivon!
- Anonyymi00002
Toivon tietenkin. Haluan, että meillä olisi mahdollisuus.
- Anonyymi00003
Miten sitä voi tulla enää tämän kaiken jälkeen
- Anonyymi00026
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten sitä voi tulla enää tämän kaiken jälkeen
Voi tulla, hyvin voi.
- Anonyymi00004
toivon vähän enemmän mitä se on tähän asti ollut. Toivon että voisimme jotenkin pitää enemmän yhteyttä ja jutella enemmän, voisimme tutustua ja olla ehkä ystäviä - no taitaa olla todella absurdi ajatus. Joku "rajatilasuhde" olis hyvä, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.. :D Petipuuhiin en ole valmis alkamaan.
Ja samalla tiedän sen että sinulle tämä ei riitä tai sitten sulla on toiveissa tilanteen edistyminen "maaliin saakka" jossain vaiheessa :/- Anonyymi00005
Voisitko sanoa miehen tai sinun kirjaimen, tai molemmat, ole kiltti.
- Anonyymi00007
lisäys edelliseen, kun googletin nopeasti uteliaisuuttani rajatilasuhdetta niin tulee vaan esille jotain todella satuttavia narsistisia suhteita, sellaista suhdetta en siis todellakaan ole hakemassa kuitenkaan!! :D taisin valita siis todella epäsopivan ilmaisun tarkoitukselleni, mutta ajatuksieni pointti ehkä tuli kuitenkin esiin.. :/
- Anonyymi00008
Mitä tarkoitat että minulle tämä ei riitä
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
lisäys edelliseen, kun googletin nopeasti uteliaisuuttani rajatilasuhdetta niin tulee vaan esille jotain todella satuttavia narsistisia suhteita, sellaista suhdetta en siis todellakaan ole hakemassa kuitenkaan!! :D taisin valita siis todella epäsopivan ilmaisun tarkoitukselleni, mutta ajatuksieni pointti ehkä tuli kuitenkin esiin.. :/
Sinähän olet jo suhteessa?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä tarkoitat että minulle tämä ei riitä
sinulle ei riitä sellainen "suhde" kanssani mikä minulle riittää
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinähän olet jo suhteessa?
En ole ollut moneen vuoteen. Miksi sellaista väität?
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
lyhyt ja ytimekäs vastaus: EN
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen K , mies on H.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä sinä haluat sitten? Himoitset minua, sanot rakastavasi mutta haluat vain ystävyyttä? Jotta voit harrastaa seksiä muidenkin kanssa
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä sinä haluat sitten? Himoitset minua, sanot rakastavasi mutta haluat vain ystävyyttä? Jotta voit harrastaa seksiä muidenkin kanssa
En ole koskaan halunnut sua seksuaalisesti, tiedäthän että olet väärää sukupuolta?
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen K , mies on H.
No nii siinäpä teille fiksoituneille kirjaimia palstasedän kidasta. Neener neener
- Anonyymi00027
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mistä sää sen tiet.
- Anonyymi00006
Tyyny korvaa hyvin.
- Anonyymi00014
Toivon ystävyyttä siksi, että se on kaiken pohja. Ilman sitä ei ole mahdollisuuttakaan muuhun.
- Anonyymi00016
Toivon enemmän kuin mihin toinen olisi valmis, joten näillä mennään.
- Anonyymi00019
Ei sillä ole merkitystä kumpi toivoo enemmän, vain sillä on merkitystä kumpi toimii ja tilanne vilkuilusta ja mielikuvitusmaailmassa elämisestä muuttuu todeksi.
- Anonyymi00018
Joo, muttei hajua mitä toinen osapuoli haluaa. Voihan sitä arvailla, mutta ne on arvailuja.
- Anonyymi00020
En halua mitään. Ja vaikka haluaisin ei se ole sen ihmisen kanssa joka yrittää..
- Anonyymi00022
Eräälle miehelle: tietenkin toivon, mutta menneestä viisastuneena pidän rajani. Se tarkoittaa että nykyisen on riitettävä, tai sitten hänen on tultava vastaan. Minä en ole enää se, joka joustaa. Jos hän joustaa ensin, tulen kyllä siinä tapauksessa vastaan.
- Anonyymi00028
En hypi pillisi mukaan. Voit samoin tein unohtaa, jos tuo on suunnitelmasi.
- Anonyymi00023
No sinuun palstaäijä on kieltämättä jo kehkeytynyt jonkinlainen suhde, vähän kuin syöpään. Mitä näihin muihin raukkoihin tulee niin tuskin on sinnepäinkään mitä haluaisitte..
- Anonyymi00025
Aikamoinen tuumeri on tämä buumeri
- Anonyymi00029
Toivon tietysti ☀️💛⭐️
- Anonyymi00031
Ei ole ketään keneen haluaisin tutustua. Jaksaminen hyvin vähissä ja haluan elää ja olla rauhassa, jotta alkaisin voida paremmin! Aika näyttää miten ja milloin vointi paranee!
- Anonyymi00032
Lisäys edelliseen, mutta en koskaan palaa sellaiseen henkilöön jonka nimen tiedän!
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Lisäys edelliseen, mutta en koskaan palaa sellaiseen henkilöön jonka nimen tiedän!
Se mikä päättyi pysyy aina loppuneena! Eikä ole mitään syytä ruveta enää rikkomaan itseäni!
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Se mikä päättyi pysyy aina loppuneena! Eikä ole mitään syytä ruveta enää rikkomaan itseäni!
Ja taas tiedoksi, että se ovien aukominen tiettyinä kellonaikoina vain varmistaa sen, etten halua koskaan olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa!
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ja taas tiedoksi, että se ovien aukominen tiettyinä kellonaikoina vain varmistaa sen, etten halua koskaan olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa!
Ajatelkaa olette tehneet täysin turhaa häirintää jo monen vuoden ajan! Ja sillä vain pahentaneet koko tilannetta! Helvetin huonosti suunnittelitte kaiken! Naurattaa heh, heh!
- Anonyymi00036
En yhtään enää mitään sä olet hullu ja piste
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5611840Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san454825Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2862966Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1752798- 1281917
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo201265Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri9111840 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2131029- 86981
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv69875