Nyt se tuntuu hyvälle, että jäi kaikki sellainen tärkee tekmättä.
Kaikki oli vain ajatuksissa, ja hetkissä.
Onneks. Olkoon. Mikään ei tapahtunut.
Onneks emme menneet pidemmälle
7
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sen verran pitää olla epäitsekäs ajatellen sen toisen kannalta et kaikki jäi onneksi tekemättä.
- Anonyymi00003
Jatkan tähän omaani vielä. On vähintään reilua lopettaa kaikki yhteys toiseen jos ei edes suunnittele mitään kunnon yhteyttä ja todellista irl-yhteyttä ja antaa siten muillekin ihmisille mahdollisuus.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jatkan tähän omaani vielä. On vähintään reilua lopettaa kaikki yhteys toiseen jos ei edes suunnittele mitään kunnon yhteyttä ja todellista irl-yhteyttä ja antaa siten muillekin ihmisille mahdollisuus.
Onko sinulla sellainen ymmärrys vallitsevasta todellisuudesta, että kaikki palstaäijän hahmot on sama naispuolinen henkilö, joka on sulle jotain emotionaalisesti velkaa, esim luvannut ottaa yhteyttä heti ensi viikolla, syssymmällä ym?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko sinulla sellainen ymmärrys vallitsevasta todellisuudesta, että kaikki palstaäijän hahmot on sama naispuolinen henkilö, joka on sulle jotain emotionaalisesti velkaa, esim luvannut ottaa yhteyttä heti ensi viikolla, syssymmällä ym?
Sinä näet täällä henkilöitä, minä en edes mieti ketään vaan elämässä tapahtuvia asioita. Yleensä kirjoittamani sopii yleisesti kaikille, joilla on samantyyppisiä asioita elämässä meneillään. Olen aina seurustellut täällä asioiden kanssa vaikka olen hyvin tarkka myös tunnistamaan persoonia täällä. Fiksuna ymmärrän, vaikka kuinka hyvin tunnistaisin heidät, ei siitä ole kuitenkaan mitään hyötyä kuitenkaan, koska kaikki ratkaiseva tapahtuu irl.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko sulla sellainen käsitys, että mielipiteesi palstaäijistä on hyvinkin tärkeetä =) tuoda esiin?
- Anonyymi00002
Olen kyllä eri mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867