Nyt se tuli sit eteen ei ole kunnanasuntoihin asukkaita/ei ole tehty korauksia vaikka pyydetty pieniakaan ja korkea vuokra on tahan syyna. tarviiko kunnalla olla oleenkaan isännöitsijä a joka sanoo kaikkeen ei säästää siinakin. KIINTEISTÖ HOITAJAT RIITTÄÄ.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Jokkaine tehköö ite oman kämppänsä. Ei oo yhteiskunnan tehtävä
- Anonyymi00002
Turhaan tosiaan maksaa isännöitsijälle joka on harvoin tavattavissa. eika hoida hommiaan, töykeä... kannattaa kunnan nyt miettia mistä säästää. R. L hoitaa hyvin hommansa.
- Anonyymi00003
Kirotusvihreita ja ää-pilkut kadonneet osasta tekstiä. Ootko joku trolli kenties?
- Anonyymi00004
Ihan perus karstuselta kuulostaa.
- Anonyymi00007
Ää-pilkut katoaa aina sen mukaan minkälainen vaihe kaverilla on päällä. Tää sama foliohattu-öyhö on tuttu myös sosiaalisesta mediasta. Melkonen häirikkö kuulemma muutenkin ja salaliittoteoriat senkus sakenee.
- Anonyymi00005
Ilman isännöitsijää voi mennä säännösten, velvoitteiden ja lakien kanssa pian sormi suuhun taloyhtiöissä. Taitaa syyttävä sormi osoittaa väärään suuntaan. Isännöitsijä ei yksin voi päätöksiä tehdä, kunta se taitaa olla nuijan varressa kiinni.
- Anonyymi00006
Näin kävi kun vuokra asunnoista ei ole pidetty huolta, jotka kuuluu isännöitsijän alaisuuteen., (Vesitorninmaella : aidat kaatuneet samnaloituneet, maalit lahteneet, portaat samnaloituneet , näin käy kohta kelsantien tien kerrostaloille parvekkeet ym. Hajoamispisteessä kokeat vuokrat asunto ei kukaan muuta läävään... nyt toimintaa... hep, hep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493