Näin väärin?

Anonyymi-ap

Aivan kuin halpahallin keittiön puolella olisi touhunnut Sara Chafak..Ainakin hyvin saman näköinen..

23

680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Itse Gordon Ramsay näytti kuorivan perunoita myöskin keittiön puolella.

• Anonyymi00002

Vappu Pimiä näytti lounastavan Michelin-arvioijana.

• Anonyymi00003

Oikein nähty 👍

• Anonyymi00004

Ihanko silmiäs venyttelit kun keittiön oven raosta kuikuilit?

• Anonyymi00005

Näytästi olevan sama vahvasti meikattu joka oli kesällä esim toripaviljongilla töissä tarjoilemassa.

• Anonyymi00006

Ihme kyylä taidat olla

• Anonyymi00007

Brat Pitt näkyi tiskaavan.

• Anonyymi00011

George Clooney moppasi lattiaa.

• Anonyymi00008

Jyrki Sukula näytti laittavan kuppilastut serviisiin.

• Anonyymi00009

Niin näkyi olevan. Huomasitko kun riisuutui myöhemmin alasti?

• Anonyymi00010

Koolin paskooja tv kokki oli myös. Sotki 15 koolia ja sai aikaan lautasellisen syötävää.

• Anonyymi00012

Sylvester Stallone ja Arnold Schwarzenegger olivat hovimestareina.
      Léa Seydoux oli kassalla töissä. Joe Pesci kanssa istuttiin samassa pöydässä ja polteltiin sikaria.

• Anonyymi00013

Ainut ihmisen huvitus on mielikuvitus.

• Anonyymi00014

Jeesus myös aika usein näyttää olevan siellä kaupassa. Ja Elvis

• Anonyymi00016

Voi hyvä päivää.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Voi hyvä päivää.

Minä näin eilen siellä Maria Magalenan, hänellä oli 45-47 lippis päässä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minä näin eilen siellä Maria Magalenan, hänellä oli 45-47 lippis päässä.

Minä näin siellä Äiti Teresan, kovin oli jo huonokuntoisen näköinen. Olisikohan ollut vastapuolella pöytää Nikolaus von Falkenhorsti..En arvannut kysyä. Ois hävettänyt jos hän ei olisikaan ollut hän.

• Anonyymi00015

Silmä valehtelee enemmän kuin 1000 sanaa, varsinkin valvontakameran silmä.

• Anonyymi00019

Ne naamiotjotka pitäis sakon uhalla kieltää! Tunteeko virkavalta enää rikollisia,silmät on eri väriset kuin on ymv!nenät muotoillaan!eivätkö ilikiä näyttää omaa naamaa?????

• Anonyymi00020

Tuo gubbe on ilkeä valehtelija,se pitäis suoraan sanoen ampua kuuhun!sotkeutuu kaikkien elämään,helevetin skitso,tuhoo totisesti kaiken kiusatulta,pitäkööt ton guben mä häivynhyvää jatkoo kaikille läheisille rakkaille ihmisille!en tiedä enää mitenpäin seisois, kellekkään en ole pahaa tehnyt,totuusko se sattuu,lapselleni toivon kaikkea hyvää,kuin myös lapsenlapsille!gubbe tuhoo kaiken,minkä eteensä saa,sairas gorilla!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tuo gubbe on ilkeä valehtelija,se pitäis suoraan sanoen ampua kuuhun!sotkeutuu kaikkien elämään,helevetin skitso,tuhoo totisesti kaiken kiusatulta,pitäkööt ton guben mä häivynhyvää jatkoo kaikille läheisille rakkaille ihmisille!en tiedä enää mitenpäin seisois, kellekkään en ole pahaa tehnyt,totuusko se sattuu,lapselleni toivon kaikkea hyvää,kuin myös lapsenlapsille!gubbe tuhoo kaiken,minkä eteensä saa,sairas gorilla!

Joutaa Niuvaan kaikitsta vaikeimpien osastolle!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

❓‼️

• Anonyymi00024

Minä näin kaupungilla Jeesuksen. Oli ajellut parran sängeksi😮

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      122
      3835
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      16
      3577
    3. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      117
      2509
    4. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      80
      2460
    5. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      53
      2432
    6. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      8
      2380
    7. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      21
      2337
    8. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      158
      2246
    9. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      436
      2007
    10. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      59
      1935
    Aihe