Näin väärin?

Anonyymi-ap

Aivan kuin halpahallin keittiön puolella olisi touhunnut Sara Chafak..Ainakin hyvin saman näköinen..

25

957

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Itse Gordon Ramsay näytti kuorivan perunoita myöskin keittiön puolella.

• Anonyymi00002

Vappu Pimiä näytti lounastavan Michelin-arvioijana.

• Anonyymi00003

Oikein nähty 👍

• Anonyymi00004

Ihanko silmiäs venyttelit kun keittiön oven raosta kuikuilit?

• Anonyymi00005

Näytästi olevan sama vahvasti meikattu joka oli kesällä esim toripaviljongilla töissä tarjoilemassa.

• Anonyymi00006

Ihme kyylä taidat olla

• Anonyymi00007

Brat Pitt näkyi tiskaavan.

• Anonyymi00011

George Clooney moppasi lattiaa.

• Anonyymi00008

Jyrki Sukula näytti laittavan kuppilastut serviisiin.

• Anonyymi00009

Niin näkyi olevan. Huomasitko kun riisuutui myöhemmin alasti?

• Anonyymi00010

Koolin paskooja tv kokki oli myös. Sotki 15 koolia ja sai aikaan lautasellisen syötävää.

• Anonyymi00012

Sylvester Stallone ja Arnold Schwarzenegger olivat hovimestareina.
      Léa Seydoux oli kassalla töissä. Joe Pesci kanssa istuttiin samassa pöydässä ja polteltiin sikaria.

• Anonyymi00013

Ainut ihmisen huvitus on mielikuvitus.

• Anonyymi00014

Jeesus myös aika usein näyttää olevan siellä kaupassa. Ja Elvis

• Anonyymi00016

Voi hyvä päivää.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Voi hyvä päivää.

Minä näin eilen siellä Maria Magalenan, hänellä oli 45-47 lippis päässä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minä näin eilen siellä Maria Magalenan, hänellä oli 45-47 lippis päässä.

Minä näin siellä Äiti Teresan, kovin oli jo huonokuntoisen näköinen. Olisikohan ollut vastapuolella pöytää Nikolaus von Falkenhorsti..En arvannut kysyä. Ois hävettänyt jos hän ei olisikaan ollut hän.

• Anonyymi00015

Silmä valehtelee enemmän kuin 1000 sanaa, varsinkin valvontakameran silmä.

• Anonyymi00019

Ne naamiotjotka pitäis sakon uhalla kieltää! Tunteeko virkavalta enää rikollisia,silmät on eri väriset kuin on ymv!nenät muotoillaan!eivätkö ilikiä näyttää omaa naamaa?????

• Anonyymi00020

Tuo gubbe on ilkeä valehtelija,se pitäis suoraan sanoen ampua kuuhun!sotkeutuu kaikkien elämään,helevetin skitso,tuhoo totisesti kaiken kiusatulta,pitäkööt ton guben mä häivynhyvää jatkoo kaikille läheisille rakkaille ihmisille!en tiedä enää mitenpäin seisois, kellekkään en ole pahaa tehnyt,totuusko se sattuu,lapselleni toivon kaikkea hyvää,kuin myös lapsenlapsille!gubbe tuhoo kaiken,minkä eteensä saa,sairas gorilla!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tuo gubbe on ilkeä valehtelija,se pitäis suoraan sanoen ampua kuuhun!sotkeutuu kaikkien elämään,helevetin skitso,tuhoo totisesti kaiken kiusatulta,pitäkööt ton guben mä häivynhyvää jatkoo kaikille läheisille rakkaille ihmisille!en tiedä enää mitenpäin seisois, kellekkään en ole pahaa tehnyt,totuusko se sattuu,lapselleni toivon kaikkea hyvää,kuin myös lapsenlapsille!gubbe tuhoo kaiken,minkä eteensä saa,sairas gorilla!

Joutaa Niuvaan kaikitsta vaikeimpien osastolle!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

❓‼️

• Anonyymi00024

Minä näin kaupungilla Jeesuksen. Oli ajellut parran sängeksi😮

• Anonyymi00025

HÄH! Sara Chafak tänään HH-ravintolan kassalla? Pelastit päiväni..vaikka mölyävä suomiperheen isopää viereisessä pöydässä melkein onnistui ruoka rauhaani häiritsemään.

• Anonyymi00026

Ron Jeremy vatkas munia kyökin puolella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3204
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1599
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      991
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      979
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      953
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      938
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      850
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      813
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      803
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      719
    Aihe