Aivan kuin halpahallin keittiön puolella olisi touhunnut Sara Chafak..Ainakin hyvin saman näköinen..
Näin väärin?
25
925
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse Gordon Ramsay näytti kuorivan perunoita myöskin keittiön puolella.
- Anonyymi00002
Vappu Pimiä näytti lounastavan Michelin-arvioijana.
- Anonyymi00003
Oikein nähty 👍
- Anonyymi00004
Ihanko silmiäs venyttelit kun keittiön oven raosta kuikuilit?
- Anonyymi00005
Näytästi olevan sama vahvasti meikattu joka oli kesällä esim toripaviljongilla töissä tarjoilemassa.
- Anonyymi00006
Ihme kyylä taidat olla
- Anonyymi00007
Brat Pitt näkyi tiskaavan.
- Anonyymi00011
George Clooney moppasi lattiaa.
- Anonyymi00008
Jyrki Sukula näytti laittavan kuppilastut serviisiin.
- Anonyymi00009
Niin näkyi olevan. Huomasitko kun riisuutui myöhemmin alasti?
- Anonyymi00010
Koolin paskooja tv kokki oli myös. Sotki 15 koolia ja sai aikaan lautasellisen syötävää.
- Anonyymi00012
Sylvester Stallone ja Arnold Schwarzenegger olivat hovimestareina.
Léa Seydoux oli kassalla töissä. Joe Pesci kanssa istuttiin samassa pöydässä ja polteltiin sikaria.- Anonyymi00013
Ainut ihmisen huvitus on mielikuvitus.
- Anonyymi00014
Jeesus myös aika usein näyttää olevan siellä kaupassa. Ja Elvis
- Anonyymi00016
Voi hyvä päivää.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voi hyvä päivää.
Minä näin eilen siellä Maria Magalenan, hänellä oli 45-47 lippis päässä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä näin eilen siellä Maria Magalenan, hänellä oli 45-47 lippis päässä.
Minä näin siellä Äiti Teresan, kovin oli jo huonokuntoisen näköinen. Olisikohan ollut vastapuolella pöytää Nikolaus von Falkenhorsti..En arvannut kysyä. Ois hävettänyt jos hän ei olisikaan ollut hän.
- Anonyymi00015
Silmä valehtelee enemmän kuin 1000 sanaa, varsinkin valvontakameran silmä.
- Anonyymi00019
Ne naamiotjotka pitäis sakon uhalla kieltää! Tunteeko virkavalta enää rikollisia,silmät on eri väriset kuin on ymv!nenät muotoillaan!eivätkö ilikiä näyttää omaa naamaa?????
- Anonyymi00020
Tuo gubbe on ilkeä valehtelija,se pitäis suoraan sanoen ampua kuuhun!sotkeutuu kaikkien elämään,helevetin skitso,tuhoo totisesti kaiken kiusatulta,pitäkööt ton guben mä häivynhyvää jatkoo kaikille läheisille rakkaille ihmisille!en tiedä enää mitenpäin seisois, kellekkään en ole pahaa tehnyt,totuusko se sattuu,lapselleni toivon kaikkea hyvää,kuin myös lapsenlapsille!gubbe tuhoo kaiken,minkä eteensä saa,sairas gorilla!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuo gubbe on ilkeä valehtelija,se pitäis suoraan sanoen ampua kuuhun!sotkeutuu kaikkien elämään,helevetin skitso,tuhoo totisesti kaiken kiusatulta,pitäkööt ton guben mä häivynhyvää jatkoo kaikille läheisille rakkaille ihmisille!en tiedä enää mitenpäin seisois, kellekkään en ole pahaa tehnyt,totuusko se sattuu,lapselleni toivon kaikkea hyvää,kuin myös lapsenlapsille!gubbe tuhoo kaiken,minkä eteensä saa,sairas gorilla!
Joutaa Niuvaan kaikitsta vaikeimpien osastolle!
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
❓‼️
- Anonyymi00024
Minä näin kaupungilla Jeesuksen. Oli ajellut parran sängeksi😮
- Anonyymi00025
HÄH! Sara Chafak tänään HH-ravintolan kassalla? Pelastit päiväni..vaikka mölyävä suomiperheen isopää viereisessä pöydässä melkein onnistui ruoka rauhaani häiritsemään.
- Anonyymi00026
Ron Jeremy vatkas munia kyökin puolella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875