Pitääkö siis olla huolissaan tai oletko huolissaan?
Pitääkö olla huolissaan
15
228
Vastaukset
- Anonyymi00002
kunhan nyt vain elellään
- Anonyymi00003
älkää siis sotiko!
- Anonyymi00004
Kyllä. Olen huolissani, koska jälleen minua yritetään yhyttääyhteen eläkeläisten kanssa. Ei, ei ja ei. En suostu.
- Anonyymi00005
xDDDD
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
xDDDD
Ei on ei. Kiva kun kuulee jotain käyttäytyy aggressiivisesti juttuja vaikka kyse on ollut ainoastaan siitä, että olen pariin otteeseen sanonut napakasti EI. Rajani minullakin kaikkien tuputtajien osalta.
- Anonyymi00006
Mistä? Arjessani tapahtuu asioita, joista olen vähän huolissani? Sain just näyte tarpeet, maanantaina tarkoitus laittaa ne eteenpäin. Viikonlopun aikana sisäistän noi pelisäännöt, että kaikki tarvittava tulee huomioiduksi. Noin kuukauden päästä saa vastauksia?
- Anonyymi00007
olin mä vähän kun mietin ettenkö mä koskaan pääse eksästä yli kun olin niin pohjalla kamalan kauan ja muut ihmiset vaan horjutti lisää pisteenä iin päälle hyi
- Anonyymi00008
Huolissaan on hyvä olla, kun seuraa maailmassa tapahtuvaa myllerystä. Siihen lisättynä kaikki muut ongelmat, niin vastaus on kyllä.
- Anonyymi00009
En minä voi olla huolissaan, voin vain olla huolissani.
- Anonyymi00010
Tympääntynyt ja turhautunut olen, ja aika vit..untunutkin, haluaisin vain takas entiseen. Monta kertaa jo olen luullut asioiden edistyneen, mutta sitten otetaan taas luulot pois, vedetään matto jalkojen alta. Siitä olen vähän huolissaan että kauanko pääkoppani kestää tätä. Elämänkokemusta tämäkin tietty. Tähän ei kuitenkaan kuole. Älä huoli, kyllä minä jaksan kuitenkin.
- Anonyymi00012
No eipä tietenkään. Itseään vaan kiusaa huolehtimalla turhaa.
- Anonyymi00013
Niin toivoisin että olisi vähän huolissani, muttei liikaa kuitenkaan. Niin kuin minä hänestä kanssa sillä tavalla sopivasti. Meillä on kuitenkin eri polut, joita tallataan. Ehkä ne risteää vielä, ehkä ei. Minä olisin niin halunnut tulla juttuun, mutta ei.
- Anonyymi00014
Aina jonkin verran oon.
- Anonyymi00015
Tamperreen murre on luokkaansa varmasti. Puhtoisinta kieltä siinä ei ole.
- Anonyymi00016
Matt6:24, ei kerro. Tosin kuten on ilmoitettu kuten on kirjoitettu, kirjoitus kertoo,jotain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2511014- 428317
- 1275280
- 1433656
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786