Pitääkö olla huolissaan

Anonyymi-ap

Pitääkö siis olla huolissaan tai oletko huolissaan?

15

228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

kunhan nyt vain elellään

• Anonyymi00003

älkää siis sotiko!

• Anonyymi00004

Kyllä. Olen huolissani, koska jälleen minua yritetään yhyttääyhteen eläkeläisten kanssa. Ei, ei ja ei. En suostu.

• Anonyymi00005

xDDDD

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

xDDDD

Ei on ei. Kiva kun kuulee jotain käyttäytyy aggressiivisesti juttuja vaikka kyse on ollut ainoastaan siitä, että olen pariin otteeseen sanonut napakasti EI. Rajani minullakin kaikkien tuputtajien osalta.

• Anonyymi00006

Mistä? Arjessani tapahtuu asioita, joista olen vähän huolissani? Sain just näyte tarpeet, maanantaina tarkoitus laittaa ne eteenpäin. Viikonlopun aikana sisäistän noi pelisäännöt, että kaikki tarvittava tulee huomioiduksi. Noin kuukauden päästä saa vastauksia?

• Anonyymi00007

olin mä vähän kun mietin ettenkö mä koskaan pääse eksästä yli kun olin niin pohjalla kamalan kauan ja muut ihmiset vaan horjutti lisää pisteenä iin päälle hyi

• Anonyymi00008

Huolissaan on hyvä olla, kun seuraa maailmassa tapahtuvaa myllerystä. Siihen lisättynä kaikki muut ongelmat, niin vastaus on kyllä.

• Anonyymi00009

En minä voi olla huolissaan, voin vain olla huolissani.

• Anonyymi00010

Tympääntynyt ja turhautunut olen, ja aika vit..untunutkin, haluaisin vain takas entiseen. Monta kertaa jo olen luullut asioiden edistyneen, mutta sitten otetaan taas luulot pois, vedetään matto jalkojen alta. Siitä olen vähän huolissaan että kauanko pääkoppani kestää tätä. Elämänkokemusta tämäkin tietty. Tähän ei kuitenkaan kuole. Älä huoli, kyllä minä jaksan kuitenkin.

• Anonyymi00012

No eipä tietenkään. Itseään vaan kiusaa huolehtimalla turhaa.

• Anonyymi00013

Niin toivoisin että olisi vähän huolissani, muttei liikaa kuitenkaan. Niin kuin minä hänestä kanssa sillä tavalla sopivasti. Meillä on kuitenkin eri polut, joita tallataan. Ehkä ne risteää vielä, ehkä ei. Minä olisin niin halunnut tulla juttuun, mutta ei.

• Anonyymi00014

Aina jonkin verran oon.

• Anonyymi00015

Tamperreen murre on luokkaansa varmasti. Puhtoisinta kieltä siinä ei ole.

• Anonyymi00016

Matt6:24, ei kerro. Tosin kuten on ilmoitettu kuten on kirjoitettu, kirjoitus kertoo,jotain.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      25
      11014
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8317
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5280
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3656
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3578
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3534
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2529
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2031
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe