Hitto kun ei olis

Anonyymi-ap

Näitä tunteita sua kohtaan

31

482

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä teidän välillä on sitten tapahtunut?

• Anonyymi00002

Oisko vaikka ympäristörikos? Sivusta

• Anonyymi00003

Hyvän parisuhteen perusta rakentuu ystävyyden, syvän luottamuksen, kunnioituksen ja toimivan kommunikaation varaan. Kestävä suhde vaatii molemminpuolista sitoutumista, arjen huolenpitoa, kykyä ratkoa konflikteja rakentavasti sekä tilaa olla oma itsensä, samalla kun tarjotaan toiselle turvaa ja tukea.

• Anonyymi00004

Tekoäly kertoo shittiä ja oikea suhde toimiin ja sen perusta on Syvä Rakkaus.

• Anonyymi00005

Kuulostaa enemmän uskon julistukselta tai lippuvalalta tämä nyt kyl

• Anonyymi00006

Mä en enää yritä ajatella, ettei mulla pitäisi olla tunteita häntä kohtaan. Paremmin toimii se, kun mietin, ettei hänellä ole tunteita mua kohtaan.

• Anonyymi00007

minut voi parantaa vain rakkaus. uskokaa mua. olen aina ollut jotenkin epävarma ja outo. vain aito rakkaus ja se että mies päättää todella sitoutua minuun on kaiken a ja ö. kurssini paranee luultavasti heti. yksin olen helposti tunteideni vietävissä ja olen poissa tolaltani. tarvitsen kunnon miehen enkä mitään hiirulaista/pikkupojua

• Anonyymi00027

Joo

• Anonyymi00008

Olisihan se ikävää jos oikeasti ajattelet noin. Todella ikävää.

• Anonyymi00009

miehen tulee olla fiksu ja tietää kaikesta kaikki jotta minä voin vaan rakentaa meillä pikku pesää ja rakastaa :3

• Anonyymi00021

Kuinka pieni sun pesäs on.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kuinka pieni sun pesäs on.

Oihjkmjch

• Anonyymi00010

olen erityisen tyhmä ja holtiton tavallaan.

• Anonyymi00011

olen kaksisuuntainen ja se selittää jotain mutta ei kaikkea. kaikkea ei voi laittaa aina sairauden piikkiin. uskon että tähän astinen elämä ja se että olen monesti työntänyt ihmiset pois ympäriltäni paniikissa on tehnyt minusta jotenkin etäisen. se miksi panikoin jos ihmisestä tulee läheinen ystävä taikka poikkis en tiedä.. tuntuu kun joku ääni päässäni sanoisi eiei tuhoa kaikki ei tämä voi näin kivaksi mennä?

• Anonyymi00033

Jatkan mies tästä, Et ole luotettava en usko, että olet sitä millään elämän osa alueella.
        Minä tunnen selvästi, että et sovi minulle elämääni.
        Sanon nyt tämän suoraa, että lopultakin ymmärtäisit mitä tarkoitan kokonaisuudella mikä koskettaa ja mikä vaikuttaa koko ihmiselämään.
        ( Me) Sinä&Minä emme ole yksi emme tule yhdistymään koskaan ja liittämään käsiämme yhteen. Vaikka olisit eri mieltä uskon sen johtuvan vain siitä, koska sinä olet pakkomielteinen mies ja hyvin sairas monin tavoin. Elämäsi on ollut aina hyvin erilaista kuin mitä omani on ollut.
        En sano, että omani on ollut täydellistä millään osa alueella, että olisin saanut kokea onnellisen lapsuuden ja nuoruuden. Mutta nyt sanon jotain hyvin tärkeää sinulle ja sinun todellakin kannattaa painaa tämä asia mieleesi ja hyväksyä ennen kuin sinut pakotetaan tämä hyväksymään. Sinä et tule minun elämääni olemaan ja millään tavalla aikaa kanssani viettämään koskaan. Vaan voit vapaasti etsiä jonkun toisen ihmisen ja hänen luotaan kaiken sen mitä tarvitset Syy: Minulla ei ole sinulle tarjota yhtään mitään tässä elämässä. Olen kokenut sinut suurena haittana jo monien viuosien ajan ja hiljaa olen kärsinyt ja koettanut jaksaa elää.
        Sinä et tee yhtään päätöstä koskien juuri minun elämääni etkä sinä katsele minun valintoja ja ulise niistä täällä julkisella palstalla. Koska kuvittelet, että niin on oikein tehdä.
        On tullut jo selväksi, että emme voi asua samassa kaupungissa!
        On tullut täysin selväksi, että sinä et suo minulle yhtään mitään hyvää tapahtuvaksi!
        Eli otan sen mikä minulle kuuluu kun aika on.
        Vaikka joudun suremaan kaiken hintaa, mitä maksaakaan päästä eroon sinusta!
        Ehkä jonain päivänä huomaan, että ympärilläni on ihmisiä hyväksyviä ja täyspäisiä.
        Hyväksyviä ja täyspäisiä, ketkä antavat minun vanheta rauhassa ja tehdä omat päätökseni ilman syyllisyyden tunnetta, siitä, että olen laiminlyönnyt ihmisen kuka ei kuulu elämääni ja ketä en siihen halua.

• Anonyymi00012

Lupaan päästää sinut rauhaan. En elättele mitään toiveita. Saat unohtaa. Voin nähdä sinut ihastumassa muihin. En kestä mutta pakko kestää. Sivusta kuin hänelle

• Anonyymi00013

No niitä nyt vain on t. ja rakastan, eikä se siitä muutu. Surulliseksi tekee, kun jätit kaiken hyödyntämättä. Kaikki mahdollisuudet aitoon rakkauteen. ❤️

k.

• Anonyymi00014

Onhan se varmaan vähän hankalaa jos on konstikkaassa tilanteessa tunteita.

• Anonyymi00016

Hitto kun rakastan ja haluan sut! naiselle

• Anonyymi00018

Et halua kuitenkaan, jos et sitä pysty kertomaan. Sitten halu on vasta oikeaa.

• Anonyymi00019

Laitahan kirjaimia.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Et halua kuitenkaan, jos et sitä pysty kertomaan. Sitten halu on vasta oikeaa.

Hyvin pystyisi kertomaan oikealla hetkellä. Ei riipu minusta tämä.

• Anonyymi00022

Naiselta naiselle?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jaa mää vai ,toi on hyvä asenne jatka odottelua seuraavat 50v.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jaa mää vai ,toi on hyvä asenne jatka odottelua seuraavat 50v.

Kuin myös.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Naiselta naiselle?

Ei.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mikä on oikea hetki, sitä ei tule, jos vain odottaa. Viesti riittää kertomaan, nopea on kirjoittaa ja lähettää. Pari sanaa, ehkä kolme, lyhyt ja painava. Anna tulla, otan vastaan. Vastauksen saat viipymättä.

• Anonyymi00025

Kenellä ketä kohtaan tunteistasi jotain toista kohtaan et voi syyttää kuin itseäsi toinen ei ole tehny muuta kuin ollu oma itsensä ja silti tunnet jotain häntä kohtaan

• Anonyymi00030

Mulla ei ainakaan enää ole

• Anonyymi00031

Sitten ne tunteet täytyy näyttää.
      Ehkä hänkin on jo näyttänyt mutta sinua jokin estää..

• Anonyymi00032

Niin estää ,toi sun käytös ja tiedät kyllä mikä ,ja ihminenkin mie vaan oon voi lähestyä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe